eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i komputerów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i komputerów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 131079 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79447 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i komputerów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i komputerów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. 2. Pod pojęciem (fabrycznie nowe) Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 3. Szczegółowe zestawienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych, zawierające urządzenia, jakimi dysponuje Zamawiający, rodzaj materiału eksploatacyjnego, minimalną wydajność materiału oraz szacunkowe ilości materiałów, zostały zawarte w załączniku nr 6 do siwz. 4. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: a) Materiały powinny być oznaczone w sposób umożliwiający Zamawiającemu ich łatwą identyfikacje, muszą posiadać na opakowaniu logo, indywidualny kod/symbol producenta materiału eksploatacyjnego oraz wykaz typów urządzeń, do których dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. Oznaczenia dotyczące kodu producenta materiału eksploatacyjnego powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz pojemniku z tuszem. b) Materiały muszą posiadać zamknięte zewnętrzne opakowanie. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być pakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. c) Materiały muszą posiadać przewidziany przez producenta urządzeń osprzęt elektroniczny, np. chip, zliczający ilość stron wydrukowanych przy pomocy danego tonera, zbierający informacje ile zostało jeszcze tonera, do kolejnej wymiany na nowy, itp. d) Materiały muszą posiadać oznaczenie terminu ważności lub datę produkcji z okresem używalności; termin ważności dostarczonych materiałów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. e) Materiały nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane oraz nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzenia. f) Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. g) Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z oprogramowaniem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. h) Dyskietki powinny mieć minimalną pojemność 1,44 MB i winny być umieszczone w opakowaniach zabezpieczonych folią. i) Płyty CD-R powinny być o pojemności min. 700 MB i prędkości zapisu min. 52x, płyty CD-RW powinny być o pojemności min. 700 MB i prędkości zapisu min. 4x, płyty DVD+R powinny być o pojemności min. 4.7 GB i prędkości zapisu min. 16x, DVD-RW powinny być o pojemności min. 4.7 GB i prędkości zapisu min. 4x, płyty DVD+R DL powinny być o pojemności min. 8.5 GB i prędkości zapisu min. 8x, płyty BD-R powinny być o pojemności min. 25 GB i prędkości zapisu min. 4x, płyty BD-R DL powinny być o pojemności min. 50 GB i prędkości zapisu min. 2x. Płyty winny być umieszczone w pudełkach plastikowych, tworzących opakowania zbiorcze zabezpieczone folią. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania płyt umieszczonych na szpulach oraz w papierowych kopertach umożliwiających przechowywanie. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. b) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. c) Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 (trzech) dni roboczych od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Zamawiający każdorazowo dołączy uzasadnienie wymiany a w przypadku wadliwych materiałów także wydruk/opis potwierdzający wadę materiału. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. d) W przypadku wystąpienia awarii (unieruchomienia bądź uszkodzenia) urządzenia na skutek dostarczenia materiałów wadliwych bądź o nieodpowiednich parametrach technicznych Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia na koszt własny wyrządzonej szkody lub pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tego tytułu. e) W przypadku wskazania przez Wykonawcę uzasadnionych wątpliwości, co do przyczyn wystąpienia awarii, każda ze Stron może zwrócić się o wydanie ekspertyzy przez autoryzowany serwis. Ekspertyza, która będzie wiązała Strony, co do dalszego postepowania oraz ewentualnego odszkodowania, powinna zawierać określenie wysokości kosztów związanych z naprawieniem szkody przez Wykonawcę. W każdym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z wykonaniem ekspertyzy oraz naprawą lub zakupem nowych urządzeń. W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, spowodowany wadliwymi materiałami bądź o nieodpowiednich parametrach technicznych przekroczy 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia awarii, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy zamiennego urządzenia o parametrach co najmniej równoważnych z parametrami uszkodzonego urządzenia wraz ze sprawnymi materiałami eksploatacyjnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFRR PT MRPO 2007-2013; - PO PT 2007 - 2013, dotacji cel. przeka. WM na pods. Poroz. w sprawie funkcjo. na terenie WM Systemu Informacji o FE, realiz. we współpracy z Min. Roz. Reg. EFS: - PT POKL 2007-2013; - Projekt systemowy POKL 2007-2013, Działanie 9.2 Moder. kształ. zawodo w Małopolsce. EFR na rzecz ROW i BP PT PROW na lata 2007-2013, Schemat I: Wzmocnienie systemu zarządzania, monitorowania, kontroli i oceny stopnia realizacji Programu; - PT PROW i schemat III.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. Multikom Adam Napierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437398,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 482193,49

  • Oferta z najniższą ceną: 169665,40 / Oferta z najwyższą ceną: 486980,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.