eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Jastrzębie-Zdrój: Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 129788 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, fax 032 4762952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.dq.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju w zakresie: a) utrzymanie czystości wewnątrz budynków o łącznej powierzchni 3.864,82 m2, w tym: - klatki schodowe: 432,30 m2 + 729,98 m2 = 1.162,28 m2, - okna: 66,24 m2 + 71,44 m2 = 137,68 m2, - drzwi: 86,90 m2 + 73,80 m2 = 160,70 m2, - lamperie, balustrady: 810,00 m2 + 1.188,00 m2 = 1.998,00 m2, - korytarze piwniczne: 131,29 m2, - pomieszczenia wspólne - sanitariaty: 274,87 m2, powyższe czynności obejmują: - zamiatanie klatek schodowych od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji, obmiatanie kurzu i pajęczyn - codziennie (z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt), - mycie pomieszczeń wspólnego użytku z zastosowaniem środków dezynfekujących - we wszystkie dni robocze, - gaszenie światła zewnętrznego - codziennie rano, - odczyty liczników głównych (woda, energia elektryczna i cieplna) - wg potrzeb, - mycia klatek schodowych od poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji - przynajmniej: latem 2 razy w miesiącu, zimą 1 raz w miesiącu oraz wg potrzeb, - mycie posadzek klatek schodowych płynem dezynfekującym - raz w miesiącu, - przeprowadzenie deratyzacji 2 razy do roku (w okresie wiosennym od 1 kwietnia do 30 kwietnia, w okresie jesiennym od 1 października do 31 października), - mycie lamperii klatek schodowych - min. 1 raz w miesiącu, a w miarę potrzeb częściej, - mycie okien na klatkach schodowych - 1 raz na kwartał, - mycie drzwi wejściowych do budynków oraz ścieranie parapetów i balustrad - min. 1 raz w miesiącu, a w miarę potrzeb częściej, - zamiatanie korytarzy piwnicznych i pomieszczeń technicznych - min. 1 raz w tygodniu, b) utrzymanie czystości terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni 18.093,00 m2, w tym: - chodniki: 400 m2, - jezdnie i powierzchnie utwardzone: 2.500,00 m2, - zieleńce: 15.193,00 m2, Sezon letni: od maja do października, sezon zimowy: od listopada do kwietnia. powyższe czynności obejmują: - sprzątanie terenów przyległych do budynków (chodniki, place zabaw, zieleńce, parkingi, drogi dojazdowe, gajgery, opaski, cieki wodne) - codziennie, - dbanie o czystość otoczenia pojemników na śmieci (usuwanie przesypów), opróżnianie koszy wokół budynków - codziennie, - pielęgnacja terenów zielonych: wykoszenie trawy i obcięcie żywopłotów, grabienie liści wraz z załadunkiem i wywozem odpadów biodegradalnych na miejsce ich unieszkodliwienia lub odzysku - wg potrzeb, jednak nie mniej niż 3 razy w sezonie, - usuwanie na bieżąco zbędnej zieleni z terenów utwardzonych (chodniki, opaski, itp.), - odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w niezbędnym zakresie sprzątanego otoczenia (chodniki, place zabaw, parkingi, drogi dojazdowe) - w miarę potrzeb, a w przypadku dużej ilości śniegu i występujących oblodzeń, prace należy prowadzić również w niedzielę i święta w godz. 6.00-10.00, - usuwanie sopli lodowych i nawisów śnieżnych z daszków nad wejściami - w okresie zimowym - w miarę potrzeb, - wiosenne sprzątanie (po zakończeniu okresu zimowego), tj. zamiatanie piasku użytego do posypywania powyższych terenów oraz czyszczenie kratek ściekowych z zalegającego piasku lub innego materiału, c) dodatkowe obowiązki, w tym: - zgłaszanie się 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) w siedzibie Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. 