eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › ,, Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego PriorytetIX Działanie9.1 Poddziałanie9.1.2. ,,.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Góra: ,, Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,,.
Numer ogłoszenia: 133183 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115001 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,,..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,, Część 1 - pomoce dydaktyczne - pomoce dydaktyczne na zajęcia logopedii, - pomoce dydaktyczne na zajęcia ruchowe, - pomoce dydaktyczne na zajęcia przyrodnicze, - pomoce dydaktyczne na zajęcia korekcyjne, - pomoce dydaktyczne na zajęcia matematyczne, - pomoce dydaktyczne na inne zajęcia. Szczegółową specyfikację zamawianego asortymentu dla obu części postępowania zawarto odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. Część 2 - sprzęt - aparat fotograficzny - 1 szt. - komputer przenośny ( laptop) - 2 szt. - kserokopiarka kolorowa - 1 szt. - tonery do drukarki zestaw 4 sztuki- 2 szt. - tablica interaktywna - 4 szt. - zestawy nagłaśniające - 2 kpl. - radiomagnetofon - 1 szt. - mikrofon bezprzewodowy- 4 szt. Szczegółową specyfikację zamawianego asortymentu dla obu części postępowania zawarto odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i sprzętu, dopuszcza się stosowanie materiałów i sprzętu równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i sprzęt użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu celu, który przypisano danej pomocy dydaktycznej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.30.00 - Puzzle 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Równe szanse- lepsze jutro Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup sprzętu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Zuber PHPU Zuber, ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36992,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22447,50

  • Oferta z najniższą ceną: 22447,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.