eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinwykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla projektu systemowego szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Lublin: wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla projektu systemowego szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej
Numer ogłoszenia: 142793 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla projektu systemowego szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa artykułu i przykładowa wizualizacja Opis artykułu ilość ilość próbek 1. Kalendarz książkowy B 6 na 2012 r. Wymiary: 110 x 160 mm ( +- 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: czarny lub granatowy lub bordowy Ilość: 150 Opis: Kalendarz B6 dzienny, papier chamois układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny druk: szaro-bordowy lub szaro-niebieski, kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku mapy: na wyklejce z przodu mapa Europy, na wyklejce z tyłu mapa Polski część informacyjna: plan roczny 2011, 2012, 2013 plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, skorowidz od A do Z.wykończenie: blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka oraz kapitałka w kolorze okładki, perforacja narożników kalendarz powinien zawierać adresy wszystkich placówek pomocy społecznej w woj. lubelskim w formie wkładki- maksymalnie 20 stron( ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, ośrodki wsparcia doraźnego dla bezdomnych , schroniska i noclegownie) znajdują się na stronie Wydziału Polityki Społecznej Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego. Wkładka ma być wkładana do kalendarza- z możliwością wyjmowania, umieszczona w transparentnej zakładce przyklejonej do dolnego rogu okładki wewnątrz kalendarza. Loga mają być umieszczone naw kalendarzu - wkładka jest jedynie wydrukiem bazy teleadresowej. Wewnątrz kalendarza dane adresowe ROPS z nazwą projektu i informacją o współfinansowaniu treść nadruku w kolorze srebrnym ilub tłoczenia w oprawie: logo PO KL, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. 150 2. Kalendarz na biurko na 2012 r. Wymiary ok.: 125 x 199 mm w tym kalendarium: 125 x 175 mm Kolor: dowolny Ilość: 60 Opis: Wygodny kalendarz stojący na biurko z przejrzystym kalendarium w układzie tygodniowym: 1 tydzień na 1 stronę z dużym obszarem do notowania W kalendarzu zaznaczono święta i daty imienin. W dolnej części kalendarium przegląd aktualnego miesiąca. Treść nadruku w dolnej części kartonowej podstawy kalendarza stale widoczna 4 kolory: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS i adres www.rops.lubelskie.pl , flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu. 60 3. Kalendarz jednodzielny na 2012 r. Wymiary: główka 300 x 200 mm kalendarium 260 x 160 mm plecki 300 x 240 mm (+- 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: CMYK (4+0) Ilość: 150 Opis: GŁÓWKA: Rodzaj: główka płaska, Wymiary: 300x200mm Papier: KARTON ALASKA Gramatura: 350gm2 Kolorystyka: CMYK (4+0) Folia: matowa Lakier UV: wybiórczo na wybrane elementy. Uwagi: główka przedstawia pejzaż województwa lubelskiego. PLECKI: Wymiary: 300x240mm Papier: karton Gramatura: 350gm2 Kolorystyka: CMYK (4+0) Folia: matowa Lakier UV: wybiórczo na wybrane elementy Górna część łączy się z główką kalendarza, a poniżej przyklejone jest kalendarium jednodzielne. Treść nadruku nad kalendarium stale widoczna 4 kolory: logo POKL, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. Treść nadruku pod kalendarium stale widoczna: dane teleadresowe ROPS w Lublinie. KALENDARIUM: Papier: offset Gramatura: 80gm2 Kolorystyka: CMYK (3+0) Folia: brak Lakier UV: brak Uwagi: m-c bieżący + poprzedni i kolejny. Kalendarium z imieninami w wersji kolorystycznej: czerwono-czarno- niebieskiej. Niedziele i święta są w kolorze czerwonym, soboty w kolorze niebieskim. Kalendarz posiada przesuwne plastikowe okienko wskazujące aktualną datę. 150 4. Parasol składany automatyczny Wymiary ok.: 96 x 54,5 cm (+- 1 cm dla każdego wymiaru) Kolor: