To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Rybnik: Wykonanie maksymalnie do 60 operatów szacunkowych wyceny wzrostu wartości nieruchomości dla celów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Numer ogłoszenia: 130172 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87934 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie maksymalnie do 60 operatów szacunkowych wyceny wzrostu wartości nieruchomości dla celów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie do 60 operatów szacunkowych wyceny wzrostu wartości nieruchomości dla celów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania przedmiotu zamówienia w formie papierowej i elektronicznej w wersji .pdf, - uzyskania własnym staraniem niezbędnych dokumentów do sporządzenia operatów szacunkowych (mapy, wypisy z rejestru gruntu szacunkowego) poza informacją o przeznaczeniu terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w formie wyrysów z rysunków planów oraz tekstów planów. Operaty szacunkowe winny być sporządzone ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a w szczególności z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r., poz.518) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie szczegółowych zasad wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 207 , poz. 2109 ze zmianami) oraz standardami zawodowymi. Ilość operatów uzależniona będzie od indywidualnych potrzeb Zamawiającego, który będzie je zlecać na bieżąco w trakcie trwania umowy. Jedno zlecenie obejmować będzie wykonanie maksymalnie do 3 operatów. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Consultingowo-Doradcza VALUER s.c. Zespół Rzeczoznawców Krzysztof Molitor, Barbara Sobik-Molitor, ul. Jarzębinowa 21, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14340,00
Oferta z najniższą ceną: 14340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup trzech samochodów towarowo-osobowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony do przewozu pracowników oraz materiałów z podziałem na zadania
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze (pielęgnacyjne) oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób dorosłych i dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Modernizacja systemu FUDO poprzez przeniesienie licencji z appliance (klaster FUDO 3000) na serwery wirtualne wraz wzapewnienie wsparcia dla systemu przez okres 12 miesiecy lub dostarczenie i wdrożenie nowego systemu PAM (Privileged Access Management)
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 zadań
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg 2
- Modernizacja układu sterowania gęstością cieczy ciężkiej zawiesinowej dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
- Opracowanie dok. projekt. przebudowy odcinków kluczowych dr. układu komunikacyjnego M.Słupska z podziałem na zad: Zad 1 ul. Kołłątaja, Zad 2 ul. Lutosławskiego i Poznańskiej, Zad 3 ul. Poniatowskiego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach.
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2918 S w Rudnie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





