Ogłoszenie z dnia 2007-02-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa i montaż aparatury pomiarowej do Instytutu Archeologii - Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego wg specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ - 3 PAKIETY Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: KATARZYNA NAWROCKA, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bzp.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO, KATARZYNA NAWROCKA, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, woj. dolnośląskie, tel. 0-71/375-22-34, fax 0-71/375-24-72, e-mail: katarzyna.nawrocka@adm.uni.wroc.pl, www.uni.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż aparatury pomiarowej do Instytutu Archeologii - Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego wg specyfikacji technicznej załącznik nr 2 do SIWZ - 3 PAKIETY. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Pracownia Archeometrii Instytutu Archeologii, Wrocław, ul. Koszarowa 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: PAKIET I: - dostawa i montaż spektrometru XRF. PAKIET II: - dostawa magnetometru gradientowy typu fluxgate z dwoma sensorami (dual system fluxgate gradiometer), np.: Grad 601-2 firmy Bartington Instruments. PAKIET III: - dostawa pantografu laserowego 3D. Wykonawca zobowiązany jest do badania technicznego poprzedzającego wydanie towaru w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 2. 3. Warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był o parametrach nie gorszych jak przedstawiony w opisie lub równoważny. Jednocześnie w Załączniku nr 2 należy wpisać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego i zamontowanego sprzętu - dotyczy spektrometru. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegółowy opis oferowanego sprzętu, pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia (Zamawiający dopuszcza przedstawienie wymaganego opisu w języku angielskim). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.24.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 84
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.400 zł (PAKIET I) 2.000 zł (PAKIET II) 1.800 zł (PAKIET III) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp). 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) jedną dostawą podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej dostawy będzie wynosić co najmniej 75 % zaoferowanej ceny brutto za niniejsze zamówienie w danym pakiecie; b) wykazana dostawa odpowiadać będzie swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w danym pakiecie. UWAGA: (WARUNEK NALEŻY SPEŁNIĆ DLA KAŻDEGO PAKIETU Z OSOBNA). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: J.W. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 uPzp - zawarte w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że ww. dostawa została wykonana należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BZP.UNI.WROC.PL. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za SIWZ wraz z załącznikami można uiścić odbierając osobiście dokumentację przetargową w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Kuźnicza 49/55 we Wrocławiu, I piętro, pok. 100 lub za pobraniem pocztowym na pisemną prośbę Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 10:30, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, I PIĘTRO, POK. 100.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET I: - dostawa i montaż spektrometru XRF. 1) Krótki opis: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00. 3) Wielkość lub zakres: Przetarg nieograniczony prowadzony procedurą powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 84 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET II: - dostawa magnetometru gradientowy typu fluxgate z dwoma sensorami (dual system fluxgate gradiometer), np.: Grad 601-2 firmy Bartington Instruments. 1) Krótki opis: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00. 3) Wielkość lub zakres: Przetarg nieograniczony prowadzony procedurą powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 84 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET III: - dostawa pantografu laserowego 3D. Wykonawca zobowiązany jest do badania technicznego poprzedzającego wydanie towaru w obecności przedstawicieli Zamawiającego. 1) Krótki opis: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00. 3) Wielkość lub zakres: Przetarg nieograniczony prowadzony procedurą powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 84 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





