To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Działoszyn: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej w Szczytach gm. Działoszyn wraz z oczyszczalnią ścieków deszczowych
Numer ogłoszenia: 135739 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85505 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Działoszyn, ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, tel. 43 8413177, faks 43 8413680.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej w Szczytach gm. Działoszyn wraz z oczyszczalnią ścieków deszczowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej w Szczytach gm. Działoszyn zgodnie z dokumentacją techniczną i harmonogramem rzeczowo finansowym stanowiącym załącznik do umowy umorzeniowej pożyczki zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. W związku z realizacją w/w zadania w pasie drogi gminnej, zakres zamówienia obejmuje również(po wykonaniu kanalizacji deszczowej) I etap przebudowy odcinka drogi gminnej(ul. Szkolnej w Szczytach) od drogi wojewódzkiej DW nr 486 (od 0+000) w kierunku drogi powiatowej DP nr P3501 (do 0+735). Ponieważ dokumentacja przebudowy w/w drogi obejmuje II etapy (całość zadania od drogi wojewódzkiej do powiatowej) do realizacji oraz wyceny prac objętych niniejszym zamówieniem należy przyjąć jedynie zakres prac wynikających z dokumentacji obejmujących jedynie I etap przebudowy drogi (od 0+000 do 0+735) 2. Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarem robót oraz zgodnie z poniższym opisem. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) (we własnym zakresie i na własny koszt) zabezpieczenie terenu prac na czas realizacji zadania i oznakowanie prowadzonych robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania zadania. b) zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy lub branżowej, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną oraz z należytą starannością. c) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metody organizacyjno - techniczne na terenie budowy e) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. f) Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów (takich jak energia elektryczna, woda itp. ) na koszt Wykonawcy. 3. Wykonawca realizujący niniejsze zadanie zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji oraz uzgodni z Zamawiającym harmonogram robót; 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace 5. Przedmiot umowy musi być objęty min. 36 miesięcznym okresem rękojmi(gwarancji). Wykonawca który (w złożonej ofercie) udzieli rękojmi(gwarancji) na okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest gwarancja. Okres rękojmi(gwarancji) w formularzu ofertowym należy podać w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi(gwarancji) w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Okres rękojmi(gwarancji) wykonania nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin powyżej 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże okresu rękojmi(gwarancji), Zamawiający uzna iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi(gwarancji), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodną z SIWZ. MAKSYMALNY okres rękojmi(gwarancji) uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi(gwarancji) dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja. 6. Wykonawca: - odpowiada za: wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie jak i prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu pojazdów i pieszych w czasie trwania robót a jeśli to konieczne opracuje i przedstawi (we własnym zakresie i na własny koszt) Zamawiającemu projekt organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. - przed przystąpieniem do robót w pasie dróg, uzyska od zarządcy drogi (w obrębie której prowadzone będą roboty) stosowne zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz poniesie wszelkie koszty związane z jego uzyskaniem jak również wniesie opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego (wszelkie koszty wliczone w cenę oferty). - ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w robotach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji robót oraz przy usuwaniu wad w okresie rękojmi - zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzonych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych - jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót, objętych umową. - po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. Realizacja zamówienia rozpocznie się z chwilą podpisania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, z przewidywanym zakończeniem do 30 września 2016 roku. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekty budowlane 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Przedmiary robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROBUD Jarosław Dąbrowski, ul. Soplicy 19, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2484836,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1367288,76
Oferta z najniższą ceną: 1367288,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4957897,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYN
więcej: przetargi DZIAŁOSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
- "Rozbudowa zaplecza kuchennego Bistro u Koziołka poprzez zabudowę części tarasu na poziomie I piętra"
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
- Modernizacja Koszarowca nr 1 wraz z dziedzińcem Twierdzy Boyen w ramach projektu nr LTPL00354 FORT- UNION Polsko-litewska integracja sieci fortyfikacji na rzecz rozwoju flagowych prod. turystycznych.
- Remont ulicy Łąkowej w Lubaniu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.