To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-02
Zabrze: Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze II półrocze 2013 r.
Numer ogłoszenia: 129925 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86485 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze II półrocze 2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności zawartych w załącznikach dla części od 1 do 6. nabiału i tłuszczy wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8, 15544000-3) warzyw i owoców wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4, 03221420-6, 03222240-7) wędlin wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110000-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2) artykułów spożywczych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15841000-5, 15332240-8, 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3,15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5) słodyczy wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - część 5 (CPV: 15842220-0, 15821200-1, 15842100-3, 15842000-2, 15820000-2) napoi wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - część 6 (CPV: 15981000-8, 15981400-2, 15981200-0, 15320000-7, 15321000-4, 15322000-1) Opis dodatkowy: Dostawa żywności na potrzeby jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w terminie od 01.07.2013 r. do 31.12.2013 r. Zamówienia będą realizowane częściami na podstawie zleceń Zamawiającego najpóźniej w terminie 2 dni od dnia wystawienia zlecenia. Na dokonanie pierwszej dostawy Wykonawca musi posiadać gotowość dostawy w terminie 2 dni od daty podpisania umowy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły określone w częściach 1-6 własnym środkiem transportu i na własny koszt do placówek Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane na terenie miasta Zabrze. Dostarczany towar musi być świeży i posiadać wyznaczone terminy przydatności tj.: nabiał - 14 dni od dnia dostawy; mleko i tłuszcze - 30 dni od dnia dostawy; artykuły spożywcze, napoje i słodycze - minimum 6 miesięcy od dnia dostawy. Słodycze dostarczane na jednostki MOPR nie mogą zawierać nadzienia alkoholowego. Ceny podane w formularzach ofertowych uznaje się za stałe przez cały okres trwania umów. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania 70 % zamówionego towaru , pozostałe 30 % zostanie wykorzystane wg potrzeb Zamawiającego. Termin płatności FAKTUR VAT wynosi 14 dni od dnia dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnych faktur VAT na żywność określoną w zleceniach Zamawiającego przeznaczoną na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno- zawodowej w gminie Zabrze oraz osobne faktury VAT na żywność przeznaczoną na potrzeby Projektu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza możliwość ofert równoważnych. Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierających w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji co artykułu określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy podać nazwę oraz producenta celem sprawdzenia równowagi asortymentu. Gramatura oferowanego równoważnego produktu nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawcy, którzy powołają się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, zobowiązani są do wykazania, że produkt oferowany przez niego spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wolnych pozycji znajdujących się w formularzach ofertowych dołączonych do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (prosimy o dołączenie do oferty załącznika nr 5 do SIWZ) oddzielny dla każdej części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.10.00-2, 15.55.13.00-8, 15.54.40.00-3, 03.21.21.00-1, 03.22.12.20-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.22.20-1, 03.22.23.21-9, 15.33.11.42-4, 03.22.14.20-6, 03.22.22.40-7, 15.10.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz intergacji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: NABIAŁ I TŁUSZCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANOŻOWE JAPI JAOACHIM PIONTEK,, UL. LOMPY 8C/3, 41-300 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10871,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11059,46
Oferta z najniższą ceną: 11059,46 / Oferta z najwyższą ceną: 14055,62
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, UL. LOMPY 8C/3, 41-300 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12381,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12211,47
Oferta z najniższą ceną: 12211,47 / Oferta z najwyższą ceną: 12211,47
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ART. SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H. IWO IWNOA GARCZAREK - CIEKOT, UL. PSZCZYŃSKA 89A, 44-100 GLIWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25469,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34593,72
Oferta z najniższą ceną: 26653,09 / Oferta z najwyższą ceną: 34593,72
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: SŁODYCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "IWO" IWONA GARCZAREK-CIEKOT
- P.U.H. IWO IWONA GARCZAREK - CIEKOT, UL. PSZCZYŃSKA 89A, 44-100 GLIWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8656,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16578,83
Oferta z najniższą ceną: 11678,27 / Oferta z najwyższą ceną: 16578,83
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: NAPOJE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, UL. LOMPY 8C/3, 41-300 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1640,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1922,56
Oferta z najniższą ceną: 1922,56 / Oferta z najwyższą ceną: 3685,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Modernizacja oświetlenia
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb realizacji projektu pn. "Efektywność energetyczna budynków mieszkalnych w Zabrzu" - część 1,2,3"
- Remont dachu budynku "D" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., nr sprawy DZP/14 TP/2025
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU NR 16
- Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego terenu wewnętrznego pomieszczeń biurowych Jednostki Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu - Punkty Obsługi Mieszkańców...
- 18/TP/II/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w roku szkolnym 2025/2026
- "Sukcesywne dostawy wyrobów mleczarskich w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na sześć części (...)
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na sześć części (...)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
- Dostawa pieczywa i bułki tartej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.