Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Myślenice: wykonanie modernizacji egib - założenia ewidencji budynków i lokali na terenie miast powiatu myślenickiego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: 1.)Jacek Kopta - Kierownik GK-tel.012 272 15 28 2.)Mateusz Suder - Koordynator ds. Zam.publ., ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720125, fax 012 2721214, e-mail: starostwo@powiat-myslenice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-myslenice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji egib - założenia ewidencji budynków i lokali na terenie miast powiatu myślenickiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Myślenicki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie modernizacji egib-założenia ewidencji budynków i lokali na terenie miast powiatu myślenickiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.83.16.00 - Usługi w zakresie klasyfikowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.56.00.00 - Usługi w zakresie klasyfikowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Myślenice - miasto obejmującej obszar 3023 ha, 4 obręby ewidencyjne o łącznej ilości działek 11529, 8675 budynków i około 920 lokali prowadzonej w systemie EWID-2000 v.6.3 polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali wraz z wyłożeniem. Zadanie 2. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Sułkowice-miasto obejmującej obszar 1646 ha, zawartej w jednym obrębie ewidencyjnym zawierającym 8760 działek, 3345 budynków i około 200 lokali prowadzonej w systemie EWID-2000 v. 6.3 polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali wraz z wyłożeniem. Zadanie 3. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Dobczyce-miasto obejmującej obszar 1297 ha , zawartej w jednym obrębie ewidencyjnym zawierającym 4395 działek, 3017 budynków i około 200 lokali, prowadzonej w systemie EWID-2000 v.6.3 , polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali wraz z wyłożeniem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków z art. 22 ust 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne zaświadczenie lub odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (sporządza oferent). W przypadku: a.)Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.)Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.)Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: -stron umowy ze wskazaniem lidera -celu gospodarczego, dla którego została zawarta -czasu trwania umowy -sposobu prowadzenia spraw -zasad reprezentacji -zakresu działania poszczególnych stron -sposobu ustania współpracy podmiotów -solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w ppkt. 2,3 dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, -nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (ewidencja gruntów i budynków) i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Świadectwa uprawnień zawodowych stwierdzające, że osoby wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: a.geodezyjnych pomiarów sytuacyjno wysokościowych, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b.rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, oraz posiadają doświadczenie w opracowaniu map numerycznych ewidencji gruntów i budynków oraz założenia ewidencji budynków i lokali.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_myslenicki/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego (sala obrad).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy jarzyn i owoców
- Dostawy artykułów i drobnego sprzętu wielorazowego użytku
- Zakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki
- Remont utwardzonej nawierzchni dojścia do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Słowackiego 36 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m
- Remont magazynu OLiOC zlokalizowanego w podziemiach budynku "C" KP PSP Myślenice
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.