Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
67/2025 Rewitalizacja i modernizacja unikatowego wieżowego Fortu nr 31 Św. Benedykt wraz z otaczającym terenem – zadanie 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
67/2025 Rewitalizacja i modernizacja unikatowego wieżowego Fortu nr 31 Św. Benedykt wraz z otaczającym terenem – zadanie 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cefd613-7e41-4e6b-9481-8d50bc0238ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019325/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Rewitalizacja i modernizacja unikatowego wieżowego Foru nr 31 św. Benedykt wraz z otaczającym terenem - zadanie 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 67/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 20343400,81 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7660409,99 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, remont z przebudową wraz z pracami konserwatorskimi i restauratorskimi budynku Fortu nr 31 Św. Benedykt przy ul. Stawarza 29 w Krakowie, wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną dla inwestycji polegającej na rewitalizacji i modernizacji unikatowego wieżowego Fortu nr 31 Św. Benedykt wraz z otaczającym terenem w celu przystosowania do funkcji centrum edukacji dzieci i młodzieży z zakresu nauk ścisłych, na działkach nr 569/15, 569/14, 430/10 obr. 13 Podgórze.
Zakres przedmiotu umowy został podzielony na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.
Przedmiotem zamówienia podstawowego jest:
a/ Zakres robót do wykonania w roku 2025 – prace konstrukcyjne, w zakresie:
- naprawa, czyszczenie, wzmocnienie istniejących ścian i sklepień ceglanych od wewnątrz pomieszczeń,
- naprawa, czyszczenie, wzmocnienie istniejących ścian i sklepień ceglanych nad parterem i piętrem, ścian wewnętrznych pod nasypami i dachem tarasu,
- prace rozbiórkowe i kominy na tarasie,
- konstrukcja szybu windowego,
- rekonstrukcja historycznego dachu, oraz roboty remontowe w zakresie: odwonienie dachu, obróbki blacharskie i balustrady tarasu,
- warstwy wykończeniowe posadzek na tarasie,
- roboty ziemne w zakresie posadzek na gruncie,
- wykonanie zasilania zewnętrznego instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia.
b/ Zakres robót do wykonania w roku 2026 - prace konstrukcyjne, w zakresie:
- przed-ścianki żelbetowe w piwnicy, posadzki na gruncie, szczelna wanna pom. cysterny,
- ściany murowane,
- stolarka okienna oraz drzwiowa w zakresie zamknięcia budynku,
- roboty instalacji wod – kan – co, wentylacja, oddymianie ( bez urządzeń i wyposażenia ),
- roboty elektryczne w zakresie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacji
gniazd (bez osprzętu, wyposażenia i urządzeń elektrycznych),
2. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej - planowane terminy to:
- 27.06.2025 r. godz. 09:30 (piątek),
- 04.07.2025 r. godz. 13:00 (piątek).
3 Zbiórka przed wejściem do budynku. Dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej będzie protokół wizji lokalnej sporządzony przez Zamawiającego, z podpisami przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji lokalnej.
4. Zamawiający informuje, że nie odbycie wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiotem zamówienia objętego prawem opcji jest zakres robót na lata 2026-2029 obejmujący wykonanie pozostałych robót:- zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem drogi pożarowej dojazdowej,
- wyposażenie instalacji wod – kan – co, wentylacji i oddymiania w urządzenia,
- roboty instalacji elektrycznej zewnętrzne,
- roboty instalacji elektrycznej wewnętrznej – montaż osprzętu i urządzeń,
- wykonanie instalacji LAN, WLAN, CCTV, SSWiN, SAP,
- roboty ziemne i izolacyjne,
- wykonanie posadzki dziedzińca,
- wykonanie warstw wykończeniowych posadzek parteru i piętra, balustrada klatki
schodowej i rampy wewnętrznej,
- wykonanie ścianek działowych i okładzin ścian,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- dostawa i montaż wyposażenia ( winda, podnośniki, wyposażenie łazienek, wyposażenie
stałe, oznakowanie ewakuacyjne),
- wykonanie dokumentacji technicznych i konserwatorskich powykonawczych,
- wykonanie wszystkich niezbędnych odbiorów technicznych,
- uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku zapewnienia środków finansowych przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania robót w ramach prawa opcji na następujących warunkach:
a) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania finansowego zaciągniętego w chwili zawarcia niniejszej umowy, a nadto przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji,
b) nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi dla Wykonawcy podstawy dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego,
c) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym ustali ostateczny zakres rzeczowy zadania.
d) Oświadczenie, o którym mowa w pkt c) nie może zostać złożone później niż do dnia 31.12.2027 r.
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji w niepełnym zakresie i zlecenia tylko jego części, w zależności od potrzeb i posiadanych środków;
f) prawo opcji może być realizowane przez zamawiającego etapowo i fragmentarycznie;
g) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia (oświadczeń) o skorzystaniu z prawa opcji.
