Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Poznań: Kampania promocyjna Dni Grodu Przemysła
Numer ogłoszenia: 140791 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna Dni Grodu Przemysła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kampania promocyjna imprezy edukacyjno-kulturalnej Dni Grodu Przemysła na nośnikach reklamy zewnętrznej, z podziałem na dwie części: Część 1: kampania promocyjna przy użyciu citylightów, Część 2: kampania promocyjna przy użyciu słupów ogłoszeniowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (12 sierpnia 2004 r. - 12 sierpnia 2007 r.) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługi polegające na udostępnieniu nośników reklamy zewnętrznej: przy ofercie wyłącznie na część 1 - co najmniej dwie usługi o wartości min. 30.000,00 zł każda; przy ofercie wyłącznie na część 2: co najmniej dwie usługi o wartości min. 10.000,00 zł każda; przy składaniu oferty na obie części: co najmniej dwie usługi o wartości min. 30.000,00 zł każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (12 sierpnia 2004 r. - 12 sierpnia 2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługi polegające na udostępnieniu nośników reklamy zewnętrznej: przy ofercie wyłącznie na część 1 - co najmniej dwie usługi o wartości min. 30.000,00 zł każda; przy ofercie wyłącznie na część 2: co najmniej dwie usługi o wartości min. 10.000,00 zł każda; przy składaniu oferty na obie części: co najmniej dwie usługi o wartości min. 30.000,00 zł każda (wzór wykazu - załącznik nr 6 do SIWZ); Ponadto w ofercie należy złożyć: 4. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ. 5. Przy składaniu oferty na część 1: Mapa lokalizacji poszczególnych citylightów wraz z ich zdjęciami oraz listą adresową - w wersji elektronicznej, umożliwiającej wydruk, zapisanej na płycie CD. 6. Przy składaniu oferty na część 2: Mapa lokalizacji poszczególnych słupów ogłoszeniowych wraz z listą adresową. 7. Podpisany dokument zawierający następujące informacje: a) wszelkie dane techniczne zawiązane z projektem graficznym plakatu, w tym w szczególności: - wielkość spadów, rozumiana jako różnica między formatem brutto a formatem netto pracy (w milimetrach) - wymagania dotyczące kolorów - rodzaj techniki drukarskiej, jeśli inna niż solwentowo pigmentowa z poddrukiem, - dane dotyczące pliku cyfrowego (zawierającego projekt graficzny plakatu), który projektant działający na zlecenie Zamawiającego będzie musiał przekazać drukarni. Przez dane dotyczące pliku cyfrowego rozumie się w szczególności: rozszerzenie pliku, rozdzielczość pliku, tryb kolorów pliku. - miejsce dostarczenia materiałów do druku (pliku cyfrowego z projektem graficznym plakatu). b) nazwa i adres drukarni, w której dokonany zostanie wydruk plakatów oraz opcjonalnie nazwisko i telefon kontaktowy do przedstawiciela drukarni odpowiedzialnego za realizację wydruku. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.09.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kampania promocyjna przy użyciu citylightów,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kampanię promocyjną imprezy edukacyjno-kulturalnej Dni Grodu Przemysła na nośnikach reklamy zewnętrznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kampania promocyjna przy użyciu słupów ogłoszeniowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kampania promocyjna imprezy edukacyjno-kulturalnej Dni Grodu Przemysła na nośnikach reklamy zewnętrznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.