eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Zgierz: Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz
Numer ogłoszenia: 134585 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I - Nazwa i miejsce realizacji zamówienia: Dzierżawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby telefonii w technologii VoIP dla Gminy Miasto Zgierz. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń, w tym: platformy VOIP, aparatów telefonicznych do telefonii IP o różnej funkcjonalności, przełącznika sieciowego, urządzeń do transmisji bezprzewodowej, w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń w liczbie i o parametrach/ funkcjonalnościach zgodnych z wytycznymi podanymi poniżej w niniejszym opisie. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt teleinformatyczny oraz przeprowadzić szkolenia z obsługi dostarczonego systemu telefonii VoIP, w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. II - Dostawa i konfiguracja Systemu: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa i instalacja wszelkiego sprzętu i licencji niezbędnych do spełnienia wymagań funkcjonalnych. 2. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych - Typ A - 100 sztuk. 3. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych - Typ B - 12 sztuk. 4. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych - Typ C - 2 sztuki. 5. Dostawa i konfiguracja aparatów telefonicznych bezprzewodowych - 31 sztuk. 6. Instalacja i konfiguracja Systemu w Urzędzie Miasta Zgierza. 7. Dostawa i konfiguracja przełącznika sieciowego w Urzędzie Miasta Zgierza - 1 szt. 8. Dostawa, instalacja i konfiguracja kontrolera sieci bezprzewodowej w Urzędzie Miasta Zgierza - 1 szt. 9. Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń do transmisji bezprzewodowej w Urzędzie Miasta Zgierza, Urzędzie Stanu Cywilnego, Straży Miejskiej i Parku Kulturowym Miasto Tkaczy - łącznie 12 sztuk wraz z poprowadzeniem okablowania strukturalnego w celu zapewnienia łączności dla transmisji bezprzewodowej w w/w budynkach za wyjątkiem Parku Kulturowego Miasto Tkaczy. III - Określenie zakresu i lokalizacji zamówienia: System będzie używany: Lokalizacja 1 - Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, Lokalizacja 2 - Straż Miejska, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 3a, 95-100 Zgierz, Lokalizacja 3 - Urząd Stanu Cywilnego, ul. 1 Maja 5, 95-100 Zgierz, Lokalizacja 4 - Park Kulturowy Miasto Tkaczy, ul. ks. Szczepana Rembowskiego 1, 95-100 Zgierz. IV - Wymagania dotyczące dzierżawy i zakres funkcjonalny sprzętu: Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia: - Zadaniem Systemu będzie udostępnianie i świadczenie usług telekomunikacyjnych z koniecznością realizacji funkcji zarządzania, taryfikacji, statystyki i archiwizacji. - Użytkownikami będą pracownicy: Urzędu Miasta Zgierza, Straży Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego, Parku Kulturowego Miasto Tkaczy, zlokalizowani w określonych miejscach Miasta Zgierza, którzy wymagają zarówno wzajemnej komunikacji jak i komunikacji z klientami zewnętrznymi. - System telekomunikacyjny musi składać się z modułu głównego, który znajduje się w budynku przy placu Jana Pawła II 16 oraz z modułów wyniesionych w lokalizacjach: 1) Urzędzie Stanu Cywilnego, 2) Straży Miejskiej, 3) Parku Kulturowym Miasto Tkaczy (instalacja w terminie określonym w pkt III). Wymagania dotyczące oferowanego sprzętu: 1. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien być sprzętem nowym, nieużywanym wcześniej i wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2013 r. 2. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien być objęty gwarancją przez cały okres trwania umowy. 3. System telefoniczny powinien posiadać co najmniej 48 - miesięczne wsparcie producenta dotyczące softwareu wraz z gwarancją podniesienia poziomu softwareu (upgrade) w przypadku wyjścia nowej wersji oprogramowania. 4. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien składać się wyłącznie z oryginalnych części producenta. Zamawiający nie dopuszcza zamienników sprzętowych ani programowych. 5. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy winien być sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski. Przy podpisaniu Umowy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia poświadczenia od producenta, że sprzęt został nabyty legalnie i jest objęty gwarancją realizowaną na terenie Polski. 6. W celu zapewnienia pełnej kompatybilności i jednolitych warunków gwarancji wszystkie elementy systemu telefonicznego takie jak moduł główny, moduły wyniesione, aplikacje, aparaty IP, oprogramowanie służące do zarządzania i taryfikacji powinny pochodzić od jednego producenta. Zamawiający dopuszcza, aby serwery sprzętowe służące do instalacji oprogramowania systemu telefonicznego pochodziły od innych producentów. 