Ogłoszenie z dnia 2006-03-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy w roku 2006 przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (18 części) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Obrony Narodowej w imieniu, którego działa Agencja Mienia Wojskowego, zwana dalej Zamawiajacym, do kontaktów: Marta Włodarczyk, ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa, tel. 022 3149872, fax 022 3149900, e-mail: mwlodarczyk@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy w roku 2006 przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (18 części). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy beretów, beretów marynarskich, czapek futrzanych wojsk lądowych, czapek futrzanych oficerskich wojsk lotniczych, czapek garnizonowych chorążego i podoficera wojsk lotniczych, czapek garnizonowych chorążego i podoficera marynarki wojennej, czapek garnizonowych oficera młodszego wojsk lotniczych, czapek garnizonowych oficera starszego wojsk lotniczych, czapek futrzanych wojsk lotniczych, czapek futrzanych oficerskich wojsk lądowych, czapek ćwiczebnych marynarskich, czapek letnich pracownika ochrony, czapek rogatywek podoficerskich, furażerek wojsk lotniczych, kapeluszy polowych tropikalnych wzór 93, beretów roboczych bez godła, kapeluszy polowych tropikalnych w kamuflażu pustynnym, furażerek polowych wojsk lotniczych wzór 93 - szczegółowy opis stanowi załącznik nr B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wskazane miejsca na terenie całego kraju zgodnie z planem dostaw dostępnym u Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z Załącznikiem B (obejmujące 18 części). Wielkość dla poszczególnych części przedstawia załącznik B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 31 308,00 PLN Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę partii przedmiotów zaopatrzenia mundurowego nastąpi w terminie do 21 dni roboczych od daty złożenia wymaganych dokumentów przez wykonawcę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr. 19 poz. 177 z późn. zm.), w szczególności zaś: 1) musi posiadać w banku, w którym ma podstawowy rachunek bankowy, środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15% wartości dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę; 2) musi wykazać się niezbędnym doświadczeniem - tzn. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował udokumentowane dostawy: a) nakryć głowy wykonanych z tkaniny na podszewce w ilości: - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 1 - 20 000 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 2 - 600 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 3 - 5 000 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 4 - 150 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 9 - 2 000 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 10 - 50 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 14 - 200 szt.; b) nakryć głowy z usztywnionym daszkiem wykonanych z tkaniny na podszewce w ilości: - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 5 - 200 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 6 - 150 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 7 - 20 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 8 - 20 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 11 - 300 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 12 - 300 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 13 - 800 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 16 - 2 500 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 18 - 3 500 szt.; c) kapeluszy wykonanych z tkaniny w ilości: - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 15 - 200 szt.; - jeżeli składa ofertę na część zamówienia nr 17 - 250 szt. 2. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwa. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ - dostępny u Zamawiającego (oryginał); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2),4),5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 3) i ppkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Wszystkie dokumenty, o których mowa w ppkt 3 oraz 6 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 9) Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów: - informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniej niż 15% wartości dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału technicznego Wykonawcy, ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, wraz z ofertą muszą złożyć "Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie". Termin liczy się od dnia składania ofert. Wykonawca przedstawi wykaz zgodnie z załącznikiem Nr 6 oraz załączy stosowne dokumenty wystawione przez Zamawiającego lub Odbiorców zawierające nazwę przedmiotu, ilość, wartość i terminy zrealizowanych dostaw oraz informacje, że dostawy zostały wykonane należycie. Ww. wykaz powinien dotyczyć następujących grup asortymentowych i będzie stanowił potwierdzenie zdolności technicznej Wykonawcy do wykonania zamówienia, jeżeli ilość wykonanych dostaw będzie wynosić, co najmniej: 1) nakrycia głowy wykonane z tkaniny na podszewce: - 20 000 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 1; - 600 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 2; - 5 000 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 3; - 150 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 4; - 2 000 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 9; - 50 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 10; - 200 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 14; 2) nakrycia głowy z usztywnionym daszkiem wykonane z tkaniny na podszewce: - 200 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 5; - 150 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 6; - 20 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 7; - 20 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 8; - 300 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 11; - 300 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 12; - 800 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 13; - 2 500 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 16; - 3 500 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 18; 3) kapelusze wykonane z tkaniny: - 200 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 15; - 250 szt. na potwierdzenie zdolności technicznej wykonania przedmiotu zamówienia dla części Nr 17. