Og³oszenie z dnia 2025-05-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00336549/01 - Wynik z dnia 2025-07-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: (85) 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b810feb-6349-47cc-b667-91b3abcf14c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00242059
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037307/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem , sprzêtu do EZD, serwera oraz oprogramowania serwerowego do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem, b) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.,
c) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc,
d) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
e) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopr.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku ul. Malmeda Icchoka 8, 15-440 Bia³ystok (nr tel. 85 879 79 50, email: sekretariat@mopr.bialystok.pl).
2. W sprawach zwi±zanych z danymi Wykonawcy mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych: kontakt pod nr telefonu: 85 879 79 84 lub pod adresem mail:iod@mopr.bialystok.pl.
3. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
6. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± tak¿e upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz spó³ka Otwarty Rynek
Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie (02 -672) przy ul. Domalewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego
Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego
Rejestru S±dowego pod numerem KRS:0000041441, REGON 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy
Zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata.
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku , Wykonawca mo¿e zostaæ zobowi±zany do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników), c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.
2. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania serwerowego Windows Serwer 2025 Standard – 16 Core Microsoft wraz z licencj± oraz 400 sztuk licencji typu Cal per user lub oprogramowania serwerowego równowa¿nego do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
2) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1A do niniejszej SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 1. Szczegó³owy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony we wzorze umowy, stanowiacym za³±cznik nr 9A do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk czytników kodów kreskowych wraz z podstawk± oraz 3 sztuk drukarek kodów kreskowych, do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, w zwi±zku z wdra¿aniem przez Zamawiaj±cego sytemu Elektronicznego Zarz±dzania Dokumentacj± EZD RP.
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1B SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 2. Szczegó³owy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony we wzorze umowy, stanowiacym za³±cznik nr 9B do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) zakup us³ugi wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiaj±cego 360 licencji systemu informatycznego wspomagaj±cego ochronê danych przed utrat± i wyciekami informacji, tzw. systemu DLP, Safetica Technologies s.r.o., Safetica Full DLP, wraz z aktualizacj± do wersji Safetica PRO, w okresie co najmniej 12 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru dostêpu do us³ugi,
b) dostawa oprogramowania Safetica PRO wspomagaj±cego ochronê danych przed utrat± i wyciekami informacji wraz z kompletem niezbêdnych licencji na Oprogramowanie dla 67 stanowisk, w wersji bezterminowej, wraz z us³ug± wsparcia technicznego w okresie co najmniej 12 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru przedmiotu umowy.
2) Szczegó³owe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1C SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 3. Szczegó³owy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony we wzorze umowy, stanowiacym za³±cznik nr 9C do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany zosta³ w pkt 19 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzieleniezamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie liczony okres zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy):
- w zakresie czê¶ci zamówienia Pakiety nr 1 i 3: co najmniej dwie dostawy licencji/oprogramowania informatycznego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 55 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumianych jako odrêbne umowy),
- w zakresie czê¶ci zamówienia Pakiet nr 2: co najmniej dwie dostawy sprzêtu skanuj±cego lub drukuj±cego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 4 000,00 z³ brutto ka¿da (rozumianych jako odrêbne umowy),
oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
UWAGA!:
1) Wykonawca mo¿e wykazaæ zgodnie ze swoim wyborem, dostawê(-y) wykonan±(-e) lub/i wykonywan± (-e), przy czym: pod pojêciem dostawy wykonanej nale¿y rozumieæ dostawê zrealizowan± (zakoñczon±); pod pojêciem dostawy wykonywanej nale¿y rozumieæ dostawê bêd±c± w trakcie realizacji (dostawê aktualnie ¶wiadczon±) i nale¿y wykazaæ, i¿ warto¶æ wykonanej czê¶ci dostawy na dzieñ sk³adania ofert nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 55 000,00 z³ brutto (Pakiety nr 1 i 3), lub 4 000,00 z³ brutto (Pakiet nr 2), do dnia otwarcia ofert,
2) Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej,
3) w przypadku pos³ugiwania siê do¶wiadczeniem realizowanym w ramach konsorcjum (podmiotów ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie) do¶wiadczenie konsorcjanta to wy³±cznie zakres faktycznie zrealizowanych przez niego dostaw. Je¿eli pojedynczy cz³onek konsorcjum chcia³by powo³aæ siê na do¶wiadczenie ca³ego konsorcjum to powinien skorzystaæ ze wsparcia pozosta³ych jego cz³onków w trybie art. 118 ustawy PZP.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców wy¿ej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w ¿±danym do za³±czenia do oferty – o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP (zgodnie z wzorem, stanowi±cymi za³±cznik nr 3 do SWZ), oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 13 SWZ, z³o¿onych na wezwanie Zamawiaj±cego potwierdzaj±cych powy¿sze o¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 517) - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ,
