Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Kraków: Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh
Numer ogłoszenia: 138869 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie w latach 2011 i 2012 szkolenia z zakresu nowoczesnych metod kształcenia dla pracowników WIiTCh, w ramach realizacji projektu POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh. I Cel szkolenia Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom kompleksowej informacji na temat nowoczesnych metod dydaktycznych mających zastosowanie w szkołach wyższych. Podczas szkoleń uczestnicy powinni otrzymać aktualną wiedzę praktyczną oraz teoretyczną na temat zagadnień określonych w programie. Integralną częścią szkolenia są materiały szkoleniowe przekazywane na bieżąco uczestnikom szkolenia, skrypt zawierający cały omawiany materiał (np. segregator z wpinanymi wkładkami), oraz zaświadczenia wystawione dla uczestników, którzy ukończą szkolenie. Ponadto w czasie zajęć należy przewidzieć drobny poczęstunek dla uczestników (kawa, herbata, woda mineralna, drobne ciastka). Koszt udostępnienia sali wykładowej wraz z wyposażeniem ponosi Zamawiający. II Formy dydaktyczne wykorzystywane podczas szkolenia Wykład, prezentacja, ćwiczenia warsztatowe, studia przypadku. III Realizacja szkolenia - szkolenie obejmuje dwie edycje, po jednej w 2011 i 2012 roku. - wielkość grupy szkoleniowej w jednej edycji: 16 osób (łącznie w obydwu edycjach 32 osoby) - ilość godzin dydaktycznych w jednej edycji: 60 godzin w tym 30 godzin teorii i 30 godzin zajęć praktycznych (łącznie w obydwu edycjach 120 godzin zajęć) - czas trwania jednego dnia szkoleniowego: 6 godzin - ilość dni szkoleniowych w jednej edycji: 10 IV Ramowy program kursu (identyczny dla obydwu edycji) - Wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym: Internetu (czat - wirtualne konsultacje, panele społecznościowe - w tym facebook), tablicy interaktywnej (urządzenie dostępne na WIiTCh). - Prawa autorskie a materiały zamieszczane w internecie i prezentacjach dydaktycznych. - Oprogramowanie wspomagające proces dydaktyczny: prezentacje multimedialne pakietów biurowych (wykazanie wad i zalet), programy graficzne w przygotowaniu prezentacji, zamieszczanie materiału filmowego (np. flesh) w prezentacjach. Wizualizacja jako innowacyjna metoda nauczania. Portale do przygotowania i udostępniania elektronicznych wersji materiałów dydaktycznych. Programy do tworzenia generowanych automatycznie zestawów testów sprawdzających wiedzę. - Metody kształcenia na odległość - e-learning, kształcenie metodą mieszaną - blended learning - Coaching, w porównaniu z mentoringiem, - Case studies - studia przypadku jako metoda rozwijająca myślenie. - Metody dydaktyczne nastawione na indywidualną aktywność studenta (tutoring) oraz budowanie indywidualnych planów kształcenia dopasowanych do potrzeb i potencjału jednostki. - Metody dydaktyczne nastawione na grupową współpracę i współzawodnictwo, metody kształtowania świadomości studentów o odpowiedzialności członków zespołu za wynik grupy. - Formy realizacji zajęć i ich rola w procesie dydaktycznym (w tym eksperymenty, warsztaty, wyjazdy, nauczanie poprzez doświadczenie, praktyki). Znaczenie interdyscyplinarności w nauczaniu. - Sposoby oceny pracy studentów - struktura oceny (zaliczenia/testy, praca w grupie, zadania domowe, egzamin końcowy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia winien posiadać doświadczenie w prowadzeniu i organizacji szkoleń. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie minimum 4 usługi polegające na szkoleniu i organizacji szkoleń dla szkoł wyższych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie - specjalizacja nauczycielska - posiadającymi doświadczenie w pracy w charakterze szkoleniowca/trenera - posiadającymi doświadczenie w pracy na uczelni wyższej - co najmniej 1 rok - z których każda prowadziła co najmniej 2 szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat lub zawodowo zajmuje się szkoleniem/nauczaniem z tematyki jak w niniejszym zamówieniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy-Załącznik nr 1 do SIWZ Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego , budynek 10-24, pok.110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt POKL 04.01.01-00-029/10 pn. Politechnika XXI wieku. Program rozwojowy Politechniki Krakowskiej - najwyższej jakości dydaktyka dla przyszłych polskich inżynierów, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego w ramach działania 2 Rozwój potencjału dydaktycznego WIiTCh.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie, gastronomiczne i konferencyjne na potrzeby organizowanej przez WFAiIS konferencji "XIII Workshop on Applications of Scanning Probe Microscopy - STM/AFM 2025"
- 72/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- 67/2025 Rewitalizacja i modernizacja unikatowego wieżowego Fortu nr 31 Św. Benedykt wraz z otaczającym terenem - zadanie 2.
- Sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych mrożonych do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii MDK "DH" w Krakowie.
- Usługi serwisu i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej, C.O. i klimatyzacji
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi w Zakładzie Termicznego Przekształcania
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj - usługi
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - drugie postępowanie
- Kompleksowa organizacja dziewięciu dwudniowych szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. "Wsparcie beneficjentów Programu FEDS 2021-2027 EFS+".
- Zakup dostępu do platformy e-learningowej z przeznaczeniem do samodzielnej nauki języka angielskiego na poziomach A1 - C2 dla pracowników Grupy NCBR
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.