eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górniczawykonanie usługi druku informatora dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców według gotowego projektu graficznego wraz z dostawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Dąbrowa Górnicza: wykonanie usługi druku informatora dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców według gotowego projektu graficznego wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 135347 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi druku informatora dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców według gotowego projektu graficznego wraz z dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: a. druku informatora dla osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców z gotowego projektu graficznego w formacie pliku PDF, b. nadruku na płyty wizualizacji z gotowego projektu graficznego i nagrania na te płyty wersji elektronicznej informatora oraz informatora w formie interaktywnej aplikacji multimedialnej, c. przytwierdzenia do wewnętrznej strony tylnej okładki informatora przeźroczystych okładek na płytę CD/RW w formie kieszeni i umieszczenia w tych okładkach płyt, d. umieszczenia długopisów w uchwycie mocującym znajdującym się na grzbiecie informatora, e. druku ankiety dotyczącej informatora z gotowego projektu w formacie pliku PDF, f. konfekcjonowania-pakowania kompletów informacyjnych w składzie informator, płyta w okładce, ankieta, długopis; oraz dostarczenie wykonanych kompletów informacyjnych do siedziby Zamawiającego i dokonanie wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Ad. 1 a Druk informatora: - wykonanie przez Wykonawcę przed właściwym drukiem informatora proofa cyfrowego z okładki oraz 7 wskazanych przez Zamawiającego stron wewnętrznych, - druk informatora w nakładzie 5000 egzemplarzy według niżej podanych parametrów, - format - wysokość 210 mm, szerokość 210 mm, - objętość 198 stron plus okładka 4 strony, łącznie 202 strony, - okładka - kreda mat. 300 g/m2, folia mat., lakier UV wybiórczy, w pełnym kolorze CMYK, - strony wewnętrzne - kreda mat. 135 g/m2, klejenie PUR, w pełnym kolorze CMYK, - na grzbiecie informatora uchwyt mocujący, do którego będzie można wsunąć długopis o średnicy 13 mm w najgrubszym jego miejscu. Ad. 1 b Nadruk na płyty CD/RW wizualizacji z gotowego projektu graficznego i nagranie na te płyty wersji elektronicznej informatora oraz informatora w formie interaktywnej aplikacji multimedialnej: - nakład 5000 egzemplarzy, - technika nadruku - druk w technologii cyfrowej UV, w pełnym kolorze CMYK, - nagranie na płyty przekazanej przez Zamawiającego wersji elektronicznej informatora w formie pliku PDF oraz informatora w formie interaktywnej aplikacji multimedialnej w formacie FLASH wraz z plikami skojarzonymi PDF. Czyste płyty CD/RW w ilości 5000 sztuk zapewnia Wykonawca. Ad. 1 c Przytwierdzenie do wewnętrznej strony tylnej okładki informatora przeźroczystych okładek na płytę CD/RW w formie kieszeni i umieszczenie w tych okładkach płyt: - ilość okładek 5000 sztuk. Przeźroczyste okładki w formie kieszeni w ilości 5000 sztuk zapewnia Wykonawca. Ad.1 d Umieszczenie długopisów w uchwycie mocującym znajdującym się na grzbiecie informatora: - ilość długopisów 5000 sztuk. Długopisy w ilości 5000 sztuk zapewnia Zamawiający. Wykonawca zapewnia transport długopisów z siedziby Zamawiającego do miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. Ad. 1 e Druk ankiety dotyczącej informatora według gotowego projektu w formacie pliku PDF: - druk ankiety w nakładzie 5000 egzemplarzy według niżej podanych parametrów, - format A5, - objętość 6 stron, 3 kartki obustronnie zadrukowane, zszyte w lewym górnym rogu zszywką, - papier minimum 100g/m2, - kolor druku - pełny kolor, - luźne umieszczenie wydrukowanej ankiety w informatorze pomiędzy okładką przednią a stroną tytułową informatora. Ad. 1 f Konfekcjonowanie-pakowanie kompletów informacyjnych w składzie informator, płyta w okładce, ankieta, długopis: - zapakowanie 4000 egzemplarzy kompletów informacyjnych pojedynczo w folię, - spakowanie 5000 egzemplarzy kompletów informacyjnych po kilkanaście sztuk w kartony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną usługę druku publikacji o nakładzie co najmniej 500 egzemplarzy i objętości minimum 100 stron w pełnym kolorze.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza pok. nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza Kancelaria, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Poznaj swoje możliwości jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.