eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinremont i przebudowa budynku Policji na II Wydział Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - wykonanie remontowych prac przystosowawczych w budynku dla Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - położonego przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-22

POZYCJA 14047

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: remont i przebudowa budynku Policji na II Wydział Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - wykonanie remontowych prac przystosowawczych w budynku dla Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - położonego przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, do kontaktów: Krzysztof Goralski, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849731, fax 091 4849734, e-mail: krzysztof.goralski@szczecin.pa.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.pa.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku Policji na II Wydział Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - wykonanie remontowych prac przystosowawczych w budynku dla Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - położonego przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 151d i 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont i przebudowa budynku Policji na II Wydział Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - wykonanie remontowych prac przystosowawczych w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie - położonego przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz musi przedstawić wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - wykaz dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach, dotyczących remontu lub/i rozbudowy lub/i przebudowy, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym: minimum jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 1 000 000,00 zł i kubaturze nie niższej niż 4 000 m sześc., dotyczące budynku użyteczności publicznej, minimum jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł i kubaturze nie niższej niż 2000 m sześc., dotyczące budynku użyteczności publicznej. Z przedstawionego wykazu oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie, musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia warunek postawiony przez zamawiającego w sposób nie budzący żadnych wątpliwości. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.51.00 - Systemy wykrywania ognia Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 31.35.10.00 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 31.35.10.00 - Elektryczne przewodniki do systemów kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 45.31.23.20 - Instalowanie telewizji napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Zakres rzeczowy obejmuje remontowe prace przystosowawcze, które polegać będą na dostosowaniu istniejących pomieszczeń do aktualnych potrzeb Prokuratury i do obowiązujących przepisów dotyczących warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki użyteczności publicznej. 2. Wykonane zostaną: częściowa przebudowa wraz z robotami wykończeniowymi, posadzki, stolarka drzwiowa, ślusarka, elewacja (ocieplenie) instalacje sanitarne, elektryczne, teletechniczne i wentylacji i klimatyzacji. 3. Podstawowe parametry: a. powierzchnia zabudowy: 575,00 m kw. b. powierzchnia użytkowa (bez poddasza): 1685,44 m kw. c. kubatura budynku (całkowita): 7597,00 m sześc. d. kubatura poddasza: 1160,00 m sześc. e. wysokość budynku: 11,00 m f. ilość kondygnacji: 3 nadziemne, całkowicie podpiwniczone 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36, w tym I etap - do dnia 31 października 2007 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie: 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego: nr konta: 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach 9.00 - 15.00 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 25, parter. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przy czym nadzór nad robotami objętymi przedmiotem zamówienia prowadzić będą osoby uprawnione do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz legitymują się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat (licząc przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia, polegające na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach, polegające na remoncie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym: minimum jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 1 000 000,00 zł i kubaturze nie niższej niż 4000 m sześc., dotyczące budynku użyteczności publicznej oraz minimum jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł i kubaturze nie niższej niż 2000 m sześc., dotyczące budynku użyteczności publicznej; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2 000 000,00 zł oraz posiadają dostęp do wolnych środków lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000,00 zł; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca "spełnia" lub "nie spełnia" poszczególne warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 3.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczania o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca musi złożyć: 3.2.1. wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - wykaz dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach dotyczących remontu lub/i rozbudowy lub/i przebudowy, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym: minimum jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 1 000 000,00 zł i kubaturze nie niższej niż 4000 m sześc., dotyczące budynku użyteczności publicznej - minimum jedno zamówienie o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł i kubaturze nie niższej niż 2000 m sześc., dotyczące budynku użyteczności publicznej; 3.2.2. wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu prac przewidzianych do wykonania przez te osoby wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby oraz uprawnieniami budowlanymi w wymaganych specjalnościach. 3.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi złożyć: 3.3.1.informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.3.2.aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości. 3.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pa.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 10:30, Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, 70-952 Szczecin, ul. Stoisława 6, parter, pok. nr 28.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.