eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczParkowanie pojazdów zabezpieczonych przez jednostki Policji woj. kujawsko-pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Bydgoszcz: Parkowanie pojazdów zabezpieczonych przez jednostki Policji woj. kujawsko-pomorskiego
Numer ogłoszenia: 130055 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, faks 052 3285319, 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie pojazdów zabezpieczonych przez jednostki Policji woj. kujawsko-pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest: świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji woj. kujawsko-pomorskiego oraz zabezpieczonych na terenie ich działania na rzecz innych jednostek Policji. Szacunkowa łączna ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umów: 96..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój 29)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP Tuchola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest: świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych do postępowań procesowych prowadzonych przez Komendę Powiatową Policji w Tucholi oraz zabezpieczonych na terenie jej działania na rzecz innych jednostek Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy: 46..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Inowrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest: świadczenie usług w zakresie parkowania pojazdów oraz przechowywania części i podzespołów zabezpieczonych do postępowań procesowych prowadzonych przez Komendę Powiatową Policji w Inowrocławiu oraz zabezpieczonych na terenie jej działania na rzecz innych jednostek Policji. Szacunkowa ilość parkowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy: 50..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.