Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Hrubieszów: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie administrowanym przez RDW w Hrubieszowie
Numer ogłoszenia: 136808 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2007/2008 na terenie administrowanym przez RDW w Hrubieszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi polegać będą na: 1.1. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, 1.2. Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 1.3. Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 2. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) Zamawiającemu informacji o : a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg , c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3.Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami oraz uprawnienia maszynisty) przewidzianymi do realizacji zamówienia, . 2)Dysponować jednostkami sprzętowymi oraz transportowymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia w ilości zgodnej z zapisami SIWZ 3)Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzenia działalności gospodarczej w wysokości przekraczającej 300 000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Uwaga: w/w dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 - (organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). Powyższego wymogu nie spełnia dokument wystawiony wcześniej przez organ administracji publicznej i potwierdzony przez ten organ a zgodność z oryginałem. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Ofertę przetargową (z cenami netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym dla każdego zadania oddzielnie. 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 6)Wykaz sprzętu i osób dla każdego zadania oddzielnie. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, której suma gwarancyjna przekracza 300 000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b 22-500 Hrubieszów w cenie 7,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b 22-500 Hrubieszów w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 816, 844, 846 na terenie działania Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy ul. Żeromskiego w m. Hrubieszów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi polegać będą na: 1.1. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, 1.2. Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 1.3. Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 2. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) Zamawiającemu informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg , c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3.Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 844, 850, 852, 865, 867 na terenie działania Obwodu Drogowego w Tyszowcach wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy dr. woj. nr 850 w m. Tomaszów Lubelski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi polegać będą na: 1.1. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, 1.2. Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 1.3. Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 2. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) Zamawiającemu informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg , c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3.Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów" do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
- Remont dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻEGO PIECZYWA DO KUCHNI SZPITALNEJ
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.