Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-06-08
Warszawa: Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji w podziale na 4 zadania
Numer og³oszenia: 136250 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3211470, faks 22 3211406.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.attis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji w podziale na 4 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy pn. Materia³y eksploatacyjne do sterylizacji w podziale na 4 zadania (nr ref. sprawy: FZP/ZP-26/D/11/15). 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na cztery oddzielne zadania: zadanie nr 1 - poz. 1 - 20; zadanie nr 2 - poz. 1 - 1; zadanie nr 3 - poz. 1 - 5; zadanie nr 4 - poz. 1 - 3; szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Termin przydatno¶ci do u¿ytku na asortyment objêty przedmiotem zamówienia wynosi minimum 12 miesiêcy od dnia dostawy..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zani s± wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: zadanie nr 1 - 2500,00z³ (dwa tysi±ce piêæset z³otych), zadanie nr 2 - 700,00z³. (siedemset z³otych), zadanie nr 3 - 300,00z³. (trzysta z³otych), zadanie nr 4 - 200,00z³. (dwie¶cie z³otych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
a) folderu-katalogu, w jêzyku polskim zawieraj±cego zdjêcia oraz szczegó³owy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta, opisem, których pozycji formularza asortymentowo- cenowego dotycz±. b) oryginalne prospekty producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania nr 2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularza Oferty, z³o¿onego na odpowiednim druku stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularza asortymentowo-cenowego, z³o¿onego na odpowiednim druku stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin zap³aty - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy: 1) wynagrodzenia, w wypadku o którym mowa w ust 3 pkt 1); 2) czêstotliwo¶ci dostaw, miejsca dostaw; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzeda¿y przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, lub wyga¶nie rejestracja oferowanego produktu (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo - Cenowym) przy czym zmiana ta nie mo¿e powodowaæ wzrostu ceny zawartej w ofercie 4) upad³o¶ci albo likwidacji producenta lub dystrybutora 5) wyd³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, jednak nie wiêcej ni¿ o 12 miesiêcy, w sytuacji nie zrealizowania ca³ego asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, pokój 184.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Sekretariat- p.196.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poz.1-20.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin zap³aty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poz.1-1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin zap³aty - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poz. 1-5.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poz. 1-3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin zap³aty - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³ugi konserwacji i napraw urz±dzeñ d¼wigowych zainstalowanych w budynkach I Oddzia³u ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnêtrznego podno¶nika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZÊTU KOMPUTEROWEGO I URZ¡DZEÑ DRUKUJ¡CYCH - 12 pakietów
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków bêd±cych w administracji Zarz±du Zlewni w Gliwicach z podzia³em na czê¶ci.
- Dostawa konfekcjonowanych ¶wie¿ych owoców i warzyw
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych ¶rodków ochrony indywidualnej.
- Zakup opakowañ do sterylizacji urz±dzeñ i bielizny operacyjnej oraz wapna sodowanego
- 29/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzêtu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
- odczynniki i materia³y zu¿ywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzier¿aw± aparatu, odczynniki do badañ hematologicznych z dzier¿aw± analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczêkowe, materia³y medyczne, filmy do tomog
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, p³yny infuzyjne, kontrasty, ¿ywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych.
wiêcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.