Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Gołdap: Modernizacja operatu ewidencji gruntów w programie EWOPIS WIN v.3* i EWMAPA v.7*dla obrębu Żytkiejmy (bez gruntów Nadleśnictwa Gołdap), gmina Dubeninki, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 130237 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, fax 087 6154445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgoldap.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja operatu ewidencji gruntów w programie EWOPIS WIN v.3* i EWMAPA v.7*dla obrębu Żytkiejmy (bez gruntów Nadleśnictwa Gołdap), gmina Dubeninki, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zasięg opracowania obejmuje obszar obrębu ewidencyjnego Żytkiejmy (bez gruntów Nadleśnictwa Gołdap). W skład obrębu wchodzi wieś Żytkiejmy (ark. nr 1, 2, 3), oraz były PGR Degucie (ark. nr 4). W roku 2006 została założona ewidencja budynków na teren obrębu. Ukształtowanie terenu jest pagórkowate. Powierzchnia obrębu wynosi 5540 ha w tym: -Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Gołdap 4523 ha) Liczba działek podlegająca opracowaniu - 937. Liczba jednostek rejestrowych - 389.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22,ust. 1 i ust. 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) 2. o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3. posiadają niezbędne uprawnienia, zezwolenia związane z zakresem zamówienia 4. dysponują osobami o niezbędnych kwalifikacjach i umiejętnościach do wykonania zamówienia - minimum 2 geodetów z uprawnieniami zawodowymi GUGIK nr 1 i 2 łącznie (załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych) 5. zaplecze logistyczne : wykonawca musi dysponować sprzętem w postaci instrumentów pomiarowych i komputerów z odpowiednim oprzyrządowaniem peryferyjnym. 6. oferent złoży do oferty polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 30.000,00 zł. 7. zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (pkt. VIII)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w/g załącznika nr 2, 2. Wykaz pracowników wykonawcy z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia - w/g załącznika nr 3, z załączonymi kopiami uprawnień zawodowych. 3. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zlecenia - w/g załącznika nr 4. 4. Wykaz prac, o których mowa w punkcie II.3 zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat potwierdzony referencjami zleceniodawców - w/g załącznika nr 5. 5. Informacja banku, w której potwierdza się zdolność kredytową wykonawcy. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 30000,00 zł. 7. Oświadczenie zgodne z wymogami art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g załącznika nr 6, 8. Akceptacja warunków umowy- załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatgoldap.home.pl/przetargi/4.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gołdapi ul. Krótka 1 tel. (0-87) 615 44 44 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gołdapi ul. Krótka 1 tel. (0-87) 615 44 44 19-500 Gołdap pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Opracowanie audytów ex-ante oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej budynków komunalnych w Gołdapi
- "Świadczenie usługi dostarczenia poczęstunku na zajęcia", w ramach realizacji projektu.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Dowożenia uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. w formie zakupu biletów miesięcznych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji przepompowni ścieków przy ul. Żeromskiego 28A w Gołdapi
- Przebudowa części parteru budynku szkoły podstawowej ze zmianą sposobu użytkowania na oddziały przedszkolne z rozbudową o schody zewnętrzne
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Połączenie plików cyfrowych, digitalizacja materiałów PZGiK oraz opracowanie raportu z analizy materiałów PZGiK
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
- Usługi zw zakresie oprogramowania: interfejs G2G, obsługa ZSZiK przez WWW, Rozbudowa PROW, oprogramowanie na potrzeby FS II III etap, Renty Strukturalne, PKI (wtyczki).
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.