7. W celu zapewnienia pełnej kompatybilności i jednolitych warunków gwarancji wszystkie elementy sieciowe: przełącznik sieciowy, kontroler sieci bezprzewodowej, urządzenia do transmisji bezprzewodowej powinny pochodzić od jednego producenta. 8. Wykonawca lub Podwykonawca odpowiedzialny za instalację i serwisowanie centrali telefonicznej winien posiadać status partnera producenta systemu, uprawniający do obsługi gwarancyjnej i zgłaszania wad oprogramowania bezpośrednio do producenta zaoferowanych urządzeń. 9. Wykonawca w ramach zamówienia winien przeprowadzić szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń dla trzech osób. Szkolenie z produktów dotyczące ich cechy oraz dostępnej funkcjonalności winno być prowadzone przez osobę posiadającą certyfikację producenta sprzętu, który jest przedmiotem szkolenia. Szkolenie winno składać się z części teoretycznej oraz z zajęć praktycznych prowadzonych na urządzeniach, które są przedmiotem szkolenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, po wygaśnięciu umowy odkupienia całości systemu teleinformatycznego na mocy oddzielnej umowy za kwotę 1,00 zł (słownie jeden złoty, 00/100). Wymagania dotyczące ciągłości usługi: Zamawiający wymaga niezawodności funkcjonowania systemu przez cały okres obowiązywania umowy. Zaoferowany system winien być objęty stałą opieką serwisową przez cały okres trwania umowy. Ze względu na fakt, że dostarczony system będzie głównym systemem komunikacyjnym w Urzędzie, serwis Wykonawcy powinien być dostępny przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Ponadto musi gwarantować: 1) reakcję na awarie krytyczne w przeciągu 1 godziny od zgłoszenia oraz gwarancję naprawy awarii w przeciągu 4 godzin od zgłoszenia (awaria krytyczna: brak możliwości realizacji połączeń przychodzących i wychodzących z dowolnej lokalizacji Zamawiającego ze wszystkich aparatów). 2) reakcję na pozostałe awarie w przeciągu 1 godziny od zgłoszenia oraz gwarancję naprawy awarii w przeciągu 24 godzin od zgłoszenia. (pozostałe awarie: wszystkie inne problemy). 3) Dostęp do telefonicznego wsparcia dla administratorów systemu od 8.00 do 18.00 w dni robocze. 4) Gwarancję posiadania kompletu części zamiennych do systemu umożliwiającą podmianę uszkodzonych elementów sprzętowych w przeciągu czasu gwarantowanej naprawy 5) Tworzenie kopii zapasowej ustawień konfiguracyjnych systemu minimum 1 raz na kwartał. 6) Minimum 1 raz w każdym roku trwania umowy odbywać się będzie wizyta techniczna, podczas której będzie wykonywane kompleksowe sprawdzenie funkcjonowania dostarczonego systemu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające związane z dzierżawą sprzętu teleinformatycznego, stanowiące 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.43.00.00 - Rozległa sieć komputerowa 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawy o wartości minimum 400 000,00 zł, odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (związanej z przedmiotem zamówienia), tj. dostawa i wdrożenie systemu telefonii VoIP, potwierdzone załączonymi dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych dostaw z załączonym dowodem potwierdzającym, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg kryterium: spełnia - nie spełnia. UWAGA: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dotyczy dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (związanych z przedmiotem zamówienia), tj. dostawa i wdrożenie systemu telefonii VoIP;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych, tj. takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust.1, mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 3. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym: a) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo b) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących. 4. Dokonanie zmian jest w szczególności możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych powyżej warunków ich wprowadzenia, tj.: a) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) jeżeli nastąpiła zmiana cen, stawek podatkowych, powodujących, że wykonanie przedmiotu umowy łączy się z rażąco wysokimi kosztami; d) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; e) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy np. zmiana siedziby. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.08.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Michał Wojciechowski, inspektor, pok. nr 215, tel.: (42)714-31-59, 2) Sebastian Piechota, inspektor, pok. nr 213, tel.: (42) 714-31-55, - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: a) jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania; b) w przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - zaleca się telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71 43 200.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.