Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-18
Będzin: Zakup mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Będzinie
Numer ogłoszenia: 89986 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński , ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich) - mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Będzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu mikrobusu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. 1. Samochód zaoferowany przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2013 lub 2014 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty, dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. Wykonawca, wraz z dostawą samochodu, przekaże Zamawiającemu kartę pojazdu, świadectwo homologacji (wydane zgodnie z art. 1 pkt 7 ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw z dn. 10 października 2012 r.), książkę gwarancyjną książki przeglądów serwisowych i instrukcję obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu. 2. Wszystkie materiały, urządzenia i podzespoły składające się na przedmiot zamówienia, muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zezwalające na ich eksploatację i użytkowanie na drogach publicznych. 3. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga, aby Wykonawca: a) dostarczył przedmiot umowy do Domu Pomocy Społecznej, 42-506 Będzin, ul. Mickiewicza 2, b) w miejscu dostarczenia dokonał jego uruchomienia, c) przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi, d) wykonał nieodpłatnie naprawy gwarancyjne. 4. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga określenia przez Wykonawcę warunków gwarancji z tym, że powinna ona zawierać co najmniej: a) 24-miesięczny okres gwarancji na sprawy mechaniczne (bez limitu kilometrów), b) 12-miesięczny okres gwarancji lakierniczej, c) przystąpienie do naprawy gwarancyjnej w terminie do 24 h od zgłoszenia awarii sprzętu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - CPV: 34.11.52.00-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób. 7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Pełnomocnik Zamawiającego przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Pełnomocnika Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Pełnomocnika Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. 1.2. Zmiana obowiązującej stawi podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pcpr.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie
ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 12:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. Krasickiego 17 pokój nr 9 (Zespół organizacyjny).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- "Dostawa i instalacja systemów cyberbezpieczeństwa, na potrzeby projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Będziński"
- Działania czynnej ochrony - prowadzenie wypasu zwierząt gospodarskich na terenie PK OG w obrębie biocenoz ciepłolubnych na powierzchni 31 ha
- "MODERNIZACJA BAZY SPORTOWEJ CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W BĘDZINIE - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM W SEGMENCIE G"
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Likwidacja barier transportowych w Gminie Somianka poprzez zakup samochodu osobowego 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami"
- Zakup dwóch samochodów 9-cio miejscowych przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" w wersji standardowej 9 miejscowego do przewozu uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Radomyślu nad Sanem
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Kowalewo Pomorskie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.