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 26 - 28583 z dnia 08.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 26/M/MON/ZZŚM/PN/ZO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.04.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.04.2006 godzina 10:30, w siedzibie Agencji Mienia Wojskowego u. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, p.008. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.04.2006, godzina 11:00, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 502.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy muszą posiadać na dzień podpisania umowy aktualną dokumentację techniczno-technologiczną (DTT) oraz wzory przedmiotów na części zamówienia, na które ich oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, potwierdzone przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej. Ww dokumentację techniczno-technologiczną (bez wzoru przedmiotu) Wykonawca zaproszony do podpisania umowy winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu w dniu jej podpisania. 2. W przypadku braku potwierdzonej aktualnej dokumentacji zakładowej i wzoru przedmiotu, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jej (3 egz.) oraz wykonania wzoru przedmiotu (2 egz.) na podstawie DTT dostępnej u Zamawiającego i przedstawienia ich do potwierdzenia w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBW) w Łodzi (91-072 Łódź, ul. Gdańska 89). WOBW dokona potwierdzenia przedstawionej dokumentacji i wzoru w terminie do 20 dni od ich otrzymania, na zasadach odpłatności ponoszonej przez Wykonawcę na rzecz Wojskowego Ośrodka Badawczo - Wdrożeniowego Służby Mundurowej, zgodnie z cennikiem dostępnym u Zamawiającego /w/w opłata dotyczy tylko Wykonawcy wybranego w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego/. Potwierdzona dokumentacja zakładowa i wzór mogą być wykorzystane zgodnie z zasadami określonymi w decyzji Nr 4/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14 stycznia 2004 r. (dostępnej u Zamawiającego). 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Beret 1. Ilość - 62 243 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 418/MON 3. Wadium - 7 347,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Beret marynarski 1. Ilość - 2 500 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 418/MON 3. Wadium - 689,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka futrzana wojsk lądowych 1. Ilość - 21 651 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 411/MON 3. Wadium - 5 142,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka futrzana oficerska wojsk lotniczych 1. Ilość - 450 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 415/MON 3. Wadium - 319,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka garnizonowa chorążego i podoficera wojsk lotniczych 1. Ilość - 610 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 401/MON 3. Wadium - 603,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.07.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka garnizonowa chorążego i podoficera marynarki wojennej 1. Ilość - 450 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 403A/MON 3. Wadium - 820,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 15.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka garnizonowa oficera młodszego wojsk lotniczych 1. Ilość - 75 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 401/MON 3. Wadium - 66,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka garnizonowa oficera starszego wojsk lotniczych 1. Ilość - 60 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 401/MON 3. Wadium - 81,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka futrzana wojsk lotniczych 1. Ilość - 7 180 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 419/MON 3. Wadium - 3 402,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka futrzana oficerska wojsk lądowych 1. Ilość - 200 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 414/MON 3. Wadium - 141,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka ćwiczebna marynarska 1. Ilość - 1200 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 413/MON 3. Wadium - 327,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka letnia pracownika ochrony 1. Ilość - 1 088 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 423/MON 3. Wadium - 388,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.07.2006. CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czapka rogatywka podoficerska 1. Ilość - 3 050 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 407A/MON 3. Wadium - 4 813,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Furażerka wojsk lotniczych 1. Ilość - 600 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 410/MON 3. Wadium - 298,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.10.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kapelusz polowy tropikalny wzór 93 1. Ilość - 700 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 402/MON 3. Wadium - 480,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.07.2006. CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Beret roboczy bez godła 1. Ilość - 10 500 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 418/MON 3. Wadium - 1 882,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.07.2006. CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.10.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym 1. Ilość - 870 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 402P/MON 3. Wadium - 651,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Furażerka polowa wojsk lotniczych wzór 93 1. Ilość - 13 980 szt. 2. Wykonany wg Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (DTT) nr 416/MON 3. Wadium - 3 859,00 zł. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 31.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.