eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowobudowa kanalizacji sanitarnej - podłączenie Rzechcina i Nieckowa do oczyszczalni ścieków w Skórowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13810

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Potęgowo: budowa kanalizacji sanitarnej - podłączenie Rzechcina i Nieckowa do oczyszczalni ścieków w Skórowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Potęgowo, do kontaktów: Katarzyna Kozioł, Danuta Huras, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, fax 059 8115072, e-mail: ue@potegowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.potegowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej - podłączenie Rzechcina i Nieckowa do oczyszczalni ścieków w Skórowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wsie: Rzechcino, Nieckowo, Gmina Potęgowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej (grawitacyjna rozdzielcza i tłoczna ), dla wsi Rzechcino i Nieckowo (leżących w gminie Potęgowo), wraz z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków w Skórowie, oraz niezbędnymi urządzeniami, instalacjami i pracami: - przykanaliki i przyłącza kanalizacyjne do poszczególnych budynków o numerach: 20, 21, 22, 25, 26, 29, 30, 31, 32, 33. - przepompownie ścieków nr P-4; P-5; P-6, - rurociąg tłoczny PVC -U 63 mm = 211,0 m - rurociąg tłoczny PVC -U 75 mm = 3.470,0 m - rurociąg tłoczny PVC -U 90 mm = 636,0 m - kanalizacja grawitacyjna PVC -U 160 mm = 86,0 m - kanalizacja grawitacyjna PVC -U 200 mm = 418,0 m - studzienki rozprężne - 1 szt., - studzienki odpowietrzające - 5 szt., - studzienki płuczące - 6 szt., - studzienki z kratą koszową - 2 szt., - studzienka rewizyjna z PE Dn 425 mm - 12 szt. - Studzienka rewizyjna z PE Dn 315 mm - 23 szt. - ogrodzenie (siatkowe - 97,0m) i utwardzenie przepompowni ścieków, - roboty ziemne wraz z robotami towarzyszącymi Zaproponowana koncepcja rozwiązania sieci kanalizacji sanitarnej w pełni wykorzystuje istniejące elementy infrastruktury, zachowując wszystkie odcinki sieci, pozostające w dobrym stanie technicznym oraz zastępując zdekapitalizowane przepompownie i oczyszczalnie ścieków. - Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcy. - Teren inwestycji objęty jest archeologicznymi badaniami interwencyjnymi o charakterze nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi w strefie W.II. - częściową ochroną archeologiczno - konserwatorską oraz w strefie W.III. - ograniczoną ochroną archeologiczno - konserwatorską (decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22.04.2005r.). Szczegółowy zakres badań opisany jest w w/w decyzji. Badania finansowane będą przez Urząd Gminy Potęgowo. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wielkość: 4.821 m - kanalizacja; 213 m - przyłącza 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł. 22.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu (na rachunek bankowy Zamawiającego B.S. Ustka 32 9315 0004 0010 8184 2000 0020), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 22.3. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy Pzp. 22.4. Wadium należy wnieść najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium (poza wadium w formie pieniądza) należy złożyć w pokoju nr 25, w siedzibie Zamawiającego). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 1. Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia 3. Dysponują 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. minimum: a) 1 koparka o pojemności łyżki min. 0,60 m3, b) 1 ciągnik kołowy min. 29-37 kW, c) 1 samochód dostawczy do 0,9 t, d) 1 ubijak spalinowy min. 200 kg. 5. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i złożoności, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. każda i przedstawią referencje z tych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z okresu działalności. 6. Posiadają zdolności finansową i kredytową na kwotę nie niższą niż 500 tys.zł. 7. Udzielą minimum trzech lat gwarancji na wykonane roboty. 8. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej Specyfikacji metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1), 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (stwierdzający uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 7. Potencjał kadrowy (załącznik nr 3). 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 4); 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. każda i referencje z tych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót z okresu działalności (załącznik nr 5); 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość min. 500 tys. PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności: a)ubezpieczenie od zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy w wysokości 10% wartości robót, b) ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w wysokości 200.000,00 PLN; c)ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w stosunku do: a.osób uprawnionych do przebywania na terenie budowy; b.osób trzecich, które nie są uprawnione do przebywania na terenie budowy; w wysokości 1.000.000,00 PLN 13. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 14. Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców (załącznik nr 6). 15. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 7). - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3,4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 20. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje On w danym miejscu \nie dotyczy\.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potegowo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 10:15, sala narad Urzędu Gminy w Potęgowie, ul. Kościuszki 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przedsiewzięcie częściowo finansowane jest ze środków z pożyczki przyznanej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.