Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Lublin: Pełnienie funkcji eksperta w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych na terenie województwa lubelskiego [DSP.WW.2311.18.2012]
Numer ogłoszenia: 131567 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji eksperta w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych na terenie województwa lubelskiego [DSP.WW.2311.18.2012].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji eksperta w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych związanych z przebudową, rozbudową, modernizacją, termomodernizacją oraz infrastrukturą towarzyszącą w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych na terenie województwa lubelskiego będących beneficjentami końcowymi Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych realizowanego w ramach obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy (dalej Program). Czas realizacji Programu: do dnia 31 grudnia 2014 zgodnie z Umową nr 4/SPPW/KIK/55 w sprawie Realizacji Projektu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych zawartej w dniu 9 lutego 2012 r. pomiędzy Biurem do Spraw Zagranicznych Programów Pomocy w Ochronie Zdrowia a Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Lublinie. Pełnienie funkcji eksperta ma na celu przygotowanie potencjalnych beneficjentów końcowych Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych do właściwego zaplanowania zadań inwestycyjnych oraz nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadań inwestycyjnych u beneficjentów końcowych, z którymi zostanie zawarta umowa dotycząca realizacji projektów (maksymalnie 25 podmiotów). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Doradztwo dla potencjalnych beneficjentów końcowych dotyczące przygotowania dokumentacji konkursowej w trakcie maks. trzech spotkań informacyjno - promocyjnych w okresie lipiec-sierpień 2012 r. oraz drogą mailową i telefoniczną. Dokumentacja konkursowa beneficjentów końcowych Programu stanowią w szczególności następujące dokumenty, które bezpośrednio dotyczą procesu inwestycyjnego: a) Wniosek o dofinansowanie b) Studium wykonalności, do którego należy dołączyć płytę CD zawierającą wszystkie wymagane obliczenia c) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane d) Prawomocne pozwolenie na budowę; potwierdzenie zgłoszenia budowy lub robót budowlanych 2) Doradztwo oraz konsultacje dla beneficjentów podczas naboru wniosków konkursowych oraz w trakcie realizacji projektów w zakresie planowanych oraz realizowanych działań inwestycyjnych drogą mailową i telefoniczną oraz co najmniej 2 spotkania w miesiącu w siedzibie Zamawiającego. Terminy spotkań będą ustalane z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych przed ich odbyciem. 3) Prowadzenie bieżącej kontroli wykonania prac inwestycyjnych zgodnie z dokumentacją projektową beneficjentów. 4) Nadzór nad poprawnością wykonania inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową beneficjentów, z którymi zostanie zawarta umowa dotycząca realizacji projektów. 5) Obecność przy odbiorze okresowym oraz końcowym poszczególnych inwestycji. 6) Wykonawca oświadcza, że realizacja przedmiotu Umowy wykonana będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w sposób profesjonalny, z należytą starannością oraz, że posiada umiejętności, uprawnienia, kwalifikacje zawodowe do wykonywania usługi będącej treścią niniejszej Umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: wykształcenie wyższe budowlane (II stopnia); posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń; co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy przygotowywaniu i realizacji inwestycji finansowanych ze środków zewnętrznych (np.: Unii Europejskiej, Norweskiego Mechanizmu Finansowego, Banku Światowego); posiada prawo jazdy kat. B oraz biegłą obsługę komputera
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa swoich wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki dokonania zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Za zgodą Zamawiającego zmiana eksperta wynikająca z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowana przez Wykonawcę w zastępstwo osoba będzie posiadała wymagane w SIWZ wykształcenie, kwalifikacje i doświadczeni zawodowe. 4) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie
20-601 Lublin, ul. Zana 38
Nr faksu (81) 528 76 30
Adres e-mail: magdalena.postępska@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 14:30, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ w Lublinie 20-601 Lublin, ul. Zana 38 pok. 610.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa przeznaczona jest dla potrzeb Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych obszaru tematycznego Ochrona Zdrowia Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń służbowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przy ul. Bohdana Dobrzańskiego 3 w roku 2026.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odp. gabarytowych oraz dzierżawy pojemników i kontenerów na terenie 1. WSzKzP SPZOZ w Lublinie-Filia w Ełku .
- Dostawa odczynników do badań pozaustrojowych (powtórka)
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- dostawa płynów infuzyjnych i leku SEVOFLURANUM - 2 zadania
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH: drobiu, wędlin i mięsa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Opracowanie ekspertyz technicznych obiektów ochrony zbiorowej na terenie Miasta Stargard
- Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Kredyt inwestycyjny długoterminowy.
- "Pomoc techniczna - Wsparcie instytucjonalne dla Spółki" realizowany w ramach Projektu "Oczyszczanie ścieków na Podhalu".
- nadzór nad wdrażaniem projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





