Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Wieliczka: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na:
Część I- Zorganizowanie wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym
Część II - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum
Część III - Wyjazd integracyjny wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów
Numer ogłoszenia: 134521 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopswieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: Część I- Zorganizowanie wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym Część II - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum Część III - Wyjazd integracyjny wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: Część I - Zorganizowanie wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym Część II - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum Część III - Wyjazd integracyjny wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów 3.1. Część I: Zorganizowanie wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym Przedmiotem zamówienia dla Części I jest zorganizowanie i przeprowadzenie wizażu i stylizacji dla 24 osób nieaktywnych zawodowo pod hasłem Jak być zadbaną, współczesną kobietą, Metamorfoza w 5 minut, oraz wsparcie psychologiczne w następujących dziedzinach i tematach - Samoocena pewność siebie, Obraz samego siebie, Stres, Zasady pracy w zespole. Miejsce przeprowadzenia zajęć: wizaż, stylizację oraz wsparcie psychologiczne należy przeprowadzić w profesjonalnym salonie fryzjersko-kosmetycznym wyposażonym w profesjonalny sprzęt fryzjerski, kosmetyczny i do stylizacji dłoni oraz telewizor i DVD do zaprezentowania pokazów fryzjersko-kosmetycznych, na terenie miasta Wieliczka lub miejscowości oddalonej od miasta do 10 km. W przypadku zorganizowania zajęć poza miastem Wieliczka Wykonawca musi zapewnić beneficjentom transport z miasta Wieliczka do miejsca prowadzenia zajęć, oraz powrót do miasta, a w godzinach od 18:00 - 22:00 również do miejsca zamieszkania beneficjentów. Czas trwania zajęć - 170 godzin, w tym 144 godz wizażu i stylizacji i 26 godz wsparcia psychologicznego z tym, że godz zajęć = 45 minut, we wszystkie dni tygodnia w przedziale czasowym od godziny 8.00 do godz 20.00. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki, szybkiej i łatwej fryzury w domu, indywidualne dobieranie fryzur, stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, zastosowanie środków pielęgnacyjnych do twarzy, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. Wykonawca wyposaży wszystkich uczestników w materiały dydaktyczne dotyczące podstawowych wiadomości z zakresu stylizacji włosów, pielęgnacji włosów, technik łatwego układania włosów, higieny twarzy i pielęgnacji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom wyżywienie na czas prowadzenia zajęć tzn. przerwy kawowej, dwudaniowego obiadu oraz kolacji. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz dla wszystkich uczestników wydaje certyfikaty z logotypami Unii Europejskiej. 3.2. Część II: Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum Przedmiotem zamówienia dla Części II jest: a)zorganizowanie doradztwa zawodowego dla 26 gimnazjalistów w ilości 1 godziny na każdego beneficjenta ostatecznego, w budynku Gimnazjum w Dobranowicach (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne. b)Wsparcie psychologiczne grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości łącznej 2 godziny w budynku Gimnazjum w Dobranowicach (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). 3.3. Część III: Wyjazd integracyjny wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów 1) Przedmiotem zamówienia dla Części III jest zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla 63 osób, w tym: 26 osób - beneficjentów ostatecznych (młodzieży gimnazjalnej), 33 osoby otoczenia tj. młodzieży gimnazjalnej i 4 opiekunów w dniu15 czerwca 2011w godz. 08:00 - 20:00 r. do miasta Kraków - Stare Miasto. Zapewnienie transportu z miejscowości Dobranowice do Krakowa - Stare Miasto, przejazd do hotelu na zajęcia edukacyjne, obiad, kolację oraz zajęcia sportowo-rekreacyjne. Zapewnienie powrotu autokarem do Dobranowic. Wykonawca zapewni, iż uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie dla beneficjentów ostatecznych i pozostałych uczestników wyjazdu ). W razie konieczności Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu. Zwiedzanie Muzeum Podziemnego w Krakowie, seans filmowy w kinie w centrum Krakowa, pełny obiad z deserem, kolacja, (kat restauracji w hotelu 3 gwiazdkowym w okolicy Wawelu lub Dzielnicy Kazimierz) hotel z salą i możliwością organizacji zajęć rekreacyjno - sportowych np. kręgielnię, bilard. W czasie wyjazdu należy przeprowadzić wsparcie psychologiczne grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości 1 godziny i doradztwo zawodowe grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości 1 godziny przez wykwalifikowanego psychologa-doradcę zawodowego. Każdego z uczestników należy wyposażyć w materiały dydaktyczne. Wsparcie psychologiczne należy przeprowadzić w tym samym hotelu wyposażonym w Salę konferencyjną wyposażoną w ekran, flipchart, rzutnik multimedialny, zestaw DVD, CD, nagłośnienie, bezprzewodowe łącze internetowe. Usługa! Wsparcia psychologicznego oraz doradztwo zawodowe przeznaczone jest dla 26 osób - beneficjentów ostatecznych, natomiast pozostałe usługi zrealizowane muszą być dla 63 osób. 3.4 Pozostałe warunki dla wszystkich części zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. 2) Zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału w projekcie, wówczas wszystkie formy wsparcia realizowane na tych zajęciach zostaną dla tych osób przeprowadzone zamiennie (tzw. zajęcia zamienne) przez prowadzących wykonawcy na terenie gminy Wieliczka w formie i ilości godzin zajęć grupowych przewidzianych na zajęciach. 3) Dokumentacja realizowanych działań dla wszystkich części odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności. Każdy z uczestników zajęć musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w projekcie, które będzie zawierało logotypy UE oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. 4) Wykonawca dla wszystkich części jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków przez cały okres trwania zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 55.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Wykonawców składających ofertę dla Części I: - dysponować w celu wykonania zamówienia jednym profesjonalnym zakładem fryzjersko - kosmetycznym, wyposażonym w profesjonalny sprzęt fryzjerski, kosmetyczny i do stylizacji dłoni oraz telewizor i DVD do zaprezentowania pokazów fryzjersko - kosmetycznych; Dla Wykonawców składających ofertę dla Części III: - dysponować w celu wykonania zamówienia autokarami, lub autokarem i busem na co najmniej 63 osoby; - dysponować w celu wykonania zamówienia hotelem 3 gwiazdkowym w okolicy Wawelu i Dzielnicy Kazimierz z salą konferencyjną i możliwością organizacji zajęć rekreacyjnych. Sala konferencyjna wyposażona w ekran, flipchart, rzutnik multimedialny, zestaw DVD, CD, nagłośnienie, bezprzewodowe łącze internetowe, salą wyposażoną w bilard i kręgielnię;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Wykonawców składających ofertę dla Części I: - dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 osobą do przeprowadzenia zajęć w zakresie profesjonalnego przekazania wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki, szybkiej i łatwej fryzury w domu, indywidualnego dobierania fryzur, stosowania kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, indywidualnego dobierania makijażu, zastosowania środków pielęgnacyjnych do twarzy, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. - dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie Wyższe Psychologiczne, Dla Wykonawców składających ofertę dla Części II: - dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe - w zakresie psychologii i doradztwa Zawodowego; Dla Wykonawców składających ofertę dla Części III: dysponować w celu wykonania zamówienia co najmniej jednym wykwalifikowanym psychologiem - doradcą zawodowym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz Karty tytułowej oferty stanowiący Zał. nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 uPzp - Zał. Nr 2 do SIWZ. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzone według formularza stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku (art. 144 ust. 1 uPzp): 19.1. zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy; 19.2. prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców; 19.3. zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w przypadkach uzasadnionych przez Wykonawcę (np. choroba, śmierć, utrata uprawnień); 19.4. zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z procedurą zamówień publicznych, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji); 19.5. zmniejszenie ilości zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja części usług, które stanowią przedmiot zamówienia stała się dla zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie; 19.6. wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, 32-020 Wieliczka , ul. Sienkiewicza 26, województwo małopolskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 11:50, miejsce: dziennik podawczy Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Zorganizowanie wizażu i stylizacji połączonego ze wsparciem psychologicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla Części I jest zorganizowanie i przeprowadzenie wizażu i stylizacji dla 24 osób nieaktywnych zawodowo pod hasłem Jak być zadbaną, współczesną kobietą, Metamorfoza w 5 minut, oraz wsparcie psychologiczne w następujących dziedzinach i tematach - Samoocena pewność siebie, Obraz samego siebie, Stres, Zasady