eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninAudyt sprawdzający w ramach ZPORR 2004-2006

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Konin: Audyt sprawdzający w ramach ZPORR 2004-2006
Numer ogłoszenia: 130825 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 95421 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Makowa, 62-502 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2456971, fax 063 2456970.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Koninie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt sprawdzający w ramach ZPORR 2004-2006.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Opis projektu Głównym celem kontynuacji projektu jest zapewnienie dostępu do finansowania zewnętrznego 80 osobom (Beneficjentom Ostatecznym), którzy zostali włączeni do projektu w wyniku przejęcia przez ARR SA w Koninie projektów zamkniętych w Wielkopolsce, ze względu na nieprawidłowości w ich realizacji. W ramach projektu realizowane są trzy komponenty: I komponent szkoleniowo - doradczy o wartości - 162 435,72; II komponent wsparcie pomostowe o wartości - 534 800,00 oraz III komponent jednorazowa dotacja inwestycyjna na rozwój działalności o wartości - 1 396 710,00. Stopień realizacji projektu wg kosztów operacyjnych rozliczonych z Instytucją Wdrażającą: - Komponent I - rozliczenie w trakcie przygotowywania Stopień realizacji projektu wg rozliczeń z Beneficjentami Ostatecznymi (rozliczenie w trakcie przygotowywania): - Komponent II - 30,23 % wypłaconych środków w ramach wsparcia pomostowego podstawowego, - Komponent III - 46,37 % wypłaconych środków w ramach jednorazowych dotacji inwestycyjnych. Stopień realizacji projektu wg liczby podpisanych umów: - Komponent I - 51 podpisanych umów na 70 przewidzianych w kontynuacji projektu, - Komponent II - 58 podpisanych umów na 139 przewidzianych w kontynuacji projektu, - Komponent III - 51 podpisanych umów na 70 przewidzianych w kontynuacji projektu. Okres realizacji projektu w jego kontynuacji 01.11.2007 r. - 31.08.2008 r. 2.2. Audyt powinien obejmować następujący minimalny zakres: - sprawdzenie, czy beneficjent realizuje projekt zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie i obowiązującymi przepisami prawa, - sprawdzenie, czy beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął nieprawidłowości, jeśli takie zostały wykryte, - sprawdzenie, czy beneficjent posiada ścieżkę audytu w zakresie finansowo- księgowym, - sprawdzenie prawidłowości przeprowadzenia procedury przetargowej (jeśli dotyczy), - audyt poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, oceny kwalifikowalności kosztów, sposobu ich dokumentowania i prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej, - sprawdzenie wniosków beneficjentów o płatność z księgami rachunkowymi beneficjenta w części dotyczącej projektu, - sprawdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez beneficjenta, - sprawdzenie sposobu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu. 2.3 W celu stwierdzenia, czy projekt jest realizowany zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, a wydatki są kwalifikowane, w szczególności należy sprawdzić: - dokumentację dotyczącą projektu, - czy działania przewidziane we wniosku o dofinansowanie realizacji projektu zostały rzeczywiście podjęte, - sposób archiwizacji dokumentów, który pozwala prześledzić ścieżkę wydatku od przedłożenia wniosku o płatność do poszczególnych faktur, - czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, tj. potwierdzone dowodem zapłaty oraz osiągnięto faktyczny efekt rzeczowy, - kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich dokumentowania i ujęcia na rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont beneficjenta; zgodność kwot wynikających z wniosków o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty kwalifikowalne, - wiarygodność sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez beneficjenta, poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu, - zasady dotyczące promocji i reklamy projektu, - sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymanie harmonogramu realizacji zadań i podzadań projektu, - poprawność stosowanych procedur przetargowych, w przypadku, gdy projekt zakłada wyłonienie wykonawców. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić sprawozdanie/raport w tym zakresie. Opinia i/lub sprawozdanie/raport powinny wskazywać próg istotności i poziom ufności zgodny z międzynarodowymi standardami. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z powszechnie uznawanymi, polskimi oraz międzynarodowymi standardami audytu. 2.4 Rezultaty przeprowadzonego audytu Po przeprowadzeniu audytu, wykonawca zobowiązany jest do przygotowania opinii i sprawozdania/raportu z audytu. Jednostka poddana audytowi ma prawo do odniesienia się do opinii i sprawozdania/raportu z audytu. Opinia wraz ze sprawozdaniem/raportem z audytu, a także stanowisko jednostki audytowanej są przekazywane do instytucji odpowiedzialnej za przeprowadzenie kontroli w trakcie realizacji lub na zakończenie audytowanego projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.10.00 - Usługi księgowe i audytorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3370 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Promocja Przedsiebiorczości.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Divina Polonia Consulting A. Dynalczenko i Spółka spółka jawna, ul. Prószkowska 27/28, 45-759 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3370.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3370.00 / oferta z najwyższą ceną: 6300.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.