eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-08-31

Jastrzębie-Zdrój: Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 154461 - 2007; data zamieszczenia: 31.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 129788 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, ul. 1-go Maja, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4787001, fax 032 4762952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju w zakresie: - utrzymanie czystości wewnątrz budynków o łącznej powierzchni 3.864,82 m2, - utrzymanie czystości terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni 18.093,00 m2, - dodatkowe obowiązki, w tym: a. zgłaszanie się 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) w siedzibie Miejskiego Zarządu Nieruchomości przy ul. 1 Maja 55 po odbiór korespondencji i dostarczanie jej mieszkańcom do 3 dni po jej otrzymaniu, b. zgłaszanie wszystkich usterek, które wystąpiły na obsługiwanych budynkach - codziennie do godz. 15.00 w Dziale Eksploatacyjno-Technicznym przy ul. Dworcowej 17E lub u administratora budynków przy ul. 1 Maja 55, c. awarie zaistniałe po godz. 15.00 należy zgłaszać do Miejskiego Ośrodka Dyżurnego przy Al. J. Piłsudskiego 60 w Jastrzębiu Zdroju, d. prowadzenie rejestru zgłoszeń napraw wg otrzymanego wzoru, e. składanie comiesięcznych sprawozdań z wykonanych zadań, f. bieżąca współpraca z administratorem budynków w zakresie nieprawidłowości występujących w budynkach (zgłaszanie dewastacji, szkód, itp.), g. coroczna wymiana piasku w piaskownicy w terminie do 31 maja oraz zgłaszanie i potwierdzanie tego faktu do MZN, h. wywóz sprzętów wielkogabarytowych z placyków gospodarczych, korytarzy piwnicznych i innych pomieszczeń wspólnego użytku - co najmniej 2 razy w miesiącu, - usuwanie awarii elektrycznych codziennie w godz. 6.00-22.00, a w ramach dyżurów domowych we wszystkie dni w godz. 22.00-6.00, - usuwanie awarii elektrycznych w dodatkowy dzień wolny od pracy ustalony przez MZN w godz. 6.00-22.00, - usuwanie awarii instalacyjnych wod.-kan. i c.o. w godz. 6.00-22.00, a w ramach dyżurów domowych we wszystkie dni w godz. 22.00-6.00, - usuwanie awarii instalacyjnych wod.-kan. i c.o. w dodatkowy dzień wolny od pracy ustalony przez MZN w godz. 6.00-22.00, - wykonywanie drobnych napraw stolarskich.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 178200 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: NAZWA: Bieżące utrzymanie nieruchomości przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu Zdroju.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna ŁAD-KOMPLEX Mariola i Piotr Kopocz, ul. Energetyków 5, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 178200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 178200.00 / oferta z najwyższą ceną: 178200.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.