pracy w zespole. Miejsce przeprowadzenia zajęć: wizaż, stylizację oraz wsparcie psychologiczne należy przeprowadzić w profesjonalnym salonie fryzjersko-kosmetycznym wyposażonym w profesjonalny sprzęt fryzjerski, kosmetyczny i do stylizacji dłoni oraz telewizor i DVD do zaprezentowania pokazów fryzjersko-kosmetycznych, na terenie miasta Wieliczka lub miejscowości oddalonej od miasta do 10 km. W przypadku zorganizowania zajęć poza miastem Wieliczka Wykonawca musi zapewnić beneficjentom transport z miasta Wieliczka do miejsca prowadzenia zajęć, oraz powrót do miasta, a w godzinach od 18:00 - 22:00 również do miejsca zamieszkania beneficjentów. Czas trwania zajęć - 170 godzin, w tym 144 godz wizażu i stylizacji i 26 godz wsparcia psychologicznego z tym, że godz zajęć = 45 minut, we wszystkie dni tygodnia w przedziale czasowym od godziny 8.00 do godz 20.00. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki, szybkiej i łatwej fryzury w domu, indywidualne dobieranie fryzur, stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, zastosowanie środków pielęgnacyjnych do twarzy, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. Wykonawca wyposaży wszystkich uczestników w materiały dydaktyczne dotyczące podstawowych wiadomości z zakresu stylizacji włosów, pielęgnacji włosów, technik łatwego układania włosów, higieny twarzy i pielęgnacji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom wyżywienie na czas prowadzenia zajęć tzn. przerwy kawowej, dwudaniowego obiadu oraz kolacji. Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych i praktycznych oraz dla wszystkich uczestników wydaje certyfikaty z logotypami Unii Europejskiej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla Części II jest: a)zorganizowanie doradztwa zawodowego dla 26 gimnazjalistów w ilości 1 godziny na każdego beneficjenta ostatecznego, w budynku Gimnazjum w Dobranowicach (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne. b)Wsparcie psychologiczne grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości łącznej 2 godziny w budynku Gimnazjum w Dobranowicach (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wyjazd integracyjny wraz ze wsparciem psychologicznym i doradztwem zawodowym dla gimnazjalistów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla Części III jest zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla 63 osób, w tym: 26 osób - beneficjentów ostatecznych (młodzieży gimnazjalnej), 33 osoby otoczenia tj. młodzieży gimnazjalnej i 4 opiekunów w dniu15 czerwca 2011w godz. 08:00 - 20:00 r. do miasta Kraków - Stare Miasto. Zapewnienie transportu z miejscowości Dobranowice do Krakowa - Stare Miasto, przejazd do hotelu na zajęcia edukacyjne, obiad, kolację oraz zajęcia sportowo-rekreacyjne. Zapewnienie powrotu autokarem do Dobranowic. Wykonawca zapewni, iż uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie dla beneficjentów ostatecznych i pozostałych uczestników wyjazdu ). W razie konieczności Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu. Zwiedzanie Muzeum Podziemnego w Krakowie, seans filmowy w kinie w centrum Krakowa, pełny obiad z deserem, kolacja, (kat restauracji w hotelu 3 gwiazdkowym w okolicy Wawelu lub Dzielnicy Kazimierz) hotel z salą i możliwością organizacji zajęć rekreacyjno - sportowych np. kręgielnię, bilard. W czasie wyjazdu należy przeprowadzić wsparcie psychologiczne grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości 1 godziny i doradztwo zawodowe grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości 1 godziny przez wykwalifikowanego psychologa-doradcę zawodowego. Każdego z uczestników należy wyposażyć w materiały dydaktyczne. Wsparcie psychologiczne należy przeprowadzić w tym samym hotelu wyposażonym w Salę konferencyjną wyposażoną w ekran, flipchart, rzutnik multimedialny, zestaw DVD, CD, nagłośnienie, bezprzewodowe łącze internetowe. Usługa! Wsparcia psychologicznego oraz doradztwo zawodowe przeznaczone jest dla 26 osób - beneficjentów ostatecznych, natomiast pozostałe usługi zrealizowane muszą być dla 63 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 55.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa elementów umundurowania dla pracowników ochrony Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych w komorze Michałowice w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10 - odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- Utworzenie gabinetów opieki koordynowanej, oraz modernizacja rejestracji pacjentów POZ w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego w Wieliczce przy ul. Szpunara 20
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji - część 1
- Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii.
- Usługi hotelarskie i restauracyjne dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów okręgu Sądu Okręgowego w Koszalinie.
- Świadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.