eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-07

Grudziądz: USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015
Numer ogłoszenia: 77492 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - SPRAWA NR 19/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy przedmiotów reklamowo-informacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w ilościach zgodnych z formularzem ofertowym według zadań: 1) ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy banerów; 2) ZADANIE NR 2: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów; 3) ZADANIE NR 3: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy znaku batalionu; 4) ZADANIE NR 4: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy rollup150x200; 5) ZADANIE NR 5: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy torby papierowej z nadrukiem; 6) ZADANIE NR 6: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy mini latarki. 2. Zamówienie będzie realizowane dwuetapowo: ETAP NR 1: Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy winien wykonać projekty graficzne po jednym dla każdej pozycji asortymentowej z zachowaniem kolorystyki, treści oraz układu graficznego zawartego na rysunkach poglądowych oraz uwzględniając wymiary i inne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia. Następnie Wykonawca winien przedstawić je w formie e-mail do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający w ciągu dwóch dni roboczych od ich otrzymania zatwierdza projekty, bądź zgłasza Wykonawcy swoje uwagi celem naniesienia poprawek. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego co do oczekiwanego rezultatu wykonania przedmiotu zamówienia kończy etap nr 1 realizacji przedmiotu objętego niniejszą SIWZ. ETAP NR 2: Realizacja drugiego etapu tj. realizacji zamówienia wraz z dostawą winna nastąpić w terminie 9 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji przedmiotu zamówienia /chyba, że Wykonawca w ofercie wskaże inaczej/. 3. Wykonawca, w terminie do dwóch dni roboczych od daty zawarcia umowy, odbierze od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego symbole graficzne i fotografie niezbędne do wykonania usługi w wersji elektronicznej na nośniku informacji. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek, w terminie 14 dni od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi, zwrócić i dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu materiały, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca nie jest uprawniony do wykorzystywania przekazanych materiałów, o których mowa w ust. 3 w celach innych, niż wykonanie usługi objętej niniejszym postępowaniem. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany i dostarczony do siedziby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 6. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia wykonanej usługi i dostawy. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy. Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 28 dni roboczych od dnia podpisania umowy z zachowaniem terminów określonych w ust. 2 i 3..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów jak powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e Ustawy).Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie.Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy,Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy; Informacja o Wykonawcy;Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:4zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH - sprawa nr 19/2015 nie otwierać do dnia 21.04.2015 r. godz. 10.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 13 Ustawy) 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: 1) cena oferty - 95% Cn = C of.n./Cof.b. x 95 pkt gdzie: Cn - liczba punktów za kryterium cena Cof.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej Oferta z najniższą ceną otrzymuje 95 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej. 2) czas realizacji II etapu zamówienia - 5%: a) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 9 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 0 pkt za przedmiotowe kryterium. b) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 8 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 1 pkt za przedmiotowe kryterium. c) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 1,5 pkt za przedmiotowe kryterium. d) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 6 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 2 pkt za przedmiotowe kryterium. e) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 3 pkt za przedmiotowe kryterium. f) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 4 pkt za przedmiotowe kryterium. g) Wykonawca, który zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie 3 dnia roboczych od dnia zakończenia I etapu realizacji zamówienia - otrzymuje 5 pkt za przedmiotowe kryterium. Wykonawca może maksymalnie otrzymać 5 pkt za przedmiotowe kryterium Brak wskazania przez Wykonawcę w treści oferty i/lub w Formularzu ofertowym czasu realizacji II etapu zamówienia, bądź zaoferowanie czasu odrębnego od wskazanego powyżej spowoduje nie przyznanie punktów Wykonawcy w przedmiotowym kryterium oraz uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca wykona zamówienie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawiadomienia przez Zamawiającego o fakcie naprawienia sprzętu. 3) punkty przyznane za obydwa kryteria zostaną zsumowane, a oferta spełniająca warunki oraz posiadająca największą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną (art. 91 ust. 4 Ustawy)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy banerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy banerów: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy baneru - szer 100 cm długość 300 cm, (wielkoformatowy baner PCV), pełnokolorowy druk ostry nie ulegający łatwo czynnikom atmosferycznym. Dookoła zgrzewane brzegi, nabite aluminiowe oczka mocujące w odstępach ok. 50 cm. - SZT 1, usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy baneru szer 100 cm długość 250 cm, (wielkoformatowy baner PCV), pełnokolorowy druk ostry nie ulegający łatwo czynnikom atmosferycznym. Dookoła zgrzewane brzegi, nabite aluminiowe oczka mocujące w odstępach ok. 50 cm. - SZT 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów Rozmiar A4 druk na blasze z aluminium (kolor biały półmatowy) o grubośći od 0,4 mm - 0,5 mm, nadruk sublimacyjny. Blacha przyklejona na podkładzie 228x 304 mm, trwały wykonany z wysokiej jakośći płyty MDF odpornej na odkształcanie, imitujący naturalne drewno. Grubość podkładu 18 mm. - SZT 10, usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy ryngrafów Rozmiar A4 druk na blasze z aluminium (kolor biały półmatowy) o grubośći od 0,4 mm - 0,5 mm, nadruk sublimacyjny. Blacha przyklejona na podkładzie 228x 304 mm, trwały wykonany z wysokiej jakośći płyty MDF odpornej na odkształcanie, imitujący naturalne drewno. Grubość podkładu 18 mm. SZT 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy znaku batalionu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy znaku batalionu: Znak batalionu w formie Tarczy z trwałego materiału np. alumimium lub plexi ( nie drewno) o wymiarach 100 cm x 70 cm na stabilnej nodze o wysokośći 140 cm z możliwoscią ustawienia na twardych powierzniach i wbicia w miękkie nawierzchnie. SZT 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy rollup150x200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy rollup150x200 kaseta solidna wykonana z grubego aluminium wyposażona w jedną lub dwie stabine nogi, składany 3- częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep, górna listwa zatrzaskowa wykonana z aluminium, pełnokolorowy wydruk na materiale dedykowanym do roll-upów, poręczna i wygodna torba trasportowa z grubą wkładką, wyposażoną w wygodny pas naramienny oraz okienko na wizytówkę, 12 miesięczna gwarancja na wydruk i mechanizm roll-upu. SZT 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy torby papierowej z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy torby papierowej z nadrukiem wymiar 24x10x36 cm,kolor szary, nadruk logo wg. wzoru po środku torby jednostronny, torba wykonana z gładkiego papieru KRAFT, z uchwytami papierowymi, skręcanymi, wklejanymi wewnątrz torby. SZT 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy mini latarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6: usługa zaprojektowania, wykonania oraz dostawy mini latarki długość latareczki 8 cm, długość zawieszki 4 cm , latarka na baterie, ledowa ( 7 diod led), gumowy włącznik, zawieszka na krótkim łańczuszku z możliwością dopięcia do kluczy napis: 6. batalion chemiczny SP oraz logo wg. wzoru SZT 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji II etapu zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.