eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Wrocław: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
Numer ogłoszenia: 13662 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7747790, faks 71 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 do 2.13 do s.i.w.z..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-3, 33.14.14.11-4, 33.14.11.21-4, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 31.71.15.40-6, 33.19.80.00-4, 37.32.23.00-4, 33.19.25.00-7, 15.99.42.00-4, 33.19.00.00-8, 18.42.43.00-0, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 34.92.84.80-6, 33.14.00.00-3, 14.52.24.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany produkt spełnia wymagania jakościowe przykładowego produktu, w tym celu do oferty należy dołączyć dokumenty w języku polskim zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację oferowanego artykułu, potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne (np. ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.) wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe w wersji papierowej i elektronicznej - płyta CD (plik excel)(zał. od nr 2.1 do 2.13 do s.i.w.z.) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również ze sposobem przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie produktów posiadających świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2015 r. Nr 876 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów medycznych lub posiadających znaki CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy o zaoferowaniu w pakiecie zamkniętym nr 3 w pozycji 3 szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych zgodnie z zaleceniami Ogólnopolskiego Programu Profilaktyki Raka Szyjki Macicy i zaoferowane szczoteczki posiadają badania kliniczne oraz rekomendacje podmiotów, instytucji i towarzystw specjalistycznych (zał. nr 5 do s.i.w.z.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a) zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby itp., b) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ceny brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianego przedmiotu umowy; wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, c) zastąpienia towaru objętego umową innym asortymentem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową (zaoferowanego w formularzu asortymentowo cenowym), w przypadku: wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy po zawarciu umowy, d) wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Zamawiającego, e) zastąpienia towaru określonego w załączniku do umowy towarem o wyższej jakości, f) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy na równorzędne lub lepsze, g) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, h) nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, i) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do Sekretariatu WZSOZ ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, pok. 419 (IV p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 1 - Igły, strzykawki, cewniki, nożyki itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.00-3, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 2 - Nici chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.2 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 3 - Sprzęt ginekologiczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.3 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 4 - Materiały do EKG i KTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.4 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 5 - Materiały do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.5 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 6 - Ustniki do spirometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.6 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.23.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 7 - Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.7 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 15.99.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 8 - Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.8 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 9 - Rękawice jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.9 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 10 - Bielizna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.10 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 11 - Różne medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.11 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 12 - Pojemniki na odpady medyczne i zużyte igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.12 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 13 - Kapki ścierne do frezarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.13 do s.i.w.z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 14.52.24.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.