Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Gliwice: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ IM. I. J. PADEREWSKIEGO PRZY UL. SZPITALNEJ 25 W KNUROWIE
Numer ogłoszenia: 133134 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, faks 032 2310822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW ZESPOŁU SZKÓŁ IM. I. J. PADEREWSKIEGO PRZY UL. SZPITALNEJ 25 W KNUROWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie z dokumentacją projektową ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynków Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie w ramach realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego przy ulicy Szpitalnej 25 w Knurowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą z wykorzystaniem styropianu gr. 14 cm wraz z robotami towarzyszącymi (dotyczy ścian zewnętrznych oznaczonych w dokumentacji technicznej jako A-A, B-B, C-C, D-D). Ocieplenie stropodachu w części wentylowanej - przez ułożenie pneumatyczne granulatu wełny mineralnej (warstwa 18 cm) wraz z robotami towarzyszącymi. Ocieplenie stropodachu w części niewentylowanej - przez wyłożenie połaci dachowej warstwą wełny mineralnej gr. 18 cm wraz z robotami towarzyszącymi. Wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej na nową z profili PCV wraz z robotami towarzyszącymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód polecenia przelewu lub wniesienia innej formy wadium. Wykonawca, który nie wniesie w terminie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Wadium można wnieść w następujących formach: - W pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego: Getin Bank S.A. O/Gliwice 57 15601081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół im. I.J. Paderewskiego przy ul. Szpitalnej 25 w Knurowie WIZ.345-00196/09 Jeżeli wadium zostaje wniesione w innej formie niż pieniądz, należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego, w godzinach: od poniedziałku do środy 7.30-15.30, czwartki 7.30-17.30, piątki 7.30-13.30. Pozostałe, dopuszczalne formy wadium: a) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b)gwarancje bankowe; c)gwarancje ubezpieczeniowe; d)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). Zamawiający zwróci wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1,2 i 4 ustawy pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, tzn: a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b)jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Uwaga: W przypadku, jeżeli wadium zostaje wniesione w innej formie niż pieniądz, w dokumencie wadium powinny być zawarte wszystkie ww. przesłanki zatrzymania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a)potencjał kadrowy, Wykonawca musi mieć do dyspozycji (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia) odpowiednio wykwalifikowany personel, tzn.: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) doświadczenie zawodowe, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. roboty polegającej na termomodernizacji budynku obejmującej łącznie ocieplenie ścian oraz ocieplenie dachu, o wartości brutto co najmniej 1.000.000,00 zł. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób/podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 6. Posiadane przez kierownika budowy właściwe uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 7. Posiadane przez kierownika robót właściwe uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8. Wykaz zawierający przynajmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tzn. robotę polegającą na termomodernizacji budynku obejmującej łącznie ocieplenie ścian oraz ocieplenie dachu, o wartości brutto co najmniej 1.000.000,00 zł., z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych, protokołów odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 10. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Gliwicach..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26/05/2009 o godz. 12:15 w sali nr 118 (sala sesyjna) Starostwa Powiatowego w Gliwicach. Zmawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a)wystąpienia w umownym okresie realizacji umowy wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót w terminie, z zachowaniem wymogów technologicznych wynikających z dokumentacji projektowej oraz z konieczności wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną. b) zmiany wysokości stawki VAT, na obowiązującą zgodnie z przepisami w dniu wystawienia faktury, c) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, d) wystąpienia okoliczności (siły wyższe) uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. powódź, kataklizmy, e) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, c) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 3.Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest pod rygorem nieważności: a) zgoda obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu. b) wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu co najmniej na 14 dni przed terminem wykonania przedmiotu umowy..
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy materiałów pomocniczych do remontów agregatów hutniczych
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
- Wymiana skipu 22 MG w szybie IV w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania do zbierania danych oraz wizualizacji pracy systemu - aplikacja SCADA"
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Budowa drogi KDW 4 w miejscowości Staniszcze Małe"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.