eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówDostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w Brzozowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Brzozów: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w Brzozowie
Numer ogłoszenia: 137712 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax 013 4341055.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych dla wypożyczalni w Brzozowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Urządzenie do masażu perełkowegoUrządzenie do leczniczego hydromasażu wodnego z ozonem gwarantujące bezpieczną dawkę ozonu, z możliwością zastosowania w każdej wannie kąpielowej, posiadające, co najmniej 2000 dysz, wyposażone w selektor dający możliwość wyboru rodzaju zabiegu. Urządzenie posiadające sterowanie za pomocą pilota, wodoszczelne. Urządzenie posiadające dodatkowe akcesoria : wibrujący wkład masujący służący do stóp i podudzi; masażu piersi, stawów i inhalacji oraz przystawkę do masażu miejscowego. 2 2. Łóżka elektryczne z materacami i pokrowcem Konstrukcja łóżka wykonana z kształtowników stalowych pokryta lakierem proszkowym odporna na uszkodzenia mechaniczne. Obudowa łóżka drewniana. Min. trzyczęściowe leże z ruchomymi segmentami: sekcja pleców, uda i podudzia, z możliwością regulacji elektrycznej. Dodatkowa możliwość regulacji wysokości całego łóżka:Pozycja niska:33-73cm ; pozycja wysoka 40-80cmWszystkie funkcje regulowane elektrycznie przy użyciu pilota. Układ jezdny: 4 kółka z blokadą.Funkcja transportowa.Łóżko wyposażone dodatkowo w dwie barierki boczne umożliwiające ich opuszczanie - regulacje oraz wysięgnik mocowany do łóżka. Łóżko wyposażone w materac przeciwodleżynowy wykonany z pianki o odpowiedniej gęstości i sztywności Pokrowiec z naturalnej tkaniny bawełnianej, zamykany na suwak.Dodatkowo materac ten wyposażony w pokrowiec - prześcieradło paroprzepuszczalne na gumce. Wykonany z podkładu higienicznego, nieprzemakalnego, wielokrotnego użycia z możliwością prania. 4 3. Materac przeciwodleżynowy pneumatyczny pęcherzykowy z pompą Wymiary 200x90x6 cm + - 2cmWykonany z PCVPompa:Ciśnienie od 40 do 180mmHGCykl pracy: zmiana ciśnienia, co 5 6 min. 5 4. Materac przeciwodleżynowy pneumatyczny rurowy z pompą Wymiary: min.180x80x10 cm zawór reanimacyjny CPRMax obciążenie do 130 kg 5 5. Materac ortopedyczny3. cz. składany typ gofer dł.195x90x15cm + - 2cm w pokrowcu bawełnianym zapinanym na rzepy 5 6. Stolik przyłóżkowy na kółkachZ regulacją wysokości w zakresie od 62cm do 115cm oraz kąta pochylenia blatu.Wymiary blatu: min. 60x40cm 2 7. Siedzisko do wanny z oparciem Konstrukcja stalowa, malowana proszkowo kolor białyMin. szerokość siedziska: 41cm Min. głębokość siedziska 38cm Min. wysokość 41 cmMin. obciążenie 100 kg. 3 8. Bieżnia elektrycznaPrzeciwpoślizgowy pas bieżni o wymiarach, co najmniej 120 x 40 cm, wyposażona w silnik prądu stałego (od 1, 5 KM) z możliwością regulacji prędkości od 1-16 km h. Moc silnika: od 918 do 1300 WATT. Wytrzymała konstrukcja wykonana z profili stalowych, rama bieżni wykonana z aluminium.4 stopniowa zmiana kąta nachylenia bieżni, kółka transportowe ułatwiające przestawianie bieżni, wyposażona w zabezpieczenie, które w przypadku upadku wyłącza bieżnie. Bieżnia wyposażona w sensory pomiaru pulsu umieszczone na poręczy. Wyposażona, w co najmniej 10 programów, w tym jeden manualny, komputer LCD z dużym wyświetlaczem z