eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówUsługi kominiarskie w ramach konserwacji budynków



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Żyrardów: Usługi kominiarskie w ramach konserwacji budynków
Numer ogłoszenia: 132379 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. , ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 10 00, faks 046 858 10 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pgm-zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w ramach konserwacji budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kominiarskie w ramach konserwacji budynków Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 74.72.40.00 - 74.72.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który - akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - spełnia warunki określone w art. 22 ust.1pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późn. zm.: Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokument: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokumenty: - Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wg zał. nr 10). Należy wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę o zakresie rzeczowym zbliżonym do zamówienia. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg zał. nr 6. Należy złożyć wykaz osób potwierdzający, że wykonawca: 1. Dysponuje przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje Mistrza Kominiarskiego w rzemiośle kominiarskim oraz 2. Dysponuje przynajmniej dwoma pracownikami posiadającymi tytuł czeladnika kominiarskiego w rzemiośle kominiarskim lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wyszczególnionych w pkt 1 i 2. 3. Załączy: - kserokopię dyplomu Mistrza Kominiarskiego - kserokopię świadectwa czeladnika w rzemiośle kominiarskim Wyżej wymienione dokumenty będą dotyczyć osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć nw. dokumenty: Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) która potwierdza, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100 000 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy - krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia wg zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: -Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy złożone wg zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawca spełnia inne warunki określone w SIWZ. Należy złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Oświadczenie o podwykonawcach wg zał. nr 9, kalkulację ceny wg zał. nr 4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: należy złożyć dokumenty i oświadczenia jak określono w pkt III.2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. zo.o. ul. Armii Krajowej 5,96-300 Żyrardów, pok nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 14:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. zo.o. ul. Armii Krajowej 5,96-300 Żyrardów, pok nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.