granatowy, czarny, ecru Ilość: 60 Opis: parasol składany, automatyczny poszycie i pokrowiec- nylon 190T, 8 brytów, pasek spinający na rzep, aluminiowe szyny z końcówkami z włókna szklanego i metalowymi kolcami, uchwyt z tworzywa sztucznego treść nadruku 1 kolor srebrny: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS , flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. Uwagi: parasol granatowy:20 szt., czarny: 20 szt., ecru: 20 szt. 60 1 szt. 5. Teczka na dokumenty Wymiary: 37 x 1 x 27 cm (+ - 5 mm) Kolor: czarny i granatowy Ilość: 400 Opis: materiał - poliester, z dwoma kieszeniami na zamek oraz poręcznym uchwytem rączka i zamki koloru szarego treść nadruku koloru szarego: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. Uwagi: kolor granatowy: 200 szt., kolor czarny: 200 szt. 400 6. Długopis Wymiary: długość 13 cm (+- 5 mm) Kolor: matowy granatowy i matowy srebrny Ilość: 1000 Opis: długopis metalowy, przekręcany z chromowanym klipem końcówka od strony wkładu chromowana pod zakończeniem klipa dookoła średnicy chromowany element o szerokości około 1 mm wkład długopisu wymienny w kolorze niebieskim , stalówka ze stali nierdzewnej treść nadruku w kolorze szarym: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS , flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego . Uwagi: granatowy: 500 szt., srebrny: 500 szt. 1000 1 szt. 7. Bluza polarowa męska Wymiary: L, XL Kolor: khaki i czarny Ilość: 30 Opis: polar ze stójką, zapinany na długi zamek, dwie kieszenie z przodu, wykończenie antypilingowe, nie posiada ściągaczy, gramatura: 280 gm2 trwały nadruk w kolorze czarnym( polar khaki)i szarym (polar khaki) umieszczony na przedniej, dolnej części bluzy: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego Uwagi: kolor khaki: 5 szt. XL i 5 sz. L kolor czarny: 10 szt. L i 10 szt. XL opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu. 30 1 szt. 8. Bluza polarowa damska Wymiary: S, M, L Kolor: szary, czarny i ecru Ilość: 60 Opis. polar ze stójką zapinany na długi zamek, krój podkreślający sylwetkę materiał: 100% poliester, gramatura materiału: 300 gm2 , polar odporny na mechacenie, górny szew na obszyciu i szwy na ramionach, zakryty zamek błyskawiczny z przodu i przy kieszeniach trwały nadruk w kolorze czarnym ( polar szary i ecru) i szarym ( polar czarny)umieszczony na przedniej, dolnej części bluzy: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: kolor ecru: 4 szt. S, 4 szt. M, 4 szt. L kolor szary: 6szt. S, 12 szt. M, 4 szt. L kolor czarny: 6 szt. S, 12 szt. M, 4 szt. L opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu. 60 1 szt. 9. Przezroczyste poncho przeciw-deszczowe Wymiary: średnica etui 6 cm (+- 5 mm) Kolor etui: czerwony, niebieski, jasnozielony Ilość: 350 Opis: Przezroczyste poncho przeciwdeszczowe z PE zapakowane w okrągłe etui z ABS z karabinkiem materiał- plastik, treść nadruku: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS i flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: poncho w etui zielonym: 150 szt., w etui czerwonym: 100 szt. i w etui niebieskim 100 szt. 350 10. Opaska odblaskowa Wymiary: 34 x 3 cm (+- 5mm dla każdego wymiaru) Kolor: żółty, pomarańczowy Ilość: 300 Opis: wysokiej jakości samozaciskowa opaska odblaskowa budowa: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni treść czarnego nadruku: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. Uwagi: kolor żółty- 150 szt., kolor pomarańczowy- 150 szt. 300 11. Smycz Wymiary: 1 x 91 cm (+- 10% dla każdego wymiaru) Kolor: czarny + kolorowy nadruk Ilość: 400 Opis: Smycz wykonana z taśmy atłasowej, gęsto tkanej, płaskiej, szerokość taśmy 1 cm (+- 10%), długość taśmy przed montażem 91 cm (+- 10%) wykonana metodą sublimacji. Smycz z plastikowym łącznikiem oraz karabińczykiem niklowanym typu rybka+ końcówka do telefonu z możliwością odpięcia jednostronnie drukowana w pełnym kolorze- treść nadruku: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie lub www.rops.lubelskie.pl oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. 