Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Pionki: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym)
Numer ogłoszenia: 137029 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w SPZZOZ Pionki (w systemie cateringowym). Wielkość lub zakres zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje swym zakresem kompleksowe świadczenie usług żywieniowych dla średnio 100 pacjentów dziennie. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać całodzienne posiłki mając na uwadze przestrzeganie obowiązujących norm żywieniowych, kaloryczności, wg zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia, o odpowiednich właściwościach odżywczych gwarantujących zdrowie i dobre samopoczucie, przy uwzględnieniu diet specjalistycznych, co oznacza następujące grupy diet: dieta podstawowa: zwykła - obejmuje pokarmy spożywane przez ludzi zdrowych, dieta ta stanowi podstawę do kształtowania diet leczniczych, dieta lekkostrawna: obejmuje żywienie wszystkich chorych, jest modyfikacją diety podstawowej, dzieli się na kilka diet: dieta wrzodowa: bogata w białko i tłuszcze, z odmierzaniem pokarmów pobudzających wydzielanie kwasów żołądkowych zarówno termicznie, chemicznie jak i mechanicznie; w diecie oprócz trzech podstawowych posiłków są jeszcze dwa dodatkowe tj. drugie śniadanie i podwieczorek, dieta wysokobiałkowa: dieta ze zwiększoną ilością białka w dziennej racji pokarmowej; w diecie oprócz trzech podstawowych posiłków są jeszcze dwa dodatkowe tj. drugie śniadanie i podwieczorek, dieta wątrobowa: dieta z ograniczeniem produktów wysokotłuszczowych i tłuszczy wzbogacona produktami białkowymi i węglowodanami, dieta cukrzycowa: dieta ta powinna być ustalona indywidualnie dla każdego pacjenta; ustala się ją w zależności od: wagi, wzrostu, wieku i wykonywanej pracy przez pacjenta, diety pozostałe: występujące sporadycznie. W tej grupie znajdują się diety ustalone w zależności od jednostki chorobowej pacjenta, często niefizjologiczne, niskokaloryczne, stosowane najczęściej 1 lub 2 dni, tj. dieta bezsolna, dieta ziemniaczana, dieta kleikowa, dieta płynna. Dystrybucja posiłków winna odbywać się w systemie termosowym. Posiłki muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę. Miejsce realizacji: Posiłki dostarczane będą przez wykonawcę, zgodnie z wymogami sanitarnymi, do kuchenek oddziałowych poszczególnych oddziałów tj.: Oddział Wewnętrzny, Pionki, ul. Harcerska 1 (ilość łóżek na oddziale: : 39), Oddział Rehabilitacyjny, Pionki, ul. Harcerska 1 (ilość łóżek na oddziale: 20), Oddział Chirurgiczny, Pionki, ul. 15-go Stycznia 1 (ilość łóżek na oddziale: 28), Oddział Położniczo-Ginekologiczny, Pionki, ul. 15-go Stycznia 1 (ilość łóżek na oddziale: 28), Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, Pionki, ul. Jordanowska 1 (ilość łóżek w ZOL-u: 20). Posiłki dostarczane będą do wskazanych kuchenek oddziałowych o ustalonych porach dnia, tj.: śniadanie do godz. 08:30, obiad do godz. 13:00, kolacja do godz.17:30. Posiłki dodatkowe, wynikające z rodzaju diety, dostarczane będą następująco: drugie śniadanie - razem ze śniadaniem, podwieczorek - razem z obiadem, posiłek nocny - razem z kolacją. W całodziennym żywieniu, przy uwzględnieniu 100 osób, obok osób spożywających 3 podstawowe posiłki, średnio około 8 osób otrzymuje drugie śniadanie i podwieczorek a posiłek nocny otrzymuje ok. 4 osoby. Ilość posiłków zamawianych w ciągu dnia może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego w danym dniu. Średnia ilość diet w ciągu dnia przedstawia się następująco: dieta podstawowa 32, dieta lekkostrawna 27, dieta wrzodowa 3, dieta wysokobiałkowa 3, dieta wątrobowa 17, dieta cukrzycowa 5-cio posiłkowa 8, dieta cukrzycowa 6-cio posiłkowa 6, dieta bezsolna 1, dieta ziemniaczana 1, dieta kleikowa 1, dieta płynna 1, suma: 100 W przypadku wystąpienia niepełnego wyżywienia dziennego - posiłki dla pacjentów przyjętych w godzinach popołudniowych, nieobecność pacjenta - udział procentowy poszczególnych posiłków w cenie pełnego wyżywienia dziennego przedstawia się następująco: Dieta składająca się z trzech posiłków: śniadanie - 30% wartości pełnego wyżywienia dziennego, obiad- 50% wartości pełnego wyżywienia dziennego, kolacja- 20% wartości pełnego wyżywienia dziennego, Dieta składająca się z pięciu posiłków: śniadanie - 22,7% wartości pełnego wyżywienia dziennego, II śniadanie- 6,3% wartości pełnego wyżywienia dziennego, obiad- 45,5% wartości pełnego wyżywienia dziennego, podwieczorek- 2,8% wartości pełnego wyżywienia dziennego, kolacja- 22,7% wartości pełnego wyżywienia dziennego, Dieta składająca się z sześciu posiłków: śniadanie- 22,7% wartości pełnego wyżywienia dziennego, II śniadanie - 6,3% wartości pełnego wyżywienia dziennego, obiad - 45,5% wartości pełnego wyżywienia dziennego, podwieczorek - 2,8% wartości pełnego wyżywienia dziennego, kolacja- 22,7% wartości pełnego wyżywienia dziennego, posiłek nocny- 5% wartości pełnego wyżywienia Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 55523000-2 usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności: termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 nr 171 poz.1225 ze zm.), z uwzględnieniem aktów wykonawczych do ww. ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość porównywalna z wartością określoną w ofercie wykonawcy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ dostępnym na stronie internetowej zamawiającego. Należy załączyć także dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. -wymagane wykazanie wykonania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 4. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 5. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca przydatność środków transportu (jakie zostaną użyte przy realizacji zamówienia), pod względem wymagań sanitarnych, do przewozu posiłków. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty, dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 08:45, miejsce: należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 16 / 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 01-07-2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 20,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciepłowniczej w Pionkach o długości 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Pionkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





