eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Bobolice, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych na terenie Gminy Bobolice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Bobolice: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Bobolice, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych na terenie Gminy Bobolice
Numer ogłoszenia: 137965 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106837 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 34 58 401, faks 094 34 58 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Bobolice, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych na terenie Gminy Bobolice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SIWZ Rozdział A pkt.III(Opis przedmiotu zamówienia) oraz SIWZ Rozdział B (Załącznik 1a) 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 81 poz. 615 ze zm.), zwanej dalej dostawą energii elektrycznej dla Gminy Bobolice, na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych na terenie Gminy Bobolice w planowanej ilości około 545 579 kWh (+/- 10%), zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w planowanej ilości około 545 579 kWh dla 77 punktów zlokalizowanych na terenie Gminy Bobolice, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Urząd Miejski w Bobolicach, 76-020 Bobolice, ul. Ratuszowa 1 oraz jednostki organizacyjne przedstawione w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 2) Umowa wchodzi w życie nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów z poprzednimi Wykonawcami oraz po zawarciu przez Zamawiającego z OSD umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3) Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy, liczony od dnia zawarcia umowy. 4) Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 5) Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 545 579 kWh, (+/- 10%). 6) Moc umowna dla wszystkich punktów poboru wynosi łącznie 607 kW (moc umowna obniżona, tj. 567 kW). 7) Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, tj. ENERGA Operator. 8) Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - 3 produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii, 09.30.00.00 - 2 energia elektryczna, cieplna i jądrowa, 09.31.00.00 - 5 elektryczność.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKP ENERGETYKA S.A. ODDZIAŁ W WARSZAWIE - OBRÓT ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170820,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179052,75

  • Oferta z najniższą ceną: 179052,75 / Oferta z najwyższą ceną: 192138,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.