eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikdostawa zestawu histeroskopowego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-02-22

POZYCJA 14081

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy ¦widnik: dostawa zestawu histeroskopowego Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: in¿. Stanis³aw Podniesiñski- Z-ca Dyrektora SP ZOZ w ¦widniku, ul. Boles³awa Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.spzozswidnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, lek. med. Marian Drela - Ordynator Oddzia³u Ginekologiczno - Po³o¿niczego, ul. B. Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. 081 751 33 47, fax 081 751 42 15, e-mail: spzozswidnik@interia.pl, www.spzozswidnik.pl. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa zestawu histeroskopowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Blok Operacyjny Szpitala SP ZOZ w ¦widniku - Al. Lotników Polskich 18. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu histeroskopowego. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce zestawu okre¶lone s± w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Dokumenty dopuszczaj±ce przedmiot zamówienia do obrotu, je¿eli takie s± wymagane. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Ró¿ne urz±dzenia medyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.19.00.00 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: powy¿ej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: - 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: 1.Udokumentuj± przez stosowne za¶wiadczenia i o¶wiadczenia , ¿e spe³niaj± wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z pó¼n. zm.): - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentuj± przez stosowne za¶wiadczenia i o¶wiadczenia , ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z pó¼n. zm. ). Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³niania warunków zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych dokumentów wed³ug formularza : spe³nia - nie spe³nia Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej potwierdzaj±ce, ¿e przedmiot wykonywanej dzia³alno¶ci przez Wykonawcê odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawieraj±ce aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.O¶wiadczenie Oferenta, ¿e posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania okre¶lonego zamówienia. 6.O¶wiadczenie, ¿e Oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy. 7.O¶wiadczenie Oferenta, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, ¿e spe³nia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z pó¼n. zm. ). 8.Dokumenty dopuszczaj±ce przedmiot zamówienia do obrotu, je¿eli takie s± wymagane. Nie spe³nienie chocia¿by jednego warunku, skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Ponadto ka¿dy Oferent powinien do³±czyæ co najmniej 1 dokument potwierdzaj±cy, ¿e dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie (referencje odbiorców dostaw).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl. Op³ata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: op³ata dotyczy formy pisemnej specyfikacji - za zaliczeniem pocztowym ew. w Kasie SP ZOZ w ¦widniku. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 11:30. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 12:00, Sala konferencyjna SP ZOZ - ul. B. Le¶miana 4, II piêtro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 20.02.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.