eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników PUP w Starachowicach w ramach projektuProfesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracyIndywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy doradcy zawodowego i pośredników pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników PUP w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy: Indywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy doradcy zawodowego i pośredników pracy.
Numer ogłoszenia: 133189 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 275-45-38/39, faks 0-41 274-06-40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników PUP w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy: Indywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy doradcy zawodowego i pośredników pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy: Indywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy doradcy zawodowego i pośrednika pracy Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2. - Celem szkolenia jest właściwa realizacja Indywidualnego Planu Działania obejmującego podstawowe usługi rynku pracy wspierane instrumentami rynku pracy w celu zatrudnienia bezrobotnego lub poszukującego pracy. - Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach. - Liczbę skierowanych pracowników do grupy określa Zamawiający. - Przewiduje się że będą to grupy: I grupa 7 osób, II grupa 6 osób. - Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone w okresie 01.07.2010 - 30.11. 2010 r. - Terminy szkoleń nie mogą się pokrywać. - Proponowana liczba godzin około 20 dla jednej grupy - według przedłożonego szczegółowego programu szkolenia. - Czas trwania szkolenia 3 dni dla jednej grupy. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. - Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. - Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia oraz zakwaterowania zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. - Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiedni certyfikat; dyplom; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia opatrzony logo Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej. - Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice. - Wykonawca zapewni zakwaterowanie (przynajmniej dwa noclegi) dla pracowników skierowanych na szkolenie. - Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć. - Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelach co najmniej dwu gwiazdkowych lub pensjonatach o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w węzeł sanitarny. - Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. - W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z w/w opisem oraz kolację w przeddzień szkolenia. - Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: (ze strony Wykonawcy) trenerów prowadzących szkolenie, opiekuna grupy, miejsca przeprowadzenia szkolenia, (ze strony Zamawiającego) terminów wykonania usługi, liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i kosztu przeszkolenia jednej osoby)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku 1 (posiadanie uprawnień) - Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie z właściwego rejestru. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku 2 (wiedza i doświadczenie) - Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej trzech szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce. - Spełnienie warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie przynajmniej trzech szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce. Dokumentami potwierdzającymi przeprowadzenie szkoleń mogą być np. listy referencyjne. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku 3 (potencjał techniczny) - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku użyczania przez Wykonawcę bazy szkoleniowej spełnienie warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku 3 (osoby zdolne do wykonywania zamówienia) - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie warunku 4 (sytuacja ekonomiczna i finansowa) - Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kryterium doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: (ze strony Wykonawcy) trenerów prowadzących szkolenie, opiekuna grupy, miejsca przeprowadzenia szkolenia, (ze strony Zamawiającego) terminów wykonania usługi, liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i kosztu przeszkolenia jednej osoby). Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl ,zakładka zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, 27-200 Starachowice ul. Radomska 76, w pokoju 210 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.