eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryficedostawa sprzętu do operacji kręgosłupa dla oddziału neurochirurgicznego przy SPZZOZ Gryfice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13463

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gryfice: dostawa sprzętu do operacji kręgosłupa dla oddziału neurochirurgicznego przy SPZZOZ Gryfice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Owczarska, Bartosiak, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, fax 091 3842127, e-mail: zamowienia@medicam.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): ww.medicam.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu do operacji kręgosłupa dla oddziału neurochirurgicznego przy SPZZOZ Gryfice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Oddział Neurochirurgii SPZZOZ w Gryficach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu do operacji kręgosłupa dla oddziału neurochirurgicznego przy SPZZOZ Gryfice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 5)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 4 porównywalnych wartościowo dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2). 7)Wniosą wadium i dołączą do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu. 8)Katalog w wersji polskojęzycznej z opisem oferowanego sprzętu. Określone wyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 2 pakiety 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 5 000zł( pięć tysięcy złotych) pakiet nr 2 - 3 500zł (trzy tysiące pięćset złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 5)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 4 porównywalnych wartościowo dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2). 7)Wniosą wadium i dołączą do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu. 8)Katalog w wersji polskojęzycznej z opisem oferowanego sprzętu. Określone wyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg reguły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1)Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej(wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 3)Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 5)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 4 porównywalnych wartościowo dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2). 7)Wniosą wadium i dołączą do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu. 8)Katalog w wersji polskojęzycznej z opisem oferowanego sprzętu. Określone wyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 60 dni od daty wystawienia faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2007, godzina 10:30, Sala konferencyjna siedziby Zamawiajacego - pok.203 SPZZOZ w Gryficach, ul. Niechorska 27.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu do operacji kregosłupa dla oddziału neurochirurgicznego przy SPZZOZ Gryfice. 1) Krótki opis: pakiet nr1 1.Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki (metylmetakryl) 2.Implanty do stabilizacji kręgosłupa szyjnego (cage - poliwęglan lub peek) 3.Płyty tytanowe do stabilizacji kręgosłupa szyjnego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: pakiet nr1 1.Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki (metylmetakryl) -30 zestawów 2.Implanty do stabilizacji kręgosłupa szyjnego (cage - poliwęglan lub peek)- 120 szt. 3.Płyty tytanowe do stabilizacji kręgosłupa szyjnego 24 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu do operacji kręgosłupa dla oddziału neurochirurgicznego przy SPZZOZ Gryfice. 1) Krótki opis: Pakiet nr 2 1.Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego (plify) 2.Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego (tlify) 3.Stabilizacja transpedikularna w odcinku piersiowym lub lędźwiowym) 4.Protezy trzonów piersiowych lub lędźwiowych 5.Protezy trzonów szyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Pakiet nr 2 1.Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego (plify)- 20zestawów 2.Stabilizacja międzytrzonowa odcinka lędźwiowego (tlify)- 10 zestawów 3.Stabilizacja transpedikularna w odcinku piersiowym lub lędźwiowym)- 15 zestawów 4.Protezy trzonów piersiowych lub lędźwiowych - 4 szt. 5.Protezy trzonów szyjnych - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.