b) dowody potwierdzaj±ce, ¿e wskazane przez Wykonawcê dostawy, na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców z³o¿enia:a) w przypadku zaoferowania równowa¿nego oprogramowania informatycznego ( dotyczy Pakietu Nr 1):
- w zakresie potwierdzenia równowa¿no¶ci funkcjonalno¶ci zaoferowanego rozwi±zania z wymogami okre¶lonymi w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ i w celu wykazania, ¿e oferowane licencje oprogramowania równowa¿nego spe³niaj± wymagania (w tym parametry) okre¶lone w za³±czniku nr 1A (Pakiet Nr 1) do SWZ - o¶wiadczenia Wykonawcy (na Formularzu oferty) oraz dowodów potwierdzaj±cych równowa¿no¶æ zaoferowanego oprogramowania, w tym tabela porównawcza obu oprogramowañ, zawieraj±cej potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji oprogramowania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
o¶wiadczenia Wykonawcy (na Formularzu oferty) oraz dowodów potwierdzaj±cych równowa¿no¶æ zaoferowanego oprogramowania, w tym tabela porównawcza obu oprogramowañ, zawieraj±cej potwierdzenie równowa¿no¶ci wszystkich dostêpnych opcji oprogramowania.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) wype³niony i podpisany Formularz oferty, w którym znajduj± siê m.in. o¶wiadczenia dotycz±ce kryterium oceny ofert (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A (Pakiet Nr 1) i/lub za³±cznik nr 2B (Pakiet Nr 2), i/lub za³±cznik nr 2C (Pakiet Nr 3) do SWZ,b) o¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce dokonanie oceny ofert w kryterium „okres gwarancji” - na Formularzu oferty – dotyczy Pakietu nr 2,
c) o¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce dokonanie oceny ofert w kryterium „termin wykonania zamówienia” - na Formularzu oferty,
d) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP, je¿eli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert± (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru),
e) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia,
f) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) jako w³asne o¶wiadczenie Wykonawcy, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
g) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
h) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
i) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, dla Podwykonawcy, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
j) zobowi±zanie podmiotu trzeciego albo inny dokument s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia Wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 12.5 SWZ, je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów (wzór zobowi±zania o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ),
k) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy ( wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ),
l) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia przy uwzglêdnieniu poni¿szych warunków:a) ¿aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania,
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza, by warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej spe³nia³ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
c) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
d) w przypadku, o którym mowa w pkt 12.4 lit. b), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ,
e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
g) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
2. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum):
a) w Formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
d) dokument, o których mowa w pkt 13.1.4 lit. d SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w § 12 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 9A do SWZ ; w § 14 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 9B do SWZ; w § 13 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 9C do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma pod adresem: https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-28
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Budowa budynku admin. - biurowego z budow± i czê¶ciow± rozbiórk± doziemnych instalacji, budowa miejsc postojowych oraz rozbiórka budynku handlowego i wiaty wraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.
- EOP.332.20.25 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Remont dwóch pomieszczeñ biurowych i ³azienki dla osób z niepe³nosprawno¶ciami wraz z zapewnieniem doj¶æ i podjazdów do Domu Studenta nr 1 UMB przy ul. Akademickiej 3
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEK£ADNIOWYCH, P£YNÓW HAMULCOWYCH, P£YNÓW CH£ODZ¡CYCH I P£YNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW S£U¯BOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania wspomagaj±cego III
- Zakup myjni dezynfektora
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdro¿enie systemu zarz±dzania dostêpem do sieci typu NAC
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeñstwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" - zakup sprzêtu oraz us³ug z zakresu IT.
- Rozwój elektronicznych us³ug publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju us³ug o¶wiatowych dla Miasta Krasnystaw
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorz±d".
- Doposa¿enie szkó³ podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajêæ pozalekcyjnych rozwijaj±cych kompetencje kluczowe w szko³ach podstawowych prowadzonych przez Gminê Lubiewo"
- Dostawa prze³±czników zarz±dzalnych, dysków sieciowych NAS, przeno¶nych dysków SSD, serwerów wraz z oprogramowaniem, licencjami CAL i wdro¿eniem oraz oprogramowanie do kopii zapasowych.
wiêcej: Czytniki kodu kreskowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.