eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłowka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Krzeszów: Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłowka
Numer ogłoszenia: 98832 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzeszów , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 8798351, faks 015 8798254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszow.bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłowka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia i sprzętu, oraz oznakowanie trasy rowerowej dla projektu pn. Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Oznakowanie szlaku rowerowego - Śladami czterech kultur - na trasie Krzeszów i Kuryłówka. Oznakowanie pionowe i poziome trasy rowerowej przebiegającej drogą gminną w miejscowości Krzeszów, drogą powiatową Krzeszów - Kulno i drogą wojęwódzką nr 877 na trasie Kulno - Kuryłówka. Dokładny opis oznakowania przedstawiono w załącznikach: 1) Trasa rowerowa - dokumentacja - rysunki, 2) Trasa rowerowa - opis techniczny, przedmiar, zestawienie znaków 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa kajaków: - jednoosobowych - 3 szt, dwuosobowych - 3 szt. - Kajak jednoosobowy: - Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym Kajak przeznaczony na trudne rzeki nizinne, przeznaczony do wypożyczalni. Wykonany z polietylenu. Parametry: dł 3300 mm, szerokość 700 mm, waga 19 kg. Okres gwarancji do 2 lat. Kajak wyposażony w wiosło i kamizelkę. - Kajak dwuosobowy: - Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym Kajak przeznaczony na trudne rzeki, przeznaczony do wypożyczalni. Wykonany z polietylenu, wyposażony w ster, olinowanie i podnóżki. Parametry: dł. 4700 mm, szerokość 780 mm, waga 38 kg, maks waga kajakarza do 110 kg, maksymalna ładowność do 290 kg. Okres gwarancji do 2 lat. Kajak wyposażony w 2 wiosła i dwie kamizelki. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Dostawa galaru z silnikiem - szt. 2. Produkt nowy, wykonywany na zamówienie. Jednostka wykonana z drewna iglastego (sosna, świerk) wzorowana na historycznych opracowaniach i ewidencji jednostek pływających po rzekach polskich w XIX wieku, o wymiarach podstawowych: długość 7 m, szerokość 2 m, mogąca przewozić do 10 osób plus 2 załogi. Zanurzenie do 30 cm. Napęd wiosłowy lub mechaniczny silnikiem zaburtowym o mocy do 10 KM. Według zaleceń Urzędu Żeglugi Śródlądowej tego typu jednostki nie podlegają rejestracji, lecz muszą być wyposażone w odpowiednie środki bezpieczeństwa. Dla tego typu jednostki są to; Gaśnica 2 kg środka gaśniczego (przy silniku), kamizelki ratunkowe po jednej na każdą osobę, koło ratunkowe, rzutka z liną 40 m, kotwica i cumy, czerpak do wody, wiosło lub pychówka w liczbie dwóch. Konstrukcja łodzi pozwala na żeglugę po wodach śródlądowych o fali do 60 cm. Trwałość kadłuba przy corocznym odnowieniu konserwacji i uszczelnień to koło 25 lat. Okres gwarancji - 1 rok. 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - Dostawa rowerów - szt. 6. Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym. Rower przeznaczony do wykorzystywania na trasach leśnych, piaszczystych, kategoria rower górski. Parametry: rama aluminium, ilość biegów 24, koła 26 cala, wyposażony w hamulce przód i tył, waga 14 kg. Okres gwarancji do 12 miesięcy: 3 szt. - typ damka, 3 szt. typ męski. Rowery powinny być wyposażone w zamknięcia 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - Dostawa:- Kosiarki: a) kosiarka samojezdna (traktorek) - 1 szt. b) podkaszarka - 1 szt. a) Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym. Parametry: szerokość koszenia 76 cm, kosz 200 l, koła 13, waga 169 kg, zbiornik na paliwo min. 3,8 l, moc min 15 KM napęd na cztery koła. Okres gwarancji -12 miesięcy. b) Produkt nowy, ogólnodostępny w sprzedaży na rynku krajowym. Kosa spalinowa, żyłkowa. Parametry: tarcza 4 - zębna, waga do 6 kg, wyposażona w pas nośny, moc min. 0,89 KM, silnik 30 cm3. Okres gwarancji 12 miesięcy. 