Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Góra: ,, Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,,
Numer ogłoszenia: 115001 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Zakup pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,, Część 1 - pomoce dydaktyczne - pomoce dydaktyczne na zajęcia logopedii, - pomoce dydaktyczne na zajęcia ruchowe, - pomoce dydaktyczne na zajęcia przyrodnicze, - pomoce dydaktyczne na zajęcia korekcyjne, - pomoce dydaktyczne na zajęcia matematyczne, - pomoce dydaktyczne na inne zajęcia. Szczegółową specyfikację zamawianego asortymentu dla obu części postępowania zawarto odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. Część 2 - sprzęt - aparat fotograficzny - 1 szt. - komputer przenośny ( laptop) - 2 szt. - kserokopiarka kolorowa - 1 szt. - tonery do drukarki zestaw 4 sztuki- 2 szt. - tablica interaktywna - 4 szt. - zestawy nagłaśniające - 2 kpl. - radiomagnetofon - 1 szt. - mikrofon bezprzewodowy- 4 szt. Szczegółową specyfikację zamawianego asortymentu dla obu części postępowania zawarto odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i sprzętu, dopuszcza się stosowanie materiałów i sprzętu równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i sprzęt użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu celu, który przypisano danej pomocy dydaktycznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.30.00-0, 37.52.30.00-9, 22.11.40.00-2, 48.90.00.00-7, 39.16.21.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wskazane w pkt 6 przedmiotowej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Postanowienia zawartej umowy mogą być zmienione na zasadach opisanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn.zm.). 3. Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia, które uniemożliwiają realizację postanowień umownych. Wówczas niemożliwy do zrealizowania zapis zastępuje się zapisem najbardziej zbliżonym do pierwotnej woli stron. 4. Dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy w zakresach, które są niezbędne do prawidłowego rozliczenia ze stroną współfinansującą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Równe szanse- lepsze jutro Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pomoce dydaktyczne na zajęcia logopedii, - pomoce dydaktyczne na zajęcia ruchowe, - pomoce dydaktyczne na zajęcia przyrodnicze, - pomoce dydaktyczne na zajęcia korekcyjne, - pomoce dydaktyczne na zajęcia matematyczne, - pomoce dydaktyczne na inne zajęcia. Szczegółową specyfikację zamawianego asortymentu dla obu części postępowania zawarto odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i sprzętu, dopuszcza się stosowanie materiałów i sprzętu równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i sprzęt użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu celu, który przypisano danej pomocy dydaktycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.30.00-0, 37.52.30.00-9, 22.11.40.00-2, 48.90.00.00-7, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji projektu ,, Równe szanse - lepsze jutro ,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: IX Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2. ,, - aparat fotograficzny - 1 szt. - komputer przenośny ( laptop) - 2 szt. - kserokopiarka kolorowa - 1 szt. - tonery do drukarki zestaw 4 sztuki- 2 szt. - tablica interaktywna - 4 szt. - zestawy nagłaśniające - 2 kpl. - radiomagnetofon - 1 szt. - mikrofon bezprzewodowy- 4 szt. Szczegółową specyfikację zamawianego asortymentu dla obu części postępowania zawarto odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i sprzętu, dopuszcza się stosowanie materiałów i sprzętu równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i sprzęt użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu celu, który przypisano danej pomocy dydaktycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,, Wymiana nawierzchni drogi ( ul. Wrzosowa) i chodników ( ul. Hirszfelda) w m. Góra,,
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.