Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Mońki: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Knyszyn w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali.
Numer ogłoszenia: 141941 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Słowackiego 5a, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. (085) 716 21 96, fax (085) 716 29 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Knyszyn w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Knyszyn w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnieniado wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dysponują minimum dwoma pracownikami posiadającymi uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2 oraz znajomością programów informatycznych EWOPIS, EWMAPA, MICROSTATION IKART. 2) posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonawcy udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie dotyczące założenia ewidencji budynków i lokali o podobnym zakresie ( ilość budynków i lokali) z podaniem daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów wg. kryterium : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z zalączonymi uprawnieniami - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ, 4) wykaz co najmniej 1 roboty wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. wzoru stanowiącego załacznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.pl zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5 a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5 A (lok. 107, sala konferencyjna)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Dostawa 2 sztuk agregatów prądotwórczych wraz z ich montażem
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Mońkach
- Dostawa trzech wozów do wody pitnej
- Dostawa 2 sztuk beczkowozów do transportu i dystrybucji wody pitnej
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska położonego pod Zamkiem Królewskim w Sanoku na dz. o nr ewid. 627"
- Wykonanie ekspertyz technicznych konstrukcyjno - budowlanych dotychczasowych budowli ochronnych wraz z dokonaniem analizy możliwości dostosowania dotychczasowych budowli ochronnych do spełniania (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 2257R Tarnawa - Kalnica w m. Tarnawa Górna w km od 2+420 do 2+640
- Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Rzepin
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach"
- "Wykonanie podziałów geodezyjnych dotyczących określenia granic administracyjnych Miasta i Gminy Staroźreby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.