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Dostawy: przyczepka do przewożenia galarów i kajaków x 1 szt. Produkt nowy, ogólnodostępny na rynku. Przyczepa do transportu galarów (łodzi płaskodennych) wraz z montowanym stojakiem na 8-10 kajaków. Posiadająca wszelkie wymagane certyfikaty. Wykonana z odpowiednich profili ocynkowanych. Doskonale wyważona, łatwy załadunek i wyładunek łodzi (zamontowana wciągarka) i kajaków. Parametry: Masa własna: do 600 kg, dopuszczalna ładowność powyżej 1000 kg, zabezpieczona hamulcem, liczba osi 2, wymiary skrzyni ładunkowej: długość: 600 cm, szerokość: 200 cm 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Wyposażenie biura i izby pamięci w sprzęt elektroniczny. Komputer szt -2: minimalne parametry - procesor klasy i5 pamięć min. 4 GB, system operacyjny MS Windows, karta muzyczna zintegrowana, napęd optyczny DVD, pojemność dysku twardego min 500 GB. Wyposażony w klawiaturę i mysz l Monitor szt 2: LCD 19 cali, format obrazu 16:9, lub lepszy Oprogramowanie szt. - 2: Pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz system obsługi relacyjnych baz danych - standard MDB Urządzenie wielofunkcyjne (sieciowe) - minimalne parametry: druk laserowy, wyposażony w drukarkę, kopiarkę i skaner, format papieru A4, - lub lepsze. Projektor multimedialny z komunikacją bezprzewodową - 1 szt., Ekran na trójnogu - 1 szt., 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Wyposażenie izby pamięci w sprzęt muzealny:. Gabloty wolnostojące - 2 szt., o wymiarach 80 x 40 x 190 - profil aluminiowy , pvc, mdf, szyby otwierane, dwa zamki patentowe Gabloty stolikowe muzealne z kopułą wolnostojące o wymiarach 120x80x90x25 - 3 szt.,- gabloty wykonane z profili aluminiowych anodowanych, kopuła ze szkła hartowanego, kopuła gabloty unoszona do góry, zamykane na dwa zamki patentowe Zestaw do podwieszeń obrazów - 2 szt., (zestaw systemowy o długości 4 m - 1 szt i długości 3 m - 1 szt.) Słupki odgradzające (muzealne) czarne przenośne z taśmą wysuwaną z kasety o długości min. 2 m - szt 2 System tabliczek informacyjnych - 40 szt., Tabliczki wykonane z anodowanych profili aluminiowych, kolor srebrny, wkładka przeźroczysta - ochronna, do stosowania wewnątrz jak i na zewnątrz budynku 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Wyposażenie biura, pawilonu sanitarnego izby pamięci w meble. 1. Aneks kuchenny - szafki stojące i wiszące - długość 320 cm, szafka stojąca z zabudowaną kuchenką gazowo - elektryczną + szafka wisząca z zabudowanym okapem - dł. 125 cm, szafka(ki) podzlewowa i nadzlewowa z ociekaczem - dł. 175 cm, 2. Biurka pod komputer - szt. 2 - wymiary: 120x60x79 z szufładą i wysówką na metalowych prowadnicach rolkowych, oraz z szafką zamykaną na klucz 3. Fotel obrotowy - szt. 2 - siedzisko oraz oparcie tapicerowane, z wmontowanym mechanizmem CPT, z trwałą podstawą jezdną, posiadający atest wytrzymałościowy, oraz atest krzesła profilaktyczno - rehabilitacyjnego 4. Regały biurowe (zamykane na klucz) - szt. 2 - wymiary: 100x40x200 5. Szafa trzydrzwiowa - wymiary 140x60x200 6. Komplet - ława narożna drewniana o wymiarach 85 x (200 x 150) x 40 cm + stół + 2 taborety 7. Krzesła drewniane szt. 10 8. Stół drewniany 120x75x75.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.52.26.00 - Łodzie wiosłowe 34.52.20.00 - Łodzie rekreacyjne i sportowe 34.43.00.00 - Rowery 16.31.00.00 - Kosiarki 34.22.33.10 - Przyczepy ogólnego zastosowania 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krzeszów ul. Rynek 2, 37-418 Krzeszów p. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Krzeszów Rynek 2 37-418 Krzeszów Pokój nr - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.06.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 - Priorytet VI - Turystyka i Kultura.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.