400 12. Lusterko Wymiary: 5,8 x 5,8 x 1 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: czarny, czerwony Ilość: 350 Opis: podwójne magnetyczne kwadratowe lusterko w etui z materiału skóropodobnego, jedno z lusterek jest powiększające treść tłoczenia na spodniej stronie etui: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: kolor czarny etui: 200 szt., kolor czerwony: 150 szt. 350 1 szt. 13. Klip do notatek Wymiary: 11 x2,2 x 2,2 cm (+- 2 mm dla każdego wymiaru) Kolor: srebrny Ilość: 400 Opis: klip do notatek wykonany z aluminium z metalową klamrą nadruk na jednym z boku sześcianu: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. 400 14. Latarka samochodowa wymiary ok.: 3,5 x 10,6 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru) kolor: srebrno- czarny ilość: 150 opis: latarka LED: 3, w komplecie czarny pokrowiec zapinany na rzep, latarka wykonana z metalu i gumy wyposażona w trzy alkaliczne baterie typu paluszki AAAna przedniej części latarki znajduje się włącznik, gumowy uchwyt umieszczony dookoła średnicy latarki do dekielka od baterii zamocowany jest pasek na rękę o długości około 8,5 cm na czarnym pasku srebrny nadruk o treści: www.rops.lubelskie.pl oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu. 150 1 szt. 15. Torba na zakupy Wymiary: 41 X 37,5 cm (+ - 1 cm dla każdego wymiaru) Kolor: czarny Ilość: 300 Opis: Bawełniana torba na zakupy 100grm2 z rączkami o długości około 38 cm umożliwiającymi swobodne założenie na ramię szary nadruk w dolnej części torby: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie lub www.rops.lubelskie.pl oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. 300 16. Pamięć Flash USB 8 GB Wymiary: 9,5 x 3 cm (+ - 10% dla każdego wymiaru) Kolor: czarny, brązowy Ilość: 100 Opis: wysokiej jakości pamięć USB w skórzanej oprawie zapinanej na magnes o pojemności 8GB + smycz interfejs: USB 2. 0 kompatybilne z USB 1. 1, zabezpieczenie hasłem, hot plug and play, system operacyjny: Windows98NTME2000XPVistaWin7. Obudowa: skórametal treść tłoczenia: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: kolor czarny: 50 szt., kolor brązowy: 50 szt. 100 1 szt. 17. Zestaw piśmienniczy Wymiary: 18.1 x 7.2 x 3.5 cm (+ - 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: czarnysrebrny Ilość: 150 Opis: metalowy cienkopis z czarnym tuszem i przekręcany długopis z niebieskim wkładem. Błyszczący czarny lakier i błyszczące chromowane wykończenie. Zestaw umieszczony w składanym etui z PU zapinanym na klapkę ze szlufką treść nadruku w srebrnym kolorze na etui: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego . Wewnątrz etui nadruk informujący o współfinansowaniu. 150 1 szt. 18. Notatnik Wymiary: 15 x 10,5 x 1,5 cm (+- 10 mm dla każdego wymiaru) Kolor: czarny , burgund Ilość: 200 Opis: 80-kartkowy notes w linie z przekręcanym długopisem o niebieskim wkładzie, umieszczonym na dwóch gumkach z prawej strony notesu oba elementy- notatnik i długopis w stylu skóry krokodyla pakowane w czarne ozdobne pudełko z przezroczystym wieczkiem treść nadruku w kolorze czarnym na okładce: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Wewnątrz notesu nadruk: logo ROPS lub www.rops.lubelskie.pl, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu. Uwagi: notatnik w kolorze burgund: 100 szt., czarny- 100 szt. 200 1 szt. 19. Bombka na stojaku Wymiary: średnica bombki 10 cm (+- 1 cm) Kolor: ciemno niebieski Ilość: 50 Opis: elegancka, szklana matowa bombka choinkowa ozdobiona srebrnym brokatowym świątecznym motywem w zestawie stojak metalowy w kolorze srebrnym o kolistej podstawie i półkolistym ramieniu na którym zawiesza się bombkę treść nadruku w kolorze srebrnym wzdłuż dolnej części bombki: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: bombka ma być pakowana jednostkowo. 