eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. -Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłowka-

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Krzeszów: Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. -Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłowka-
Numer ogłoszenia: 139694 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98832 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzeszów, Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 8798351, faks 015 8798254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. -Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłowka-.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Oznakowanie szlaku rowerowego -Śladami czterech kultur- na trasie Krzeszów i Kuryłówka. Oznakowanie pionowe i poziome trasy rowerowej przebiegającej drogą gminną w miejscowości Krzeszów, drogą powiatową Krzeszów - Kulno i drogą wojęwódzką nr 877 na trasie Kulno - Kuryłówka. Dokładny opis oznakowania przedstawiono w załącznikach: 1) Trasa rowerowa - dokumentacja - rysunki, 2) Trasa rowerowa - opis techniczny, przedmiar, zestawienie znaków 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa kajaków: - jednoosobowych - 3 szt, dwuosobowych - 3 szt. - Kajak jednoosobowy: - Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym Kajak przeznaczony na trudne rzeki nizinne, przeznaczony do wypożyczalni. Wykonany z polietylenu. Parametry: dł 3300 mm, szerokość 700 mm, waga 19 kg. Okres gwarancji do 2 lat. Kajak wyposażony w wiosło i kamizelkę. - Kajak dwuosobowy: - Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym Kajak przeznaczony na trudne rzeki, przeznaczony do wypożyczalni. Wykonany z polietylenu, wyposażony w ster, olinowanie i podnóżki. Parametry: dł. 4700 mm, szerokość 780 mm, waga 38 kg, maks waga kajakarza do 110 kg, maksymalna ładowność do 290 kg. Okres gwarancji do 2 lat. Kajak wyposażony w 2 wiosła i dwie kamizelki. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Dostawa galaru z silnikiem - szt. 2. Produkt nowy, wykonywany na zamówienie. Jednostka wykonana z drewna iglastego (sosna, świerk) wzorowana na historycznych opracowaniach i ewidencji jednostek pływających po rzekach polskich w XIX wieku, o wymiarach podstawowych: długość 7 m, szerokość 2 m, mogąca przewozić do 10 osób plus 2 załogi. Zanurzenie do 30 cm. Napęd wiosłowy lub mechaniczny silnikiem zaburtowym o mocy do 10 KM. Według zaleceń Urzędu Żeglugi Śródlądowej tego typu jednostki nie podlegają rejestracji, lecz muszą być wyposażone w odpowiednie środki bezpieczeństwa. Dla tego typu jednostki są to; Gaśnica 2 kg środka gaśniczego (przy silniku), kamizelki ratunkowe po jednej na każdą osobę, koło ratunkowe, rzutka z liną 40 m, kotwica i cumy, czerpak do wody, wiosło lub pychówka w liczbie dwóch. Konstrukcja łodzi pozwala na żeglugę po wodach śródlądowych o fali do 60 cm. Trwałość kadłuba przy corocznym odnowieniu konserwacji i uszczelnień to koło 25 lat. Okres gwarancji - 1 rok. 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - Dostawa rowerów - szt. 6. Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym. Rower przeznaczony do wykorzystywania na trasach leśnych, piaszczystych, kategoria rower górski. Parametry: rama aluminium, ilość biegów 24, koła 26 cali, wyposażony w hamulce przód i tył, waga 14 kg. Okres gwarancji do 12 miesięcy: 3 szt. - typ damka, 3 szt. typ męski. Rowery powinny być wyposażone w zamknięcia 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - Dostawa:- Kosiarki: a) kosiarka samojezdna (traktorek) - 1 szt. b) podkaszarka - 1 szt. a) Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym. Parametry: szerokość koszenia 76 cm, kosz 200 l, koła 13, waga 169 kg, zbiornik na paliwo min. 3,8 l, moc min 15 KM napęd na cztery koła. Okres gwarancji -12 miesięcy. b) Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym. Kosa spalinowa, żyłkowa. Parametry: tarcza 4 - zębna, waga do 6 kg, wyposażona w pas nośny, moc min. 0,89 KM, silnik 30 cm3. Okres gwarancji 12 miesięcy. 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Dostawy: przyczepka do przewożenia galarów i kajaków x 1 szt. Produkt nowy, ogólnodostępny na rynku. Przyczepa do transportu galarów (łodzi płaskodennych) wraz z montowanym stojakiem na 8-10 kajaków. Posiadająca wszelkie wymagane certyfikaty. Wykonana z odpowiednich profili ocynkowanych. Doskonale wyważona, łatwy załadunek i wyładunek łodzi (zamontowana wciągarka) i kajaków. Parametry: Masa własna: do 600 kg, dopuszczalna ładowność powyżej 1000 kg, zabezpieczona hamulcem, liczba osi 2, wymiary skrzyni ładunkowej: długość: 600 cm, szerokość: 200 cm 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Wyposażenie biura i izby pamięci w sprzęt elektroniczny. Komputer szt -2: minimalne parametry - procesor klasy i5 pamięć min. 4 GB, system operacyjny MS Windows, karta muzyczna zintegrowana, napęd optyczny DVD, pojemność dysku twardego min 500 GB. Wyposażony w klawiaturę i mysz l Monitor szt 2: LCD 19cala, format obrazu 16:9, lub lepszy