Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Warszawa: Świadczenie przez Wykonawcę usług zabezpieczenia technicznego w pomieszczeniach Zamku Królewskiego
w Warszawie w ramach XVII Spotkania Prezydentów Państw Europy Środkowej, które odbędzie się w dniach 27-28 maja 2011 r. w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 132838 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę usług zabezpieczenia technicznego w pomieszczeniach Zamku Królewskiego w Warszawie w ramach XVII Spotkania Prezydentów Państw Europy Środkowej, które odbędzie się w dniach 27-28 maja 2011 r. w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do: a) Zorganizowania Centrum Prasowego na dziedzińcu Pałacu pod Blachą do pracy dla akredytowanych dziennikarzy krajowych i zagranicznych oraz wyposażenia go infrastrukturę techniczną i informatyczną, w dniu 27 maja 2011r., b) Koordynacji, nadzoru oraz właściwej organizacji pracy Centrum Prasowego w dniu 27.05.2011r. c) Zapewnienia wyposażenia technicznego do tłumaczenia symultanicznego podczas sesji plenarnych Spotkania w Sali Asamblowej w dniu 27.05.2011, d) Transmisji sygnału wideo i dźwięku z Sali Asamblowej do Cetrum Prasowego z rozpoczęcia pierwszej sesji plenarnej Spotkania, e) Zapewnienia technicznej obsługi konferencji prasowej w Arkadach Kubickiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BSC AV Sp. z o.o., ul. Chełmska 21, 00-724 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216705,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 266547,15
Oferta z najniższą ceną: 266547,15 / Oferta z najwyższą ceną: 266547,15
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z powyższą przesłanką, zastosowanie trybu z wolnej ręki możliwe jest w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia. Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia musi wynikać z przyczyn niezależnych od zamawiającego, okoliczności których nie można było przewidzieć wcześniej, a w zaistniałej sytuacji nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu 28 kwietnia 2011r. został zatwierdzony przez Szefa Kancelarii Prezydenta RP Pana Jacka Michałowskiego wstępny program Spotkania Prezydentów. Na tej podstawie niezwłocznie zostały rozesłane aplikacje do 21 zaproszonych państw, z terminem odpowiedzi do 9 maja 2011 r. w celu określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Nadmieniam, iż do dnia 18 maja br. nie zostały dostarczone wszystkie potwierdzenia. W dniu 12 maja na spotkaniu z przedstawicielami grup przygotowawczych uzyskaliśmy wstępną deklarację obecności 18 delegacji. Na tej podstawie można było dopiero określić - w porozumieniu pomiędzy Biurem Obsługi Organizacyjnej Prezydenta i Biurem Prasowym KP RP wstępną specyfikację dotyczącą wymagań w zakresie zlecanej usługi. Równocześnie trwały ustalenia techniczne realizacji ww. usługi z dyrekcją Zamku Królewskiego, w celu uzgodnień dotyczących montażu, obsługi oraz zakresu dostępności obiektu. Dopiero po dokonaniu niezbędnych uzgodnień z podmiotem zewnętrznym świadczącym usługę wynajmu pomieszczeń w celu organizacji Spotkania Prezydentów tj. w dniu 16 maja br. udało się doprecyzować zakres usług w celu dokonania oszacowania wartości zamówienia. W tym celu, zostały wystosowane zapytania do dwóch firm zajmujących się profesjonalną obsługą konferencji, z których firma LIDEX Sp. z o.o. odmówiła podjęcia się w tak krótkim czasie realizacji usługi. W tym samym czasie Polska Agencja Prasowa podjęła się wykonania podobnej usługi na rzecz Kancelarii Prezydenta RP w Pałacu Prezydenckim w związku z obsługą obiadu roboczego Prezydentów biorących udział w spotkaniu i wizytą Prezydenta Stanów Zjednoczonych Ameryki. Potwierdzenie chęci wykonania zamówienia i wstępny szacunek kosztów zadeklarowała natomiast firma BSC Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Chełmskiej 2. Firma gwarantuje zapewnienie niezbędnych instalacji do tłumaczenia symultanicznego podczas sesji plenarnych spotkania i przygotowanie obsługi medialnej oraz centrum prasowego. Pozostały kilkudniowy czas do wydarzenia o tak podniosłej randze, nie pozwala na zastosowanie żadnego innego trybu zakończonego podpisaniem umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
- Zakup serwerów dla klastra Windows. Zakup licencji oprogramowania Windows Server Datacenter
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański" - Wdrożenie dedykowanego oprogramowania do przechowywania logów
- Wsparcie dla systemu antyspamowego
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - OBSZARY ORGANIZACYJNY I KOMPETENCYJNY
- Odnowienie wsparcia dla urządzeń sieciowych (firewall'e) PaloAlto
więcej: Usługi pomocy technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.