Wartość opcji - 7234787,32 zł
Termin zakończenia robót z prawem opcji – 30.11.2029 r.
Uzasadnienie: Wymagany termin zakończenia robót w wyznaczonym terminie ze względu na planowane pozyskanie środków finansowych z Programu FENIKS 7.1, w którym wymagany termin zakończenia realizacji to koniec 2029 r.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
- Cena – 60 % = 60 pkt
- Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane – 20% = 20 pkt
Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
- Doświadczenie kierownika budowy (o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. 2.4.B ppkt. I SWZ): 20%= 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy (o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. 2.4.B ppkt. I SWZ)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
A) wykonał w okresie ostatnich 15 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane zdefiniowane w ustawie Prawo budowlane, polegające na rewitalizacji lub modernizacji lub przebudowie/nadbudowie/rozbudowie lub remoncie, w ramach których realizowane były prace konserwatorskie oraz niezbędna infrastruktura techniczna (roboty elektryczne i instalacji sanitarnych) na obiekcie, będącym zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych (indywidualną decyzją), o wartości minimum 4.000.000,00 zł brutto każda.
Na podstawie art. 117 ust. 1 Pzp, w celu wykazania zdolności do należytego wykonania zamówienia (wykazania powtarzalności) jeden podmiot (samodzielnie występujący Wykonawca, albo jeden z członków konsorcjum, albo jeden ze wspólników spółki cywilnej, albo jeden podmiot trzeci) powinien wykazać się posiadaniem wymaganego doświadczenia w całości.
W przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wynikać będzie kwota wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją wg średniego kursu NBP z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
B) dysponuje następującymi osobami:
I - osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone ustawą – Prawo budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
II - osobą przewidzianą do kierowania pracami konserwatorskimi:
a/ która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o której mowa w art. 14a ust. 2 lub
b/ w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa wyżej, pracami konserwatorskimi, pracami restauracyjnymi lub badaniami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osobą, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie
lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restaurator-skich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytków zaliczanych do jednej z kategorii, o której mowa w art. 14a ust. 2;
III - osobą przewidzianą do nadzoru archeologicznego przy pracach ziemnych, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych;
IV - osobą przewidzianą do kierowania robotami w zakresie branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia (w zakresie przedmiotu zamówienia) do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie przedmiotu zamówienia,
V - osobą przewidzianą do kierowania robotami w zakresie branży instalacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie przedmiotu zamówienia,
VI - osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV,
VII - osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV,
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia dla określonych funkcji.
Dla w/w uprawnień budowlanych Zamawiający uzna odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub równoważnymi do nich, w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce.
Zgodnie z art. 37 h ust. 1 i 2 Ustawy wykształcenie i tytuły zawodowe oraz doświadczenie mogą być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wykształcenie i tytuły zawodowe oraz doświadczenie mogą być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz przy ustalaniu udziału w pracach konserwatorskich, robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru uwzględnia się udział w tych pracach lub robotach prowadzonych przy zabytkach niewpisanych do rejestru, o ile były one prowadzone przed dniem 26 sierpnia 2011 r.;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy wymagany od Wykonawcy obejmuje:
a. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ.
b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 15 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- Załącznik nr 5A do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w terminie
składania ofert wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy
(firmy) tych podwykonawców (jeżeli są już znani)
5. Kosztorys ofertowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-14 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.II. Wizja lokalna:
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej - planowane terminy to:
- 27.06.2025 r. godz. 09:30 (piątek),
- 04.07.2025 r. godz. 13:00 (piątek).
2. Zbiórka przed wejściem do budynku. Dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej będzie protokół wizji lokalnej sporządzony przez Zamawiającego, z podpisami przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji lokalnej.
3. Zamawiający informuje, że nie odbycie wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
III. Termin realizacji:
Termin zakończenia zamówienia podstawowego – 30.11.2026 r.
Uzasadnienie: Wymagany termin zakończenia robót w wyznaczonym terminie ze względu na konieczność rozliczenia dofinansowania z NFRZK.
Termin zakończenia robót z prawem opcji – 30.11.2029 r.
Uzasadnienie: Wymagany termin zakończenia robót w wyznaczonym terminie ze względu na planowane pozyskanie środków finansowych z Programu FENIKS 7.1, w którym wymagany termin zakończenia realizacji to koniec 2029 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa urządzeń i materiałów montażowych i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach IAS w Krakowie
- Dostawa samochodu z zabudową chłodniczą dla RCKiK w Krakowie
- Świadczenie prywatnej opieki medycznej dla pracowników Narodowego Centrum Nauki
- 75/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją, w ramach zadania pn.: "Zielony Skwer "Ptasi Zagajnik" przy ul. Myśliwskiej - 2 etap", dla ZZM.
- Zakup drona - DE-dzp.272-339/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Makowie Podhalańskim funkcjonującego w strukturach ZOZ Sucha Beskidzka
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.