1 Maja 55 po odbiór korespondencji i dostarczanie jej mieszkańcom do 3 dni po jej otrzymaniu, - zgłaszanie wszystkich usterek, które wystąpiły na obsługiwanych budynkach - codziennie do godz. 15.00 w Dziale Eksploatacyjno-Technicznym przy ul. Dworcowej 17E (te. 032 47 525 97, 032 47 636 33) lub u administratora budynków przy ul. 1 Maja 55 (tel. 032 47 870 33, 032 47 870 02), - awarie zaistniałe po godz. 15.00 należy zgłaszać do Miejskiego Ośrodka Dyżurnego przy Al. J. Piłsudskiego 60 w Jastrzębiu Zdroju 9tel. 032 47 852 90, 032 47 853 40), - prowadzenie rejestru zgłoszeń napraw wg otrzymanego wzoru, - składanie comiesięcznych sprawozdań z wykonanych zadań, - bieżąca współpraca z administratorem budynków w zakresie nieprawidłowości występujących w budynkach (zgłaszanie dewastacji, szkód, itp.), - coroczna wymiana piasku w piaskownicy w terminie do 31 maja oraz zgłaszanie i potwierdzanie tego faktu do MZN, - wywóz sprzętów wielkogabarytowych z placyków gospodarczych, korytarzy piwnicznych i innych pomieszczeń wspólnego użytku - co najmniej 2 razy w miesiącu, d) usuwanie awarii elektrycznych codziennie w godz. 6.00-22.00, a w ramach dyżurów domowych we wszystkie dni w godz. 22.00-6.00, w tym: - wymiana głównych wkładek bezpiecznikowych, lokatorskich oraz zabezpieczeń obwodów administracyjnych, - kodowanie liczników lokatorskich przedpłatowych, - zabezpieczenie, naprawa i częściowa wymiana upalonych przewodów fazowych, zerowych, licznikowych, lokatorskich i administracyjnych, - sprawdzanie prawidłowości stopniowania zabezpieczeń, - wymiana spalonych lub skradzionych żarówek i wyłączników w klatkach schodowych, przejściach komunikacyjnych, piwnicach oraz pomieszczeniach ogólnego użytku, - zgłaszanie służbom technicznym MZN ujawnione nielegalne pobory energii elektrycznej, - zabezpieczanie a następnie egzekwowanie od użytkowników lokali naprawy lub wymiany wypalonych gniazd wtykowych lub wyłączników, - wykonywanie odcięcia lub podłączenia dopływu energii elektrycznej do lokali wskazanych przez służby techniczne MZN, - wykonywanie ujawnionych innych przypadków robót awaryjnych mających wpływ na bezpieczeństwo oraz stan techniczny nieruchomości w uzgodnieniu za służbami technicznymi MZN, e) usuwanie awarii elektrycznych w dodatkowy dzień wolny od pracy ustalony przez MZN w godz. 6.00-22.00, f) usuwanie awarii instalacyjnych wod.-kan. i c.o. w godz. 6.00-22.00, a w ramach dyżurów domowych we wszystkie dni w godz. 22.00-6.00, w tym: - usuwanie drobnych przecieków łącznie z wymianą śrubunków, głowic, zaworów na końcówkach, wymiana odcinków rur w pomieszczeniach wspólnego użytku, - udrażnianie pionów i poziomów, przykanalików kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - awarie przekraczające możliwości Wykonawcy należy zabezpieczyć bez zbędnych wyłączeń i dalsze działania uzgodnić ze służbami technicznymi MZN, g) usuwanie awarii instalacyjnych wod.-kan i c.o. w dodatkowy dzień wolny od pracy ustalony przez MZN w godz. 6.00-22.00, h) wykonywanie drobnych napraw stolarskich: - naprawa zamków, wymiana klamek, szyldów, okuć okiennych i drzwiowych, itp., - zabezpieczenie, zamykanie i szklenie okien. 2. Zakres prac objętych specyfikacją należy wykonywać przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. WARUNKI DODATKOWE: - udokumentowanie wykonania lub świadczenia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym termin świadczenia usługi nie może być krótszy niż 1 rok, - udokumentowanie posiadania przez osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu prac określonych w SIWZ niezbędnych uprawnień, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, - dowód wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie, a oryginał złożyć w zamkniętej kopercie w Dziale Logistyki), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych usług (np. referencje), - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu prac określonych w SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - uprawnienia eksploatacyjne osób usuwających awarie elektryczne i instalacyjne wod.-kan., c.o., - oświadczenie o złożeniu polisy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.dq.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości 44-330 Jastrzębie Zdrój, ul. 1 Maja 55 pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości 44-330 Jastrzębie Zdrój, ul. 1 Maja 55 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.