Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie boisk do piłki nożnej i siatkówki przy Gimnazjum nr 112 przy ul. Solipskiej 17/19 w Warszawie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, do kontaktów: Małgorzata Urbańska, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24, e-mail: przetargi@ud-wlochy.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ud-wlochy.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie boisk do piłki nożnej i siatkówki przy Gimnazjum nr 112 przy ul. Solipskiej 17/19 w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a)roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni, b)podbudowy pod nawierzchnie sportowe, c)boisko do piłki nożnej - nawierzchnia z trawy syntetycznej, d)boisko do piłki siatkowej - nawierzchnia poliuretanowa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. złożą oświadczenie że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. złożą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji: - co najmniej 1 zamówienia obejmującego wykonanie boiska/boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. b)posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł w postaci: -środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i -promesy kredytowej, z której wynika, zdolność kredytowa Wykonawcy lub/i -opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że Wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych dla podmiotów zbiorowych; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie i dokumenty wymienione powyżej składa oddzielnie. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten składa oddzielnie. 4.Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 1 zamówienie obejmujące wykonanie boiska/boisk sportowych ze sztuczną nawierzchnią o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 5.Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: -kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek. 6. 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku polisy z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają wymienione dokumenty o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł wspólnie (lub składa je jeden z Wykonawców); 2)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł w postaci: -środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i -promesy kredytowej, z której wynika, zdolność kredytowa Wykonawcy lub/i -opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że Wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których Wykonawcy posiadają rachunki potwierdzające, że Wykonawcy ( lub jeden z Wykonawców) posiadają łącznie środki finansowe lub łącznie (albo jeden z Wykonawców) posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty brutto 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl. Opłata: 14 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 213, piętro II, w poniedziałki od godz: od 10:00 - 18:00, w pozostałe dni od wtorku do piątku od godz. 8:00 do 16:00 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ będzie zamieszczona również na stronie internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku przesłania SIWZ pocztą, Wykonawca ponosi dodatkowo koszty opłaty pocztowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 12:15, Siedziba zamawiającego, adres j.w. sala 205, piętro II.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Serwerowe usługi chmurowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Dostawa przekładni tylnej Tail Gear Box PN: L652A0101052 (L652A0000053) - 1 szt. z przeznaczeniem do zabudowy w śmigłowcu typu EC135
- ,,Zakup bonów dla inspektorów''
- Usługa doradztwa eksperckiego i obsługi w zakresie prowadzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) na profilu "Mazowsze. Serce Polski" kampanii promocyjnej "Odpocznij na Mazowszu"
- Dostawa urządzenia do nanoindentacji.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (...) w ramach zadań inwestycyjnych: 1. "Budowa bieżni okrężnej o dł. 300 m wraz z bieżnią prostą (...)" 2. "Modernizacja kompleksu sportowego ''Moje Boisko-Orlik 2012"(...)"
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Parchowie i Nakli
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowo-turystycznego w Parku w Kazimierzu Biskupim
- Budowa toru Pumptrack na terenie Parku Długa w Tłuszczu współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego programu "Mazowsze dla Sportu" - edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.