To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Grudziądz: USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015
Numer ogłoszenia: 136354 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77492 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy przedmiotów reklamowo-informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w ilościach zgodnych z formularzem ofertowym według zadań: 1) ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy banerów; 2) ZADANIE NR 2: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów; 3) ZADANIE NR 3: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy znaku batalionu; 4) ZADANIE NR 4: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy rollup150x200; 5) ZADANIE NR 5: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy torby papierowej z nadrukiem; 6) ZADANIE NR 6: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy mini latarki. 2. Zamówienie będzie realizowane dwuetapowo: ETAP NR 1: Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy winien wykonać projekty graficzne po jednym dla każdej pozycji asortymentowej z zachowaniem kolorystyki, treści oraz układu graficznego zawartego na rysunkach poglądowych oraz uwzględniając wymiary i inne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia. Następnie Wykonawca winien przedstawić je w formie e-mail do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych od ich otrzymania zatwierdza projekty, bądź zgłasza Wykonawcy swoje uwagi celem naniesienia poprawek. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego co do oczekiwanego rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia kończy etap nr 1 realizacji przedmiotu objętego niniejszą SIWZ. ETAP NR 2: Realizacja drugiego etapu tj. realizacji zamówienia wraz z dostawą winna nastąpić w terminie 9 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji przedmiotu zamówienia /chyba, że Wykonawca w ofercie wskaże inaczej/. 3. Wykonawca, w terminie do dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego symbole graficzne i fotografie niezbędne do wykonania usługi w wersji elektronicznej na nośniku informacji. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, o których mowa w ust. 3 w celach innych, niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do siedziby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 6. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi i dostawy. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 28 dni roboczych od dnia podpisania umowy z zachowaniem terminów określonych w ust. 2 i 3. Unieważniono postępowanie w zakresie zadania nr 3,5,6 na podstawie 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy banerów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama, os. im. Kard. S. Wyszyńskiego 28 lok. 16, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246,00
Oferta z najniższą ceną: 243,54 / Oferta z najwyższą ceną: 836,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pixel Art. Jarosław Giergielewicz, ul. Jana Pawła II 62b, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1040,58
Oferta z najniższą ceną: 1040,58 / Oferta z najwyższą ceną: 7872,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy rollup150x200.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama, os. im. Kard. S. Wyszyńskiego 28 lok. 16, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 393,60
Oferta z najniższą ceną: 393,60 / Oferta z najwyższą ceną: 922,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny Dom Senior+ w Sosnówce
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju judo
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.