Oprogramowanie szt. - 2: Pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz system obsługi relacyjnych baz danych - standard MDB Urządzenie wielofunkcyjne (sieciowe) - minimalne parametry: druk laserowy, wyposażony w drukarkę, kopiarkę i skaner, format papieru A4, - lub lepsze. Projektor multimedialny z komunikacją bezprzewodową - 1 szt., Ekran na trójnogu - 1 szt., 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Wyposażenie izby pamięci w sprzęt muzealny:. Gabloty wolnostojące - 2 szt., o wymiarach 80 x 40 x 190 - profil aluminiowy , pvc, mdf, szyby otwierane, dwa zamki patentowe Gabloty stolikowe muzealne z kopułą wolnostojące o wymiarach 120x80x90x25 - 3 szt.,- gabloty wykonane z profili aluminiowych anodowanych, kopuła ze szkła hartowanego, kopuła gabloty unoszona do góry, zamykane na dwa zamki patentowe Zestaw do podwieszeń obrazów - 2 szt., (zestaw systemowy o długości 4 m - 1 szt i długości 3 m - 1 szt.) Słupki odgradzające (muzealne) czarne przenośne z taśmą wysuwaną z kasety o długości min. 2 m - szt 2 System tabliczek informacyjnych - 40 szt., Tabliczki wykonane z anodowanych profili aluminiowych, kolor srebrny, wkładka przeźroczysta - ochronna, do stosowania wewnątrz jak i na zewnątrz budynku 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Wyposażenie biura, pawilonu sanitarnego izby pamięci w meble. 1. Aneks kuchenny - szafki stojące i wiszące - długość 320 cm, szafka stojąca z zabudowaną kuchenką gazowo - elektryczną + szafka wisząca z zabudowanym okapem - dł. 125 cm, szafka(ki) podzlewowa i nadzlewowa z ociekaczem - dł. 175 cm, 2. Biurka pod komputer - szt. 2 - wymiary: 120x60x79 z szufładą i wysówką na metalowych prowadnicach rolkowych, oraz z szafką zamykaną na klucz 3. Fotel obrotowy - szt. 2 - siedzisko oraz oparcie tapicerowane, z wmontowanym mechanizmem CPT, z trwałą podstawą jezdną, posiadający atest wytrzymałościowy, oraz atest krzesła profilaktyczno - rehabilitacyjnego 4. Regały biurowe (zamykane na klucz) - szt. 2 - wymiary: 100x40x200 5. Szafa trzydrzwiowa - wymiary 140x60x200 6. Komplet - ława narożna drewniana o wymiarach 85 x (200 x 150) x 40 cm + stół + 2 taborety 7. Krzesła drewniane szt. 10 8. Stół drewniany 120x75x75.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.52.20.00 - Łodzie rekreacyjne i sportowe 34.43.00.00 - Rowery 16.31.00.00 - Kosiarki 34.22.33.10 - Przyczepy ogólnego zastosowania 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Priorytet VI - Turystyka i Kultura.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Oznakowanie szlaku rowerowego -Śladami czterech kultur- na trasie Krzeszów i Kuryłówka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jednostka Innowacyjno Wdrożeniowa ab - Rower, ul. Rzeczna 13, 41-707 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23259,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16208,23

  • Oferta z najniższą ceną: 16208,23 / Oferta z najwyższą ceną: 20570,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa kajaków: - jednoosobowych - 3 szt, dwuosobowych - 3 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ulanów Roman Pokora, ul Bieliniecka 3, 37-410 Ulanów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11842,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25670,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa galaru z silnikiem - szt. 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SISU Sp. z o.o., Witkowice 49 młyn, 57-120 Wiązów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32154,47

  • Oferta z najniższą ceną: 32154,47 / Oferta z najwyższą ceną: 61720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa rowerów - szt. 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIBLASK Sp. zo.o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7314,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa:- Kosiarki: a) kosiarka samojezdna (traktorek) - 1 szt. b) podkaszarka - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul. Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4383,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24787,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawy: przyczepka do przewożenia galarów i kajaków x 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PDEM Sp. z o.o. Niebylec, Niebylec 192, 38-114 Niebylec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14382,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10674,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15490,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Wyposażenie biura i izby pamięci w sprzęt elektroniczny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16010,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Wyposażenie biura, pawilonu sanitarnego izby pamięci w meble.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul. Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8435,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7565,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7565,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.