Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Wrocław: Projekt budowlany i Projekt wykonawczy na regulację rzeki Bóbr w km 156+000-158+700 w miejscowości Kraszowice-Włodzice
Numer ogłoszenia: 134428 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i Projekt wykonawczy na regulację rzeki Bóbr w km 156+000-158+700 w miejscowości Kraszowice-Włodzice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany i Projekt wykonawczy na regulację rzeki Bóbr w km 156+000-158+700 w miejscowościach Kraszowice - Włodzice Opis przedmiotu zamówienia: Celem opracowania jest regulacja rz. Bóbr w km 156+000-158+700 w miejscowościach Kraszowice-Włodzice, w zakresie niezbędnym dla przepuszczenia wód miarodajnych ustalonych dla ochrony przeciwpowodziowej wraz ze stabilizacją brzegów i dna koryta. Cel ten należy osiągnąć poprzez: -Opracowanie projektu regulacji rzeki (ubezpieczenia brzegowe i denne, korekcja progowa, przełożenie trasy koryta w granice wody płynącej). -Opracowanie projektu zagospodarowania nadwyżek mas ziemnych -Opracowanie mapy lokalizacyjnej dla inwestycji -Opracowanie mapy do celów projektowych -Wrysowanie zakresu robót budowlanych wraz z rozwiązaniami technicznymi na opracowanej mapie do celów projektowych Zakres prac projektowych: Opracowanie winno zawierać między innymi: -opis techniczny -wykonanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych oraz statycznych budowli, skarp i ubezpieczeń brzegowych i dennych -obliczenia przepustowości istniejącego koryta, budowli poprzecznych, kładek i mostów -szczegółową inwentaryzację istniejącego stanu zabudowy wraz z oceną techniczną -w przypadku wystąpienia ujęć wodnych przewidzieć dla nich rozwiązania projektowe -projekt techniczny zawierający: - plan sytuacyjno-wysokościowy , mapę do celów projektowych - profil podłużny koryta rzeki - przekroje poprzeczne koryta rzeki z naniesionymi rozwiązaniami projektowymi - typowe przekroje regulacyjne - typy ubezpieczeń i zabezpieczeń brzegowych - typy budowli poprzecznych - opracowanie szczegółów technicznych projektowanych rozwiązań -projekt techniczny budowlany i projekt wykonawczy winien dodatkowo zawierać: 1. kompletne uzgodnienia 2. inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzaków znajdujących w pasie robót 3. materiały do wywłaszczeń dla zajęć czasowych i stałych czyli wstępny operat wywłaszczeniowy obejmujący: - numery działek przyległych do koryta cieku - wykaz właścicieli poszczególnych działek przyległych do koryta cieku - zakup map ewidencji gruntów - pełne arkusze map ( 2 kpl.) - uwierzytelniony wypis właścicieli poszczególnych działek przyległych do koryta cieku z rejestru gruntów i budynków i dzierżawców z adresami zamieszkania - w przypadku gruntów państwowych i komunalnych wykaz dzierżawców lub użytkowników (jeżeli takowi występują) - aktualny adres zamieszkania właściciela lub użytkownika - powierzchnię czasowego zajęcia - powierzchnię stałego zajęcia - zgody właścicieli na zajęcia czasowe i stałe - mapę sytuacyjną z uwidocznionymi elementami: -granicami działek -numerami działek -przebiegiem projektowanego koryta cieku -podkolorowanym zasięgiem zajęć czasowych -podkolorowanym zasięgiem zajęć stałych 4. ocenę oddziaływania na środowisko wraz z raportem ( jeśli będzie wymagany) oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opinią organu odpowiedzialnego za monitorowanie Obszaru Natura 2000 5. operat wodnoprawny wraz z projektem partycypacji w kosztach budowy i przebudowy urządzeń wodnych 6. wyliczenie ilości robót 7. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót i kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r (w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) 8. Wypis, wyrys lub wyciąg z planów zagospodarowania przestrzennego - w przypadku braku należy uzyskać Decyzję o ustaleniu lokalizacji celu publicznego 9. Pozwolenie wodnoprawne 10. Pozwolenie budowlane -Dokumentację przetargową przygotowaną w wersji elektronicznej - Projekt Wykonawczy + Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót +Przedmiar Robót + Kosztorys Inwestorski (dokumentacja w wersji edytowalnej w formacie dwg, dgn, doc, xls oraz w wersji nieedytowlanej w formacie PDF) -Dokumentację budowlaną opracowaną w wersji drukowanej - w 4 egzemplarzach -Dokumentację wykonawczą opracowaną w wersji drukowanej - w 5 egzemplarzach -Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim - w 3 egzemplarzach Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres co najmniej 12 m-cy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 280,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych 00 /100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 2 zadania, które wymagały pełnych pozwoleń i uzgodnień formalno-prawnych ( w tym 1 zadanie o wartości min 110.000,00 zł brutto), o zakresie i rodzaju podobnym do przedmiotu Zamówienia (regulacja rzek i potoków o przepływie miarodajnym nie mniejszym niż Q=40m3/s) 3. .Dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. -Minimum jedno stanowisko komputerowe -Program do komputerowego wspomagania projektowania w formacie przyjaznym dla środowiska MicroStation lub CAD - oferent winien podać nr licencji lub atest 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanym personelem - minimum 1 pracownik z uprawnieniami projektowymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (specjalizacja budownictwo wodne) ze stażem pracy min 5 lat 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 25 tys. zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605), uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 7. Wykaz wykonanych uslug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.); 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 13. Dokumenty potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 14. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,. 15.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 16. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia; , tj. Załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie przez ww. osoby uprawnień zawodowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej (specjalizacja budownictwo wodne. 17. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 18. Oferta cenowa - Formularz ofertowy. 19.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy (w przypadku składania oferty wspólnej ww. Oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZGW we Wrocławiu; ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok.62 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 5,82 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego pok.26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przywrócenie ciągłości morfologicznej i poprawa warunków siedliskowych w korycie Czarnej Staszowskiej - etap 1 w km 29+100-34+600
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
- (IV/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Wykonanie projektu budowy ul. Przejazd i Granicznej w Bliznem Łaszczyńskiego
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- Wykonanie projektu budowy ul. Leszczynowej i Brzoskwiniowej w Koczargach Starych
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.