eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Będzinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-28

Będzin: Zakup mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Będzinie.
Numer ogłoszenia: 142836 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89986 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Będzinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. 1. Samochód zaoferowany przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2013 lub 2014 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty, dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. Wykonawca, wraz z dostawą samochodu, przekaże Zamawiającemu kartę pojazdu, świadectwo homologacji (wydane zgodnie z art. 1 pkt 7 ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw z dn. 10 października 2012 r.), książkę gwarancyjną książki przeglądów serwisowych i instrukcję obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu. 2. Wszystkie materiały, urządzenia i podzespoły składające się na przedmiot zamówienia, muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zezwalające na ich eksploatację i użytkowanie na drogach publicznych. 3. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga, aby Wykonawca: a) dostarczył przedmiot umowy do Domu Pomocy Społecznej, 42-506 Będzin, ul. Mickiewicza 2, b) w miejscu dostarczenia dokonał jego uruchomienia, c) przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi, d) wykonał nieodpłatnie naprawy gwarancyjne. 4. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga określenia przez Wykonawcę warunków gwarancji z tym, że powinna ona zawierać co najmniej: a) 24-miesięczny okres gwarancji na sprawy mechaniczne (bez limitu kilometrów), b) 12-miesięczny okres gwarancji lakierniczej, c) przystąpienie do naprawy gwarancyjnej w terminie do 24 h od zgłoszenia awarii sprzętu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - CPV: 34.11.52.00-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób. 7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vip Car Sp. z o.o., ul. Pużaka 6, 45-273 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103935,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117886,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.