Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Nowa Sól: Przygotowanie gleby do odnowień i zalesień oraz zalesienie gruntów porolnych w Nadleśnictwie Nowa Sól.
Numer ogłoszenia: 133119 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, tel. 068 3872431, fax 068 3879393.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie gleby do odnowień i zalesień oraz zalesienie gruntów porolnych w Nadleśnictwie Nowa Sól..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie przygotowania gleby do odnowień i zalesień oraz zalesienie gruntów porolnych. Szczegółowo zakres zamówienia oraz lokalizację poszczególnych prac określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie zostało podzielone na 4 części i obejmuje: - wykonanie przygotowania gleby do odnowień na gruntach leśnych (orka w pasy) w obrębie leśnym Niwiska oraz przygotowanie gleby do zalesień w 3 leśnictwach zamawiającego tj. Kiełcz, Nowa Sól i Jarogniewice - część (pakiet) nr 1, - wykonanie zalesień gruntów porolnych w 3 leśnictwach zamawiającego, tj. Kielcz, Nowa Sól i Jarogniewice - części (pakiety) nr od 2 do 4. Wykonawca ma prawo złożyć po jednej ofercie na maksymalnie 3 części (pakiety) zamówienia. Wymagany termin wykonania wszystkich części zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy, do 31 grudnia 2008r
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - Część (pakiet) nr 1 - wadium o wartości: 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100). - Część (pakiet) nr 2 - wadium o wartości: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). - Część (pakiet) nr 3 - wadium o wartości: 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych 00/100). - Część (pakiet) nr 4 - wadium o wartości: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (z konta na konto - nie w kasie banku) na rachunek bankowy zamawiającego, nr : BGŻ S.A. Nowa Sól 80 2030 0045 1110 0000 0028 5300, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy ze wskazaniem części zamówienia. Wskazane jest, aby kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dołączyć do oferty. Uwaga: nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część zamówienia, kwota wniesionego wadium musi być równa sumie wadiów określonych dla odpowiednich części zamówienia. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym niżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 3.07.2008r., do godz. 10°°. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, tj. wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługi o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, o wartości sumarycznej nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto, wykonanych w sposób należyty. Wykonane usługi muszą być potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi itp. przez zamawiającego, na rzecz którego były wykonywane. Uwaga: w przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część (pakiet) zamówienia, Wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku nie dublujące się w ramach minimalnej dla każdej oferty kwoty brutto 30 tys. zł, pomiędzy swoimi ofertami. Przez zamówienie o podobnym charakterze rozumie się wykonywanie prac w zakresie hodowli lasu oraz ochrony lasu u Zamawiającego lub na rzecz innych jednostek organizacyjnych PGL Lasy Państwowe, lub na rzecz innych zamawiających, zlecających usługi z zakresu gospodarki leśnej. 1.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Dla części nr 1 zamówienia Wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) co najmniej następujących narzędzi i urządzeń: - 1 szt. ciągnik rolniczy o parametrach: moc silnika min. 80 KM; - 1 szt. pług rotacyjny (aktywny) z pogłębiaczem umożliwiającym pogłębienie na głębokość min. 30 cm; - 1 szt. pług dwuodkładnicowy zawieszany na ciągniku kołowym; - 1 szt. pług rolniczy zawieszany na ciągniku kołowym, umożliwiający pełną orkę na głębokość min. 30 cm; - 1 szt. pogłębiacz umożliwiający pogłębienie na głębokość min. 40 cm; - 1 szt. brona talerzowa. Dla części nr od 2 do 4 zamówienia Wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) co najmniej następujących narzędzi i urządzeń: - 1 szt. ciągnik rolniczy o parametrach: moc silnika min. 60 KM; - 1 szt. przyczepa do ciągnika rolniczego. 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy wykażą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: min.1 kierowcę ciągnika posiadającego prawo jazdy kategorii T lub równoważne. min.1 pracownika nadzoru posiadającego wykształcenie min. średnie leśne lub wyższe rolnicze, lub wyższe z zakresu ochrony środowiska, lub który ukończył kurs dotyczący zarządzania firmą z zakresu usług leśnych (np. kurs organizowany przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach), lub który posiada min. trzyletnią praktykę w wykonywaniu prac leśnych. 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W przypadku braku dokumentu potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia go w niewłaściwej formie, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia tego dokumentu w terminie do 3 dni od daty otrzymania wezwania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące dodatkowe wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy. c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Pod pojęciem konsorcjum rozumie się również spółkę cywilną. 4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy oraz oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy, na formularzu ofertowym wg druku zał. nr 3 do SIWZ. b) kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ. c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, w tym spółka cywilna). d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ. f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu zał. nr 6 do SIWZ. g) wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach minimum 1 usługi (zgodnie z wartościami i zakresem opisanymi w punkcie 8.1.2 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, daty wykonania i zamawiających wraz z załączeniem dokumentów wystawionych przez tych zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, tj. np. referencje, opinie lub listy polecające. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. W przypadku braku jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w terminie do 3 dni od daty otrzymania wezwania chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie ujawnieniem całej treści oferty. - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Nadleśnictwo Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, pokój nr 17..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przygotowania gleby do odnowień i zalesień..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przygotowania gleby do odnowień na gruntach leśnych (orka w pasy) w obrębie leśnym Niwiska, oraz przygotowanie gleby do zalesień w 3 leśnictwach zamawiającego tj. Kiełcz, Nowa Sól i Jarogniewice..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie zalesień gruntów porolnych w leśnictwie Kiełcz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zalesień gruntów porolnych w leśnictwie Kiełcz o łącznej powierzchni 6,01 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie zalesień gruntów porolnych w leśnictwie Nowa Sól..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zalesień gruntów porolnych w leśnictwie Nowa Sól o łącznej powierzchni 6,82 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie zalesień gruntów porolnych w leśnictwie Jarogniewice..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zalesień gruntów porolnych w leśnictwie Jarogniewice o łącznej powierzchni 7,13 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (zestawy jednorazowe do zabiegów, zestaw do laktatora, próżnociąg położniczy, amnicot, przetwornik do pomiaru ciśnienia ...) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej na przejeździe kolejowym w ciągu drogi powiatowej nr 1029F ul. Kochanowskiego w Niedoradzu w ramach zadania pn.: ,,Rozbudowa sieci dróg.....
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w ciągu ul. Nowszej w Nowej Soli wraz z budową odwodnienia i oświetlenia drogowego oraz przebudową kolidujących sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
- Przebudowa pomieszczeń po byłym bloku operacyjnym z przeznaczeniem na potrzeby Pracowni badań endoskopowych oraz strefy relaksu pacjenta onkologicznego zlokalizowanej na V piętrze budynku "B" ...
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
- usługi z zakreu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Dabrowa w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.