eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadań pod nazwąZadanie nr 1 - Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki w Leżajsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Leżajsk: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadań pod nazwą: Zadanie nr 1 - Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki w Leżajsku
Numer ogłoszenia: 136548 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadań pod nazwą: Zadanie nr 1 - Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki w Leżajsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizację robót budowlanych przewiduje się w cyklu dwuletnim. 1. Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku: Przedmiotem inwestycji będzie budowa parkingów, układu komunikacji pieszej i urządzenie placu, jako elementów funkcjonalnych targowiska. Zakres robót obejmuje adaptację istniejącego budynku gospodarczego polegającą na generalnym remoncie obiektu z pozostawieniem dla celów obsługi placu targowego wraz z zapleczem sanitarnym. 2. Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki Przedmiotem inwestycji jest budowa układu komunikacji pieszej o charakterze użytkowo-rekreacyjnym łączącej parking przy Domu Książki z targowiskiem miejskim. Zaprojektowano układ ścieżek pieszych wraz z eliptycznym placem. Z poziomu placu parkingowego przy domu książki przewidziano schody terenowe skierowane bezpośrednio na plac eliptyczny i ścieżkę zaprojektowaną na skarpie wzdłuż muru kościoła. Ścieżka z kostki brukowej - mur oporowy przy ścieżce od strony skarpy - żelbetowy. Schody z kostki brukowej i prefabrykatów betonowych, ściany boczne żelbetowe, balustrada stalowa. Projektuje się urządzenie trawników poza obszarem komunikacji pieszej. Przewidywany zakres robót planowanych do realizacji w roku 2012 obejmuje wykonanie: - zadanie nr 1 - budowa kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, roboty rozbiórkowe, - zadanie nr 2 - pełny zakres zagospodarowania wąwozu za Domem Książki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40-6, 45.23.21.30-2, 45.45.30.00-1, 45.22.33.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr 1 - 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), - zadanie nr 2 - 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez wykonawcę osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi ustawowo wymagane uprawnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jednego podobnego zadania w zakresie budowy lub remontu dróg, placów o wartości zamówienia min. 800.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 i min. 200.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie przez Wykonawcę rocznie przeciętnie co najmniej 8 pracownikami fizycznymi i 1 pracownikiem personelu kierowniczego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży w wysokości min. 800.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 i min. 200.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 lub posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 400.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 i 100.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 lub zdolności kredytowej odpowiadającej tej wysokości, ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 1 i 200.000 zł w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2, dotyczy to w szczególności odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, w tym wyrządzone osobom trzecim

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również wypełniony i podpisany formularz cenowy w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie Excel), kosztorys przedstawiający szczegółową kalkulację wartości jednostkowych robót netto, wraz z zestawieniem cen materiałów i sprzętu, które posłużyły do wyznaczenia wartości jednostkowych robót

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmiany wartości wynagrodzenia wykonawcy, zmiany ilości oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym. 1. Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony w przypadku: - konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót realizowanych w ramach zamówienia podstawowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 14 dni, - konieczności wykonania zamówień dodatkowych zlecanych odrębną umową, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 14 dni, - działania siły wyższej mającej wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych, - wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, - wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania dodatkowych opracowań lub uzyskania dokumentów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania, (np. niezbędnych do zmiany decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót w zakresie niezbędnych zmian). 2. Zmiana wartości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku: - ustawowych zmian stawek podatku VAT, - wykonania robót dodatkowych, 3. Zmiana ilości oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, może nastąpić w przypadku występowania błędów w dokumentacji przetargowej (w przedmiarze robót) dotyczącej zamówienia lub koniecznych do wprowadzenia zmian w wynikłych w trakcie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 2013 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa targowiska przy ul. Sikorskiego w Leżajsku: Przedmiotem inwestycji będzie budowa parkingów, układu komunikacji pieszej i urządzenie placu, jako elementów funkcjonalnych targowiska. Zakres robót obejmuje adaptację istniejącego budynku gospodarczego polegającą na generalnym remoncie obiektu z pozostawieniem dla celów obsługi placu targowego wraz z zapleczem sanitarnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40-6, 45.23.21.30-2, 45.45.30.00-1, 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki w Leżajsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zagospodarowanie wąwozu za Domem Książki Przedmiotem inwestycji jest budowa układu komunikacji pieszej o charakterze użytkowo-rekreacyjnym łączącej parking przy Domu Książki z targowiskiem miejskim. Zaprojektowano układ ścieżek pieszych wraz z eliptycznym placem. Z poziomu placu parkingowego przy domu książki zaprojektowano schody terenowe skierowane bezpośrednio na plac eliptyczny i ścieżkę zaprojektowaną na skarpie wzdłuż muru kościoła. Ścieżka z kostki brukowej - mur oporowy przy ścieżce od strony skarpy - żelbetowy. Schody z kostki brukowej i prefabrykatów betonowych, ściany boczne żelbetowe, balustrada stalowa. Projektuje się urządzenie trawników poza obszarem komunikacji pieszej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40-6, 45.23.21.30-2, 45.45.30.00-1, 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.