50 20. Portfel damski Wymiary: 16,5 x 10 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: czerwony Ilość: 70 Opis: portfel skórzany wyposażony w miejsce na bilon zapinane na bigiel, dwie kieszenie na banknoty, około 10 miejsc na karty kredytowe, 3 kieszenie na dokumenty w tym jedna transparentna zapakowany w eleganckie pudełko treść tłoczenia na wewnętrznej stronie portfela: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu. 70 1 szt. 21. Zestaw do kawy Wymiary: 22,5 x 18 x 8 cm (+ - 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: białyczarny Ilość: 100 Opis: Elegancki 2-częściowy komplet do kawy. Dwa porcelanowe kubki o pojemności 180 ml w czarno- białe poziome paski (wnętrze kubków jest białe) i dwa czarne na brzegach spodeczki z białym środkiem całość zapakowana w dobrane kolorystycznie ozdobne pudełko (pudełko w kolorze czarnym, wieczko w czarno - białe pasy). Nadruk w kolorze czarnym w centralnej białej części spodka: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu. 100 1 szt. 22. Kosmetyczka Wymiary: 18 x 12 x 6 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru) Kolor: czerwony i ciemny brąz Ilość: 50 Opis: Kosmetyczka wykonana ze skóry, zapinana na zamek błyskawiczny w kolorze kosmetyczki, wewnątrz znajduje się dobrana kolorystycznie podszewka tłoczenie zlokalizowane w dolnej części kosmetyczki o treści : logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwagi: kolor ciemny brąz 25 szt., kolor czerwony: 25 szt. opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu. 50 1 szt. 23. Naklejki Wymiary: 97 x 42,3 mm Kolor: 4 kolory Ilość : 100 szt. Opis: naklejki papierowe laminowane folią z połyskiem lub matową. Na naklejce muszą się znajdować dwa logotypy: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz następujący komunikat: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 100 1 szt. 24. Naklejki Wymiary: 97 x 42,3 mm Kolor: 4 kolory Ilość : 100 szt. Opis: naklejki papierowe, na których muszą się znajdować: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. 100 1 szt. Zdjęcia produktów są przykładowe, poszczególne artykuły będą oceniane według opisu. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem niniejszego przetargu muszą być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pełen zakres wytycznych wraz z odpowiednimi plikami graficznymi znajduje się na stronie internetowej pod adresem www.efs.lubelskie.plfrontpageget103. Zamawiający zapewnia następujące materiały: - znaki graficzne Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej - herb województwa lubelskiego Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania z Zamawiającym projektów graficznych oznaczeń dotyczących przetargu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji ostatecznych rozwiązań graficznych dotyczących oznaczeń materiałów promocyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.30.00 - 22.46.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonał w ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 dostawy materiałów promocyjnych o wartości minimum 50.000,00 złotych i przedstawi potwierdzenie należytego wykonania dostawy.Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy materiałów promocyjnych o wartości 50.000,00 złotych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wartości i załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - doświadczenie w ykonywaniu materiałów promocyjnych - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany zakresu rzeczowego dostaw mogą nastąpić w przypadkach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności: - definitywnego wycofania przedmiotu umowy z obrotu; - zmiana sposobu konfekcjonowania, postaci przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w lublinie ul. Zana 38.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w lublinie ul. Zana 38 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa niniejsza współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na podstawie Porozumienia Ramowego z dnia 12 grudnia 2007 r. z późn. zm. podpisanego z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Lublinie -Instytucją Pośredniczącą realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie - projektu systemowego Szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.