Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Mogilno: Wykonywanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych w obiektach zakładu i budynkach komunalnych oraz tworzących wspólnoty mieszkaniowe administrowane przez Zakład budżetowy Mogileńskie Domy w Mogilnie.
Numer ogłoszenia: 139114 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład budżetowy Mogileńskie Domy , Marszałka Piłsudskiego 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 315 24 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.md.mogilno.bip.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.md.mogilno.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych w obiektach zakładu i budynkach komunalnych oraz tworzących wspólnoty mieszkaniowe administrowane przez Zakład budżetowy Mogileńskie Domy w Mogilnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług kominiarskich i okresowych przeglądów przewodów kominowych w obiektach zakładu i budynkach komunalnych oraz tworzących wspólnoty mieszkaniowe administrowane przez Zakład budżetowy Mogileńskie Domy w Mogilnie. W zakres tych prac wchodzą: 1)okresowa kontrola, co najmniej raz w roku polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego, sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) - liczba przewodów kominowych - 3 126 (miasto 2 714, wieś 412) z tego dymowe - 1098 (miasto 840, wieś 258), spalinowe - 413 (miasto 413, wieś 0) i wentylacyjne - 1 615 (miasto 1 461, wieś 154), 2)czyszczenie przewodów od palenisk nieprzemysłowych opalanych paliwem płynnym lub gazowym 2 razy w roku kalendarzowym - liczba przewodów spalinowych - 413 (miasto 413, wieś 0), 3)usuwanie zanieczyszczeń z przewodów od palenisk nie przemysłowych opalanych paliwem stałym cztery razy w roku kalendarzowym - liczba przewodów dymowych 1098 (miasto 840, wieś 258), 4)usuwanie zanieczyszczeń z przewodów wentylacyjnych jeden raz w roku kalendarzowym - liczba przewodów wentylacyjnych - 1 615 (miasto 1 461, wieś 154) 5)usuwanie sadzy poczyszczeniowej zalegającej w przewodach kominowych oraz wyniesienie na zewnątrz budynku - liczba przewodów kominowych - 1098 (miasto 840, wieś 258), I.Stała obsługa kominiarska: W zakres tej obsługi wchodzi: 1)wypalanie sadzy w kominie, kanale, komorze, itd. 2)sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych i kanałów w stanie surowym i użytkowym w budynku nowo wybudowanym, przebudowanym, przed i po kapitalnym remoncie wraz z wydaniem opinii, 3)wskazanie przewodów kominowych do podłączenia wszelakiego rodzaju urządzeń grzewczych i wentylacyjnych wraz z wydaniem opinii, 4)sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych i wentylacyjnych, 5) przeprowadzenie inwentaryzacji urządzeń grzewczo - kominowych lokalu, 6)ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo - kominowych z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazanie rozwiązań technicznych likwidujących usterki, 7)wyszukiwanie miejsc przerwy lub nieszczelności, 8)odgruzowywanie przewodu kominowego bez wykucia otworu, 9)odgruzowywanie przewodu kominowego bez wykucia otworu z wykuciem i zamurowywaniem otworów pomocniczych, 10)usuwanie gniazd ptaków oraz zabezpieczanie wylotów komina siatkami przeciw zagnieżdżaniu się ptaków, 11)opiniowanie przewodów kominowych oraz podłączeń kominowych wraz z wydaniem opinii i szkicu orientacyjnego, 12)uszczelnianie przewodów wentylacyjnych i kominowych,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 90.51.34.00 - Usługi usuwania pyłu 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.7. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie warunku granicznego spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia określone w rozdziale nr VI SIWZ. 5.8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni (art. 89 ust. 1 pkt 7) od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgłosił się poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.9. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wynikające z art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.md.mogilno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mogileńskie Domy w Mogilnie
Marszałka Piłsudskiego 1
88-300 Mogilno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Mogileńskie Domy w Mogilnie Marszałka Piłsudskiego 1 88-300 Mogilno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych wraz ze środkami do dezynfekcji endoskopów
- Modernizacja sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ulicy Ogrodowej 10
- Kompleksowe usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Mogilno Sport sp. z o.o. w okresie od 1.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Tyszowcach
- REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU GMINY JABŁONNA NA PARTERZE BUDYNKU PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 1 W JABŁONNIE
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- Wykonanie podłączenia pawilonów szpitalnych do nowej rozdzielni głównej Szpitala oraz rozpoczęcie wykonania robót budowlano - instalacyjnych dla potrzeb wzmocnienia stropu w poziomie -2 budynku C .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.