Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Częstochowa: Dostawa sprzętu medycznego dla Pododdziału Udarowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1.
Numer ogłoszenia: 135436 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Pododdziału Udarowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu medycznego dla Pododdziału Udarowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie w asortymencie i ilościach podanych w Formularzach cenowych, które stanowią Załączniki Nr 3, Nr 4, Nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące Pakiety: Pakiet Nr 1 - Aparat EEG dwustanowiskowy - szt. 1. Pakiet Nr 2 - Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - szt. 1 Kardiomonitor centralny - szt. 1. Pakiet Nr 3 - Aparat do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - szt. 2. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2007 i objęty co najmniej 24 miesięczną gwarancją producenta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet Nr 1 - 3.000 zł Pakiet Nr 2 - 1.200 zł Pakiet Nr 3 - 350 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawniń; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieloenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy Formularz Ofertowy - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Cenowy, według druku stanowiącego Załącznik Nr 3, Nr 4, Nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa te załączniki, które dotyczą pakietów, na które skłasda ofertę). 3) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz - Zestawienie parametrów technicznych, według druku stanowiącego Załącznik Nr 6, Nr 7, Nr 8 do SIWZ (Wykonawca składa te załączniki, które dotyczą pakietów, na które składa ofertę). 4) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz - Parametry oceniane, według druku stanowiącego Załącznik Nr 9, Nr 10, Nr 11 do SIWZ (Wykonawca składa te załączniki, które dotyczą pakietów, na które składa ofertę). 5) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896). tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego oraz zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tzn. o ile jest to wymagane) określonych w ustawie o wyrobach medycznych. 6) Opisy, foldery itp. charakteryzujące oferowany przedmiot zamówienia. 7) Dokumenty (opisy, foldery itp) charakteryzujące oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające parametry techniczne zawarte w Załączniku Nr 9, Nr 10, Nr 11 do SIWZ. 3. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. Jakość - 0,3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochoiwa, ul. PCK 1 (pokój nr 14, Pawilon D, I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 365, (Kancelaria Szpitala, Pawilon, A-I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat EEG dwustanowiskowy - szt. 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EEG dwustanowiskowy - szt.1. Zgodnie z SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - szt. 1 i Kardiomonitor centralny - szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - szt. 1 i Kardiomonitor centralny - szt. 1. Zgodnie z SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - szt. 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - szt. 2. Zgodnie z SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
- Zakup samochodu dostawczego
- WSzS.DEZ.26.034.2025 - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wraz z transportem oleju napędowego
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim z przeznaczeniem dla POZ Kąkolewnica i POZ Rokitno
- DOSTAWA PLATFORM DO MONITOROWANIA HEMODYNAMICZNEGO
- Zakup aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO NR FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN.: "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa produktów leczniczych: leków, odczynników, roztworów leczniczych i środków kontrastowych.
- DOSTAWA LEKÓW.
więcej: Elektroencefalografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.