funkcjami: czas, prędkość, przebyty dystans, Body FAT - pomiar spalania tkanki tłuszczowej w trakcie ćwiczeń, spalone kalorie puls funkcję SCAN 4 9. Rower rehabilitacyjny magnetyczny z pomiarem pulsu Rowerek posiadający regulator oporu magnetycznego regulowanego, w co najmniej 8 stopniach, wielofunkcyjny komputer z wyświetlaczem pozwalający na liczenie: prędkości czasu poszczególnych ćwiczeń, dystansu spalonych kalorii, puls, funkcję SCAN, min. obciążenie pow. 120 kg 10 10. Rotor kończyn dolnych składający się z ramy chromoniklowej, dwóch pedałów plastikowych z uchwytami podtrzymującymi stopy i pokrętło regulujące opór przy ćwiczeniach 9 11. Rotor kończyn górnych składający się z ramy chromoniklowej, dwóch pedałów plastikowych z uchwytami na ręce wolno stojący. 6 12. Materac do ćwiczeń3. cz. składany o minimalnych wymiarach 195x85x5, wykonany z PCV 2 13. Mata z kolcamiMata gimnastyczna z wypustkami sensorycznymi o wymiarach min. 60x120cm, wyposażona w miękkie kolce zapewniające efekt dodatkowej stymulacji. 2 14. Hantle wykonane z winylu2x1,5kg2x2,0kg2x3,0kg 6 15. Trener równowagiJedna strona posiada gładką powierzchnię, druga wyposażona jest w miękkie kolce powodujące dodatkowy efekt w postaci bodźców sensomotorycznych. 2 16. Aparat do masażu ciała Aparat do stosowania na sucho lub w kąpieli, wyposażony w min. 10 rodzajów membran masujących wykonanych ze specjalnej gumy. Dane techniczne: - ciężar poniżej 0,5 kg, - długość węży przy aparacie nie mniej niż 1,5m., - częstotliwość drgań membrany, od bardzo delikatnych do bardzo silnych, regulowane kranem wodociągowym,- zużycie wody: w granicach 1-5 l min, w zależności od intensywności drgań.- energia napędowa pod normalnym ciśnieniem użytkowym od 1 atmosfery wzwyż 2 17. Przyrząd do ćwiczeńUrządzenie zapewniające stabilną postawę, szybką zmianę kąta nachylenia posiadające zabezpieczenie przed niezamierzoną zmianą położenia.Max. obciążenie wagowe - 110 kg Minimalne wymiary rozstawionego urządzenia (dł. szer. wys.) - 150 85 226 Silnik - szybka zmiana kąta nachylenia 2 18. Szyny składane teleskopowo wykonane z oksydowanego aluminium; składane teleskopowo- profil antypoślizgowy wytłoczony bezpośrednio na śladzie jezdnym- długość max od 190 do 202cm, min. dł od 106 do 116cm, szerokość dostosowana do standardowych wózków inwalidzkich , max. obciążenie 300kg 1 19. Szynywykonane z oksydowanego aluminium; składane teleskopowo- profil antypoślizgowy wytłoczony bezpośrednio na śladzie jezdnym- max długość od 288cm do 333cm, min. dł od 116cm do 165cm, szerokość dostosowana do standardowych wózków inwalidzkich , max. obciążenie 300kg 1 20. CiśnieniomierzNadgarstkowy do pomiaru ciśnienia krwi, automatyczna pamięć pomiarów, duży wyraźny wyświetlacz 2 21 Poduszka przeciwodleżynowa zmiennociśnieniowa z pompąWymiary co najmniej: 43 x 43 x 10 cm Wyposażona w min. 2 główne komory dzielone na komory poprzeczne, lub w min. 6 poprzecznie umieszczonych komór wymienialnych, w pokrowcu PU, zakres ciśnienia w zakresie min.: 15-60 mmHg, czas cyklu: 10, 15, 20, 25 minut alarm niskiego ciśnienia, przycisk wyciszania alarmu dźwiękowego, pokrowiec wodoodporny, paroprzepuszczalny, ogniotrwały, funkcja statyczna. 5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brzozów ul. Armii krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Brzozów ul. Armii krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.